author

451 30 16
                                    


Assalamualaikum pembaca sekalian.
First and foremost, aku nak minta maaf sangat² kepada korang yang kecewa dengan aku sebab tak update novel ni dah lebih 2 tahun.
Aku tahu korang marah.
Aku start rangka novel ni time aku form 1. And sekarang aku dah jejak form 5. Lagi beberapa bulan je nak SPM. Cepatkan masa berlalu? But still aku tercengang dengan diri lama aku sebab berjaya rangka story ni walaupun plot, watak, and bahasa kelaut. Dan aku still rasa bersyukur sebab korang dah support aku dalam dunia wattpad selama ni sedangkan aku menghilang tak dapat dikesan.

Second, aku sebenarnya dah rase tawar hati dengan story ni. Aku rase macam aku tak dapat nak teruskan dah jalan cerita dia. Aku sendiri pun pelik tertanya tanya kenapa aku taknak sambung menaip. Kenapa aku tawar hati? Sebab penat? Sebab dah tak suka menaip? Or because I'm too lazy?
Nah.. i don't know.

So in conclusion, aku nak mintak pendapat korang yg still setia dengan novel aku ni.
Korang okey tak kalau aku unpublished novel AISY: THE QUEEN OF MAFIA ni?
Ataupun korang still nak aku sambung menaip, sambung jalan cerita yang tergendala?
Or korang taknak?
Kalau korang rase dah muak, then aku boleh unpublished story ni.
Aku okey dengan dua².
But kalau korang still nak aku continue, aku tak boleh janji akan ade update yang banyak atau tak.
Aku tak confident dgn diri aku.

So that's all. Result bergantung pada pilihan korang.

And lagi sekali,
Aku minta maaf.

-author

AISY : Queen Of MafiaWhere stories live. Discover now