Başımın şiddetli ağrısıyla gözümü açtım. Daha doğrusu açmaya çalıştım ama başarısız oldum. Sıcak ortam ve güzel koku beni etkisi altına aldı. Uyumaya devam etmek istedim ama bir sorun vardı bu güzel kokunun sahibi kim. Kendi kendime tahmin yürütmek istedim bunu yaparken aynı zamanda biraz daha uyanabilirdim. Koku çok tanıdık geliyor ama aklım hâlâ yerinde değil ve başım çok ağrı- bir saniye bu koku Savaş Beye ait.
Gözlerimi büyük bir korku ve şaşırmışlıkla açtım. Savaş Bey yanımda yatıyordu ve, ve ben ona sarmaşık gibi sarılmıştım. Hayır bu olamaz nolur gece kötü şeyler olmuş olmasın, saçmalamış olmayayım.
Savaş Beyi uyandırmadan yanından çıkmaya çalıştım. Adamın bütün hareketini sınırladığıma yemin edebilirim. O kadar sarıp sarmalamışım adamı.
Yavaşça üzerinden kalktım ve yüzünü daha rahat gördüm. Ben gittiğimden beri değişmişti sanki sakalları daha uzamıştı.
Daha da doğruldum ve yataktan kalkmaya yeltendim. Ama tabi ki olmadı çünkü Savaş Bey benim kalktığımı hissetmiş olacak ki kolumdan tutup geri yatırdı ve üzerime doğru geldi.
"Nereye kaçıyorsun küçük kız" şu an ne yapmam lazımmm. Gece saçmalamış olabilirim ve şu an ortaya çıkmasını istemiyorum. En iyisi sarhoş taklidi yapmak
"Beğn küçük kığz değilim bir kereğğ" dedim böyle ağzımı gere gere. Çünkü sarhoşlar öyle konuşuyor.
"Gece kızım olmak istediğini söylüyordun ama"
"NE NE !!!!!"
"Bağırma be kızım sabah sabah. Neyi merak ettin nasıl kızım olmayı istediğini mi?"
"Saçmalama kızın olmak istediğim yok"
"Doğru ya kızlarımın annesi olmak istiyorsun o zaman"
"Ev- hayır ya ne alakası var ne kızı ne annesi"
"Sarhoşluğuna veriyorum artık bu hallerini"
"Ayneğn ayneğn sarhoşuğm beğn"
"Hmm öyle miymişsin"
"Hııığ öyleyiğm en iyisi biz uyuyalım"
"Biliyor musun" dedi ve sustu
"Neyi???" Dedim merakla
"Hiç olmadı, beceremedin"
"Neyiğğğ???" Bir süre sessiz kaldı
"Sarhoş numarasını"
"Yoo ben numara yapmıyorum ki"
"Sarhoş gibi konuşmaya çalışıyorsun ama sen sarhoşken böyle konuşmadın"
"Tamam kabul sarhoş değilim ve numara yapıyorum ama utandım gece bir şeyler saçmaladığımdan utandım"
"Sadece bir şeyler saçmaladığını mı düşünüyorsun?"
"Ne yaptım başka"
"Bu kadar konuşma yeter" dedi ve yataktan kalktı. Ben de peşine kalktım ve kolunu tuttum.
"Hayır ya dur ne dedim ben sana"
"Hiiç sadece bana ne kadar aşık olduğunu söyledin. Sonra beni ne kadar yakışıklı bulduğunu gibi gibi "
"Yalan söylüyorsun ben öyle şeyler sarhoşken bile söylemem ayrıca sarhoşken söylediklerimiz gerçektir dolayısıyla benim sana bunları söylemiş olmam imkan dahilinde bile değil" dedim tek nefeste
"Hmm tamam oyununa düşmedin ama kendini ele verdin ufaklı. Demek sarhoşken söylenenler gerçekler. Peki sana bir sorum var" dedi ve bana yaklaşmaya başladı. O yaklaştıkça ben kaçıyordum. O yaklaştıkça ben kaçıyordum. Sonunda sırtım duvara çarptı daha kaçamazdım.
"Ne.... ne soracaksınız Savaş Bey"
"Madem
Beni
Sevmiyorsun
O zaman
Neden
Beni kıskandın" dedi her kelimede biraz daha yaklaşarak. Artık nefesin kesiliyordu
"Ha-hayır yok öyle bir şey ben sizi kıskanmıyorum. Ayrıca kimden kıskanacakmışım" dedim aynı zamanda kendime de inanmayarak. Kesin dün gördüğüm kızı söyledim. Of Gözde sen o kızı kıskanmadın ki o kızın Savaşın kızı olduğunu kıskansın yani Savaşın biriyle birlikte olduğunu kıskandın.
"Peki öyleyse bana bunu ispatla, madem beni kıskanmadın bana bunu ispatla"
"Tamam ispatlarım ama şimdi şirkete geç kalıyoruz"dedim ve Savaş Bey'in kolları arasından kaçar adımlarla kaçtım.
Savaş Bey kesin duşa girmişti ben de kahvaltılık bir şeyler hazırlıyordum. Kapı çaldı kapıya bakmaya giderken karşımda saçı ve vücudu ıslak belinde siyah bir havlu olan Savaş Beyi gördüm. Kapıya bakmaya gidiyordu.
Kapıyı açtı ve tam karşımızda kırmızı minicik bile sayılmayan bir elbiseyle bir kız duruyordu. Savaşa baktı önce yutkundu sonra yanına doğru yaklaştı kulağına bir şeyler fısıldayıp yanımdan geçti. Şu an o kadını burda dövüp sonra dışarı fırlatmak istiyorum. Hayır Gözde şiddet olmaz en son şiddet olduğunda 2 yıl men edildin olmaz.
Kız salonda oturup telefonuna bakarken Savaş Bey odasına çıktı. Aşağı geri indiğimde üzerinde her zamanki gibi siyah gömleği ve siyah takım elbisesi vardı. Onu bu halde gördüğümde bile kendi gözlerimden kıskanıyorum şimdi bu sahte sarışın yapay yanındayken kriz geçiririm herhalde.
Savaş her zamanki tekli koltuğuna oturdu ve kahvesini istedi. Mutfağa kahveyi almaya gittim. Kahveyi bardağa boşaltıp salona geçtiğimdeyse gördüğüm şeyle başımdan dumanlar çıktı.
Sahte yapay sarı Savaşın kucağına oturmuş o şekilde bir şeyler konuşuyordu. Uzak mesafeden olmuyor mu bu konuşma faslı.
Şu an çıldırmak üzereyim. Ya ben adama sarılınca kokusu kaybolacak diye korkuyorum bu pis kokusuyla adamın bir de üstüne çıkmış. Gözde kızım abartma istersen. Ama ne yapayım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA GÖZLÜM
RomanceHIRÇIN BİR KIZ VE PATRONU ARASINDA YAŞANAN GİZLİLERLE DOLU BİR AŞK