SAVAŞIN GÖZÜNDEN
Hatırlamıyorum kahretsin hiçbir şey hatırlamıyorum. Bu konuyu Doruk ve Eylülle konuşmam daha iyi olacak. Hem onlar daha çok şey biliyorlardır.
"Doruk hemen Eylül'ü de alıp bana geçin nedenini sorma gelince anlatıcam"
Yol boyu hafızamı zorladım yok hatırlamıyorum hiçbir şey hatırlamıyorum. Ne yaşadık biz seninle. Bir de ben salak gibi bu kıza sabah yemek ayarlattım bir de bileklik seçtirdim. Ondan sonra geldi o istifa dilekçesi.
Eve geldikten kısa bir süre sonra Eylülle Doruk da geldi.
"Ne oldu abi niye çağırdın bizi?"
"Ben bir şeyler duydum" Eylül yutkundu sonra devam etti
"Ne duydun Savaş"
"Gözdenin aslında kim olduğunu"
"Nerden duydun onu"
"Nerden duyduğum mu önemli sizden de dinlemek istiyorum"
"Gözdeyle konuşman daha mantıklı olur Savaş"
"Eğer anlatmazsanız bne hatırlayamam ve Gözde böyle mutsuz geçirir hayatını. Eğer bunu istiyorsanız anlatmayın"
"Of Savaş tamam ya. Gözdeyle sen sevgiliydiniz hatta evli daha doğrusu dini nikahla evlisiniz."
"Neler olduğunu doğru dürüst anlatın"
"İşte siz evlenme kararı aldınız bir ay sonra da düğününüz olacaktı sen Gözdenin yanına gelirken kaza yaptın bir ay hastanede kaldın uyandığında Gözdeyi hatırlamıyordun. Doktor da bir anda yüklenmeyin dedi Gözde de sana bir şey olur korkusuyla onu unutmana bile razı oldu."
"O kadar çok seviyor yani beni"
"Hem de çok seviyor Savaş. Kaza haberini duyunca görmeliydin onu. Hele bir de hastaneye geldiğimiz ilk gün vardı. Gelinliği 1 hafta üzerinden çıkartmadı senin çıkartmanı istedi. Yemek yemedi sadece serumla durdu. Gel eve gidelim dediğimiz zaman neredeyse hastaneyi ayağa kaldırdı. Herkes gitse de belki uyanırsın diye o kaldı. Ama sen uyanınca onu hatırlamadın"
"Elimdeydi sanki onu hatırlayıp hatırlamamak. Hafızamı zorluyorum ama olmuyor yok hatırlamıyorum Gözdeyi ilk gördüğümde de etkilenmemiştim zaten öyle olsa kesin hatırlardım. Bir de kıza randevu ayarlattım"
"Evet bizim yanımıza geldiğinde ki hali çok kötüydü"
"Gözdeyi arasana bir ne yapıyormuş. Ama ne şimdi ne sonra benim bir şeyler bildiğimi söylemeyeceksiniz ben hatırlayınca onunla konuşucam" Eylül Gözdeyi aradı ikinci çalışta telefon açıldı
"Gözde nasılsın canım?"
"İyi değilim Eylül, canım çok yanıyor. Aşkından ölüp bittiğim adam beni hatırlamıyor üstelik benim görünüşüme zıt bir kadın beğenip onunla randevu ayarlamamı istiyor ayrıca bir de bileklik seçiyoruz. Onun beni hatırlamaması bu kadar canımı yakmamıştı."
"Yanına geleyim mi canım"
"Hayır gelme yalnız kalmak istiyorum. Savaş nerde ne yapıyor?"
"Evde o da ne yapsın Gözde gibi bir yari yok yanında evde boş boş oturuyor"
"Eğer evlenseydik boş boş oturuyor olmazdı da neyse" dedi ama sanırım bunu Eylül anlamadı
"Ne dedin?"
"Hiiç hiçbir şey demedim kapatıyorum dedim"
"Tamam canım görüşürüz"
"Görüşürüz" diyip telefonu kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM
RomanceHIRÇIN BİR KIZ VE PATRONU ARASINDA YAŞANAN GİZLİLERLE DOLU BİR AŞK