ELA GÖZLÜM 4

772 22 4
                                    


Arkadaşlar merhabaa, nasılsınız. Ben bu hafta bomba gibiyim umarım hayat enerjimi sömürmezler. Sizleri seviyorum yorum yapmayı unutmayınnn 🌼


Sabah kalktım. Lavaboya gittim. Rutin işlerimi hallettim demek isterdim ama sadece yüzümü yıkayabildim. Çünkü burada duşa girmemem yanımda eşyalarım yok ya da diş fırçalayamıyorum.

Bir fırça var ama kullanılmıştır bunun riskini alamam. Toplantıdan önce eve gider hallederim. 

Odadan çıktığımda savaş ‘AĞAM’ yemek yiyordu. Ya insan bir çağırır hadi çağırmadın yanına geldiğimde teklif eder. Yok arkadaş ben de gururuma gidip o söylemeden oturamam. En iyisi benim de bir insan olduğumu acıkabileceğimi ona hatırlatmak.

‘’Savaş ağ…. Bey (Az kalsın ağam diyordum yaaaa elini ağzına koyup utanma emojisi !!!!)  bir isteğiniz yoksa ben çıkayım’’

‘’Nereye çıkıyorsun?’’ doğru ya biz dağdaydık. Ne işimiz vardı burada ya. Dosyaları niye evinde tutmuyor acaba. Ayrıca arabanın tekerleği patlamıştı nasıl dönücez ????!!!!!!!

‘’Niye ayakta dikiliyorsun otursana şuraya bak tabaktaki senin sandiviçin’’

‘’Bir an hiç söylemeyeceksiniz sandım çok acıkmışım. Zaten açlığa asla dayanamam.’’  Yemeğe devam ettik kimse konuşmuyordu. Sessizliği bozan yine ve her zamanki gibi ben olmuştum.

‘’Savaş Bey ben eve gitsem. Hazırlanmam gerekiyor yani beni eve bırakabilir misiniz?? Ya da dağdan indikten sonra oradan taksiye de binerim.’’

‘’Hazırlanmana gerek yok. Toplantıdan sonra gidersin. Ayrıca süslenmen gerekecek insanlar da gelmeyecek. Gelse de süslenmene gerek yok!’’ Savaş ‘AĞAM’ yine yargı dağıtıyor. Noluyor bu adama ya Allah Allah.

‘’Kimseye süslenmek falan istemiyorum. Duşa girmem lazım dişlerimi fırçalamam lazım kendimi pis hissediyorum. Ayrıca istediğime süslenirim ve BU KİMSEYİ İLGİLENDİRMEZ!!!!!’’

‘’BİR BANA SESİNİ YÜKSELTME!!!!!’’ bunu söylerken sesini yükseltmişti. Tepem attı ama diğer maddeleri de merak ediyorum şimdilik susucam. Ama sorarım bunun hesabını bir ara. Sanki karşısında diğerleri gibi ezik bir kız var… ben bu düşüncelerdeyken konuşmaya devam etmişti 

‘’İkincisi, yukarda duş alabilirsin. Paketli diş fırçası da var. Başka soru ???’’

‘’Hadi diyelim ki duşa girdim. Tekrar aynı kıyafetleri giyince bir şey değişmeyecek ki’’ şimdi sen de bokunu çıkardın demeyin girmek istemiyorum. Başkasını evinde ayrıca banyo yani. Yanlışlıkla odaya girse çırılçıplağım.-sen de kapıyı kilitlersin- mantıklı. Neyse zaten kıyafet yok girmem.

‘’Ben Seda’nın kıyafetlerinden getiririm.’’ Hah oldu mu şimdi.

‘’Tamam Savaş Bey’’  el mecbur gidicez giricez daha ne uydurayım. Şimdi diyebilirsiniz ananın evinde de her gün banyo mu yapıyordun EVET derim ben de. Yapmayınca günüm kötü geçiyor gibi geliyor.  Banyoya girdim ama hala tedirginim. Kapıyı kapattım ve kilitledim. Suyu ayarlarken üzerimi çıkardım ve duşakabine girdim. Hızlı olmam gerektiğini düşünerek 15 dakikada çıktım. Bu benim için bir rekor olmuştu. Demek ki  erkenden işim bitebiliyormuş ben bunca zaman uzatıyormuşum.

Artık ne yapacağım aynı şekilde ilerleyeceğim. Nedeni yok şimdi nasıl oldu anlamadım ama evde böyle olmuyor. Neyse çıktıktan sonra çekmecelerde diş fırçası aramaya başladım. İlk çekmeceden havlu, temizleme jeli falan çıktı. İkinci çekmeceden ise makyaj malzemeleri. Son çekmeceyi açtığımdaysa bitmek üzere olan ümidim yerine geldi. Çünkü son çekmecede bir sürü paketi açılmamış diş fırçası vardı. Birini aldım dişlerimi de fırçaladım. Artık tertemizdim.

ELA GÖZLÜM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin