ELA GÖZLÜM 16 (SENİ ÇOK SEVİYORUM)

315 14 2
                                    

GÖZDE'DEN DEVAM

Savaş vuruldu, benim yüzümden. Niye geldim ki bu eve.

"Hayır Savaş kapatma gözlerini, sakın kapatma" gözlerimin içine baktı. Bakışları çok kötüydü. Karanlıktı onun bakışları değildi. İlk tanıştığımız gibi bile değildi. Daha kötü.

Ben Savaşı uyanık tutmaya çalışırken Ömer'in bağırışlarını duydum.'ABİ, ABİ' diye bağırıyordu.

"ÖMER YATAK ODASINDAYIZ BURAYA GEL" diye bağırdım. Sonra da adım seslerini duydum. Gittikçe yaklaşıyordu. Kapıyı açtı.

"Senin burda ne işin var sen yaptın dimi. Abimi odaya kapattın. Ortakların da vurdu dimi lan" diye konuşmaya başladı.

"Hayır hayır bne bir şey yapmadım" konuşmaya devam ederken Savaşın gözlerinin kapandığını gördüm. "HAYIR, HAYIR SAVAŞ AÇ GÖZLERİNİ NOLUR AÇ SAVAŞŞŞ"

"Niye uğraşıyorsun abimin canını biraz daha mı yakmak istiyorsun."

"Çeneni kapat da adamı hastaneye götürelim."

Ömer Savaşı kucağına alırken ben de sırtına tampon yapıyordum. Her an her yerde onu vuranlar dolaşıyor olabilir. Ya bir daha zarar verirlerse.

Ömerle birlikte arabaya bindim. Hâlâ daha elime geçen ve yarasına bastırdığım bezi tutuyordum.

Ömer o kadar hızlı sürüyordu ki kaza yapmamamız imkânsız gibi gözüküyordu. Çok kısa bir sürede sapa sağlam vardık hastaneye.

Benim çalıştığım hastaneye gelmiştik. Bu benim açımdan çok iyiydi. Başkaları izin vermese bile ben bilgi alabilirdim.

Hemen sedye getirdiler Savaşı koyduk ve ilerlemeye başladık. Ben de yanlarında gidiyordum. Yolumu Buket kesti.

"Gözde sen giremezsin bak sürenin bitmesine az kaldı bir daha ceza yeme"

"Hayır Buket sevdiğim adam içerde can çekişirken ben burda duramam"

"Olmaz seni kimse içeri almaz ki"

"Tamam bari yukarıdan izleyeyim"

"O olur canım"

"Tamam, kurşunlu yaralama. Büyük ihtimalle nişancı gibi bir şeyle vurdular emin değilim tam görmedim."

"Senin önünde mi vuruldu"

"Buket zar zor unuttum zaten sonra konuşalım canım"

Onlar ameliyata ben de ameliyatın izlendiği yere geçtim. Savaşın durumu stabil gözüküyordu ama kurşunun tam nereye isabet ettiğini bilmiyoruz o yüzden bu ameliyat tehlikeli olabilir.

İçeriye giren doktor çok iyi bir cerrah o yüzden im çok rahat. Yukarıya bana baktı ve eliyle 👍🏻 bu işareti yaptı.

Ameliyat başladı. Kurşunu bir şekilde çıkarttı ama bir anda Savaşın tüm değerleri düşmeye başladı. Hayır hayır bırakma beni Savaş.

Yaklaşık 2 saat süren ameliyatın sonunda çıktı Savaş. Çok şükür Allah'ım bismillah.

Savaş odaya geçti. Ama beni yanına sokmuyorlar. Benim yüzümden vurulduğunu söylüyorlar. Ben hainmişim. İçeride ona zarar verirmişim.

Yapmam nasıl yapayım, nasıl zarar veririm ben ona. Onun canı yandıkça benim de canım yanıyor.

Buket sağ olsun bir şekilde soktu beni odaya. Savaşın yanına, Savaşımın yanına.

"Tamam Buket sen çık ben yalnız kalmak istiyorum"

"Tamam canım bir şey olursa haber verirsin" kafa salladım ve çıktı.

ELA GÖZLÜM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin