Notagirl7 adlı kullanıcıya ithaf edilmiştirSavaş ile birlikte şirketten çıktık. Patron ve asistan gibi tabi. Biraz alıştıktan sonra şirkete açıklamak istediğimi söyledim o da bunu kabul etti. Şimdilik aramızda bir şey.
Şirketten çıktık arabaya bindik. Şoför sabahki gibi yine Savaşdı. Yolculuğumuz başladı Savaş bir eliyle direksiyonu tutup bir eliyle benim elimi tutuyordu. Ara sıra bana bakıp elimi öpüyordu. Ben de bu mutlu anımızı daha da mutlu yapmak için radyoyu açtım. Kanallar arasında gezinirken Sezen Aksu'nun Olmaz Olsun şarkısını gördüm ve orda kaldım. Telefonumdan kamerayı açıp videoyu da başlattım ben bağıra bağıra şarkı söylerken aynı anda video çekiyordum.
"OLMAZ OLSUN CÜZDANIM DA MİLYONLAR KALBİMDE SEVGİN OLDUKÇA
ZENGİNLİK MAL MÜLK PARA NEYE YARAR YANIMDA SEN OLMAYINCA
BAZEN NEŞE BAZEN KEDER HAYAT BÖYLE GEÇİP GİDER
TATLI GÜNLER ACI GÜNLER BİR YASTIKTA HEP BERABER........." şarkıya devam ettim ama videoyu kapattım. Savaşa döndüğümde bana aşkla baktığını gördüm. İşte istediğim buydu. Onun bana aşkla bakması.Şarkı değişince ben de kendime geldim ve arabanın durduğunu gördüm. Daha doğrusu araba durmuş biz Savaş ile bakışırken fark etmemişim.
Arabadan indik bir otele gelmiştik. Aklıma çok kötü şeyler geldi ama şu an onları düşünmek istemiyorum.
Ben Savaş Bey geçsin diye beklerken o da beni beni bekliyormuş. Kolunu uzatta kolumu sokmak için. İstediğini yaptım ve birlikte otele girdik. Aslında çok isteksizdim burdan biri şirkete söyler diye ama sonra öğrendim ki burası Savaş 'AĞAM'a aitmiş. Hatta dur ya ben bu 'AĞAM' işini ona anlatsam mı.
Asansöre bindik Savaş bir düğmeye bastı ve bana döndü. Yaklaştı
"Küçük kızım ne yemek ister acaba"
"Yaaa küçük kız değilim ben"
"Hmm neden kıskandığını söylersen demem"dedi ve asansörden çıktı.
"Offf pislik ne yapayım ya seviyorum seni ufak bir kız çocuğu da gelmiş sevdiğim adama baba diyor akla gelen ilk şey gerçekten kızın olduğu senin biriyle ilişkiye girdiğin oldu e bu da beni kıskandırdı hatta o yüzden bayıldım. Oldu mu şimdi bana küçük kız demeyeceksin"
"Hmm benim sevgilim beni ne zamandan beri seviyormuş bakalım"
"Onu ben de bilmiyorum ama ilk seni düşündüğüm gece şeydi hani dağ evinde kaldık ya o gece seni düşünerek uyudum işte peki ya sen ne zaman anladın "
"Hmm zor soru ne zaman anladım sen gittiğinde emin oldum ama daha önce parti de seni başkalarından kıskandığım da sanırım"
"O zaman birbirimize bunları söyleseydik canımız bu kadar yanmayacaktı."
"Artık canımız yanmaz merak etme. Şimdi söyle küçük hanım canınız ne istiyor"
"Hmm ay benim canım şey istiyor ama neyse siz ne yerseniz onu yerim"
"Birincisi siz demeye devam edersen bir şekilde öğretirim ama sen ister misin orası ı bilmem ikincisi canın ne istiyor onu söyle bana"
"Ya şimdi sen istemezsin ondan"
"İstemezsen başka söylerim sorun yok"
"Tamam benim canım köfte ekmek istiyor"
"Tamam yanına da ayran ama büyük boy, yanına tatlı ne istersin"
"Hmm baklava, baklava olsun"
"Bizde çok var da sen onlardan istemiyorsun"
"Ya Savaş ya yapma utanıyorum" telefonu aldı eline birini aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM
Любовные романыHIRÇIN BİR KIZ VE PATRONU ARASINDA YAŞANAN GİZLİLERLE DOLU BİR AŞK