Gözlerimi açmadan önce üzerimde bir ağırlık hissettim. Ağırlıkla birlikte bir koku da yayılmıştı odama. Bu koku Savaşın kokusu. Gözlerimi araladığımda Savaşı koynumda uyuyor gördüm. O an hissettiğim mutluluğun tarifi yok. Akşam gözlerimi onu düşünerek kapatıp açtığımda onu karşımda görmek kadar güzel bir şey yok. İşte o an anladım bir an önce evlenmemiz gerektiğini.
Ben bunları düşünürken Savaş gözlerini açtı. Bana bakıp gülümsedi.
"Günaydınn" dedim büyük bir aşkla
"Günaydın güzelimm" dedi
"Savaş"
"Söyle güzelim"
"Biz bir an önce evlenelim" dediğimde doğruyu mu söylüyorum şaka mı yapıyorum diye suratıma baktı.
"Olur güzelim çağırayım nikah memurunu hemen evlenelim. "
"O kadar da çabuk değil önce bir hazırlık yapmamız lazım"
"Yapalım, ne hazırlığı"
"Sana damatlık bana gelinlik sonra kına için bindallı" hepsi yapılacak.
"Yapalım güzelim, yemek yiyip çıkalım gezinelim. Hatta yemeği dışarıda yiyelim"
"Evde yeriz Savaş da sen gelinlik bakmaya gelemezsin"
"Nedenmiş o"
"Çünkü gelini düğünden önce görmek uğursuzluk"
"Bu batıl inançları bıraktık diye düşünüyorum güzelim"
"Olsun Savaş ya, biz kızlarla gideriz sen de erkeklerle damatlık bakmaya gidersin olur işte"
"Tamam tamam her şeye tamam" dedi.
"Ömer'i arayayım da ayarlasın tarihi falan"
"Hayır Savaş, her şeyi biz yapıcaz olmaz öyle Ömer falan yapsın. Ömer'i evlendirelim istersen" dedim
"Tamam güzelim sakin ol biz yaparız her şeyi"
Dudağına ufacık bir buse kondurdum.
"Seni seviyorum Savaş Kara"
"Ben de seni çok seviyorum müstakbel Gözde Kara" diyince kıkırdamaya başladım.
Yataktan kalktık ve kahvaltı hazırlamaya aşağı indik güzelce bir kahvaltı hazırladıktan sonra Eceyi uyandırmaya gittim ama odasında yoktu. Not bırakmış.
'Sevgilinle çok tatlı uyuyordunuz uyandırmak istemedim, biz Semihle yapıcaz kahvaltımızı🤍'
Savaşla kahvaltımızı yapıp bir an önce çıktık, nikah tarihi almamız gerekiyordu önce. Nikah dairesi gittik, bize neler yapmamız gerektiğini falan anlattılar. İstedikleri testleri yaptırdık, yarın da tarih almaya gidicez. Çok heyecanlandım. Testler yapılırken Savaşa
"Savaş bir de kardeş çıkıyormuşuz ya da düğünde tam evet derken biri çıkıp da bu evlilik yapılamaz falan diyormuş" dedim Savaş bir anda kaskatı kesildi.
" Tamam Savaş sakin ol sevgilim şaka yaptım eğlenelim diye hem hiçbir şey bizi ayıramaz."
"Bizi ayıran ya da ayıracak olan şeyi mahvederim." Dedi net bir şekilde
Daha sonra hastaneden çıkıp düğün salonu bakmaya gittik çok güzel yerler vardı. Ama benim aklım ikinci gittiğimiz yerde kaldı. İstediğim tam olarak orasıydı.
Savaşa oraya bayıldığımı söyledim ve düğünümüzü orda yapmaya karar verdik.
Bugün gerçekten yorulmuştum artık gelinlik bakmaya da yarın başlarız, nikah tarihini aldıktan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM
RomanceHIRÇIN BİR KIZ VE PATRONU ARASINDA YAŞANAN GİZLİLERLE DOLU BİR AŞK