Şirkete geçtik birlikte. Birlikte her gelişimizde eğer Ömer bırakmadıysa mutlaka otoparka o yerleştiriyor. Ve bunun nedenini asla anlamıyorum yani valeye ver o çocuk niye duruyor orda. Bu sefer çok merak ettim ve merakımı bastıramadım ve sordum.
"Savaş Bey her defasında neden arabayı kendiniz park ediyorsunuz da valeye vermiyorsunuz??????"
"Sen bu işlere karışma küçük kız"
Bak yine küçük kız dedi.
"Ya Savaş Bey küçük kız demeyi bırakın bana ya"
"Ama sen kıskandın. Küçük bir kız çocuğunun bana baba demesini kıskandın"
"Ya o olay öyle değil, ben kız çocuğunun baba demesini değil sizin bir-" dur ya ne diyorum bir de ilanı aşk et de kalalım öyle.
"Eeee benim bir devamı"
"Devamı yok Savaş Bey o kadardı" dedim. Sonra kapılar kitlendi.
"Söylemediğin sürece burdan çıkamazsın" beni tehdit ediyordu.
"Sizin küçük ve tatlı bir kız çocuğunuz olduğu kıskandım" offf bu kadar iyi yalan da sallanmaz yani. Atılmaz olması lazımdı ama neyse.
"İnanmadım ama neyse, sarhoşken öğreniriz artık"
"Aaaa ben sarhoşken hiçbir şey yapmıyorum ayrıca"
"Evet evet gördük" diyip arabadan indi ben de peşinden koşturmaya başladım.
"Yaa neyimi gördünüz ayrıca benim hıh bal gibi kızım ben" dedim asansöre binerken. O sağda ben solundaydım. Onun sağında da kat tuşları vardı. Ben önüme geçip 35 e bastım sonra yerime geçtim. Asansör çalıştı -3 den -1 e çıkınca bir anda durdu. Çünkü Savaş Bey stopa basmıştı. Sonra bana döndü ve üzerime doğru yavaş yavaş yürümeye başladı.
"Hmm öyle miymiş bal gibi kız mıymışsın. Bir deneyip görelim istersen ne kadar ballıymışsın"
"Yo- yok sağ olun ben istemiyorum siz başka kızların tadına bakın" ay Allah'ım ben ne diyorum hem adamı deli gibi kıskanıyorum hem de başka kızların tadına bakın diyorum. Ay bana sabır ver.
"Öyle yapalım o zaman daha tatlıları vardır belki"
"NE HAYIR YAPMAYIN ONLARIN TATLARI KÖTÜDÜR" ay ne saçmalıyorum ben.
"Allah'tan kıskanmıyordun yani bir de kıskansan ne olur acaba" diyip asansörü tekrar çalıştırdı.
"Hayır ya ben kıskanmıyorum siz fazla abartıyorsunuz"
"Yani sen beni hiç kıskanmıyorsun asla da kıskanmazsın"
"Evet ben sizi asla kıskanmadım asla kıskanmıyorum asla da kıskanmam"
"Asla asla demek küçük kız"
Öslö öslö domo koçok koz
Geleli neredeyse bir 2 saat olmuştu. Acaba bir ihtiyacı var mı diye Savaş Bey'in yanına gideyim dedim. Normalde kapıyı çalarım bu sefer çalmadan gir dedi içimdeki ses.
Kapıyı çalmadan bir girdim. Savaş ile masa arasına oturmuş daha doğrusu masaya yaslanmış bir kadın var içerde. İkisi de aniden bana döndü. Kadının yüzü de kendisi de tamamen yapmacık. Yani bu kadın da YAPAY.
Üzerinde kırmızı bir parça kumaş var. Çünkü buna elbise desem elbise değil etek crop desem o da kurtarmaz.
Üzerindeki şöyle anlatayım ya da anlatmayayım ya vaktimizi onunla harcamayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM
RomansaHIRÇIN BİR KIZ VE PATRONU ARASINDA YAŞANAN GİZLİLERLE DOLU BİR AŞK