2 HAFTA ÖNCE(Gözdenin casus çıktığı gün)
GÖZDEDEN DEVAM
Sabah telefonumun sesiyle uyandım. Bilinmedik bir numara arıyordu. Meşgule attım, tekrar aradı. Bu sefer sinirle açtım ama Savaşın da uyanmasını istemiyordum. Yataktan kalktım.
"Buyrun kiminle görüşüyorum?"
"Kim olduğumun ne önemi var önemli olan senin yapacakların"
"Ne saçmalıyorsunuz siz ya"
"Şu an sevgilin Savaşın yanındasın dimi"
"Evet de bunu nereden biliyorsunuz. Ayrıca size ne"
"Dinle küçük kız, Savaştan ayrılmazsan öldürürüm onu"
"Ne saçmalıyorsun sen be"
"Saçmalamıyorum, yapacağımı söylüyorum"
"Hiçbir şey yapamazsın"
"Öyle mi, o zaman attığım fotoğrafa bak"
"Ne fotoğrafı, dur bakıyorum hemen" fotoğrafa baktığımda Savaş yatakta ben yanında yatarken bugüne ait bir fotoğraf var ve Savaşın üzerinde kırmızı bir lazer var.
"Ne oldu bir ses gitti sanki orda mısın?"dedi alay edercesine
"Tamam tamam dur hiçbir şey yapma ne istiyorsun söyle"
"Sözüme geldin demek. Savaştan ayrılacaksın nasıl yaparsın ne yaparsın orası beni ilgilendirmez, ama Savaş sana her yaklaştığında canı tehlikeye girecek duydun mu beni"
"Tamam da ben nasıl yapayım, gözlerimden anlar bir kere"
"Sen Savaşı çıldırtacak şeyler söyle o zaten senin gözlerini de görmez merak etme. Mesela baştan beri onu sevmediğini casus olarak gönderildiğini falan söyle"
"Hayır hayır olmaz yapamam"
"O zaman yukarı çık ve sevgilini son kez gör"
"Tamam, tamam Allah'ın cezası. Ama eğer ona bir şey yaparsan seni kendi ellerimle bulup öldürürüm"
"Hahaha tamam, ama sen de oyunu kurallarına göre oyna ki sevgilinin canı yanmasın" dedi ve telefon kapandı. Ben şimdi ne diyecektim Savaşa. Yanına gidemem o zaman söyleyemem. Burda durup düşünmem lazım.
Yapamam yapamam, Savaşa bunu yapamam. Ben bunları düşünürken bir çift el belime dolandı. Hayır Savaş işimi zorlaştırıyorsun.
"Günaydın küçük hanım erkencisiniz"
"Ben de seni bekliyordum"
"Bir günaydın bile demek yok mu?"
"Günaydın."
"Ne bu sitem sevgilim"
"Savaş ben devam etmek istemiyorum" bakma bana öyle sevgilim. Yapmak zorundayım yoksa sana zarar gelicek.
"Neye"
"Birlikteliğimize"
"Ne demek oluyor bu güzelim" işimi zorlaştırıyorsun Savaş bu kadar güzel hitap etme.
"Savaş zorlama istersen. Ben sıkıldım istemiyorum, ayrılmak istiyorum"
"Ne demek ayrılmak istiyorum, daha gece çok mutlu olduğunu söylüyordun" diyordum, diyordum çok mutluydum senin yanında hep çok mutluyum ama ayrılmak zorundayız.
"Evet söylüyordum ama şimdi istemiyorum zorlama"
"Zorluyorum Gözdem yapmazsın sen bunu. Sen bir karıncayı bile incitmezsin" incitemem dimi. Ama seni incitiyorum Savaş farkındayım. Daha fazla konuşursan işim daha da zorlanacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM
RomanceHIRÇIN BİR KIZ VE PATRONU ARASINDA YAŞANAN GİZLİLERLE DOLU BİR AŞK