"SENİ ÇOK SEVİYORUM" diye bitirmişti mektubunu.
Yaşadıklarını, düşündüklerini anlatmıştı beni ne kadar çok sevdiğini dile getirmişti sürekli.
GÖZDEDEN DEVAM
Odadan kaçar gibi çıktım. Şu an tek istediğim kaçmaktı. Uzak bir yere gitmek. Ama bu sefer yurtdışına değil de daha güzel bir yere gitmek istiyorum.
Evime gittim eşyalarımı topladım. 1 valiz yeterdi. Otogora gidip biletimi de aldım. Memleketime, Trabzona gidiyordum.
Otobüs full doluydu. Allah'tan bir yer boştu. Hemen aldım bileti. Otobüse bindim yol boyunca uyumak istiyordum. Oraya camlı varmak, heyecanla vakit geçirmek istiyordum.
Koltuğa oturdum. Yanımda yaşlı bir teyze vardı. Gözlerimi kapattım uyumaya çalışırken seslendi.
"Adın ne senın yavrum?"
"Benim mi, Gözde teyzecim. Senin"
"Ben de Hediye"
"Tanıştığıma memnun oldum"
"Nereye gidiyorsun" teyzem uyumaya çalışıyorum ama.
"Trabzon'a gidiyorum teyze"
"Aa ben de bende neresindensin?"
"Maçka teyzem"
"Oo iyi iyi. Okumaya mı gidiyorsun" ilk defa şivesiz konuşan bir teyze gördüm.
"Hayır kafa toplamaya gidiyorum"
"Hmm kim dağıtmış bakalım kafanı da sen toplamaya gidiyorsun"
"Boşver teyze senin de kafanı dağıtmayayım" dedim ve tekrar kapattım gözlerimi.
3 gün sonra
Instagram'da gezinirken Eylülün hikaye attığını gördüm. Girdim bir bardalardı, yanında sadece Doruk'u gördüm. Sonra ekran biraz daha kaydığında Savaşı görünce yüzümde bir tebessüm oluştu. Ama kısa süren bir tebessümdü çünkü Savaşın yanında sarışın bir kız vardı ve eli Savaşın bacağındaydı.
Yüzümdeki tebessüm yerini sinire bıraktı.-hatta bence kıskançlığa- her neyse. Eylül'ü aradım hemen.
"Alo napıyorsun canım"
"Ne yapayım, dışarı çıktık bizimkilerle"
"Aaaa öyle mi böldüm eğlencenizi kapatalım o zaman"
"Yok kız gerek yok kapatmaya, konuşalım sonra ben dönerim. Eee nasıl gidiyor, neler yapıyorsun??"
"Ne yapayım çıktım yaylaya öyle vakit geçiriyorum. Siz ne yapıyorsunuz"
"Ne yapalım işte işlerle uğraşıyoruz. Arayacaktım da bir türlü vakit bulamadım. Biz de Dorukla tatile gitmek istiyorduk. Dedik ki Gözdenin yanına gidelim hem onu görmüş oluruz hem de temiz hava alırız."
"Ayyy çok iyi düşünmüşsünüz. Gelin gelin"
"Kuzum gelelim de nereye gelelim. Adresi mi biliyoruz"
"Tamam canım ben sana yollarım adresi. Ama bak bekliyorum sonra yok işim çıktı demek yok"
"Tamam tamam yok kızma, görüşürüzzz"
"Görüşürüzzzz" ben ne için aramıştım ne oldu ya. Ama mutluyum. Aynı zamanda instagrama girdim sinirlendim. Nasıl izin verir ya o kadının ona dokunmasına.
Kapım çaldı. Açmaya gittim, kimseyi beklemiyordum.
Kapıyı açmamla karşımda Derya'yı görmem bir oldu. Nasıl özlemişim canım arkadaşım ya. Hemen sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM
RomanceHIRÇIN BİR KIZ VE PATRONU ARASINDA YAŞANAN GİZLİLERLE DOLU BİR AŞK