In urma cu o luna
Stefania
Nu pot sa cred! M-a uitat. De fapt cred ca nu m-a stiut niciodată. L-am cunoscut acum câteva luni, intr-o tabără din vara.
Tabără a început pe 18 iulie si s-a terminat pe 1 august. Am fost cu o prietena. Mamele noastre se cunosc si de aceea si noi am devenit foarte bune prietene. Ne-au trimis pentru prima oara in tabără împreună, insa sa spunem ca nu era o tabără chiar pe gustul meu. Era o tabără cu tematica "sport" iar eu nu sunt prea buna la acest capitol. Insa, prietena mea face handbal iar aceasta tabără o ajuta foarte mult. Așa ca am acceptat.
Înainte cu câteva zile am căutat informații despre activități si programul acestei tabere. Si am găsit ceva foarte interesant. Vom putea alege unele activități suplimentare cum ar fi dans, canto sau modelling. Îmi place ce am aflat.
In primul curs, imediat cum am ajuns acolo a fost cel de fotbal. Exact ce îmi place mie!
Ma duceam singura si trista spre terenul de fotbal deoarece v-a trebui sa joc pentru prima oara așa ceva si nu ma descurc deloc. In plus, Larisa m-a lăsat singură pentru ca ea deja s-a împrietenit cu niște fete si acum face parte din grupul lor.
Când am ajuns pe terenul de fotbal deja începuseră încălzirea. Mi-am lăsat geanta pe margine si m-am dus la Larisa.
-Am întârziat mult?- întreb eu obosita pentru ca alergasem pana in mijlocul terenului unde erau toti.
-Nu, abia am inceput-spune ea
Imediat mi-a facut cunostinta cu niste fete si ne-am inteles foarte bine. Deja începe sa îmi placă tabără asta.
Ne-a pus sa dam două ture de teren pentru a ne încălzi. Prima a fost acceptabila. Am facut-o fara nici o problema insa a două tura a fost mai grea, fiind deja obosita.
După incalzire ne-a grupat pe perechi. O fata si un băiat. Iar aici a fost momentul când l-am cunoscut. Ne-a pus pe noi in aceeași pereche
-Buna, eu sunt Marian- îmi spune el
-Buna, eu sunt Stefania, incantata sa te cunosc- ii spun eu
Nu am mai vorbit nimic altceva. Am început sa jucam pase. El îmi dădea mingea iar eu i-o dădeam lui. Începea sa îmi placa jocul asta.
După aceea ne-am luat o poartă si el a stat primul ca portar. Am reusit sa fac două goluri, din zece încercări. Repet, este prima oara când joc așa ceva. Nu radeți de mine.
A urmat sa stau eu in poarta. Insa cred ca m-am descurcat destul de bine.având im vedere ca a făcut doar cinci goluri, tot din zece încercări.
Când s-a terminat cursul, am plecat fara sa mai vorbim.
In aceea seara a fost primul foc de tabără. Eu nu prea aveam chef sa merg insa Larisa m-a convins spunandu-mi ca poate mai cunosc si eu fete sau băieți si îmi fac si eu prieteni noi.
Când am ajuns acolo il cautam pe Marian, insa nu era. M-am așezat lângă larisa pe o buturuga si il căutăm doar cu privirea.
-Pe cine cauți?-ma întreabă ea
-Pe nimeni..-ii spun eu cu jumătate de gura
-Eeeeee, pe nimeni. Pe cine vrei sa minți?- îmi spune ea sarcastică
-Pe tine-ii spun eu răzând
Atunci i-am povestit despre băiatul de la fotbal si tot ce am făcut.
-Pai si cum arata? Sau spune-mi ceva sa te ajut-ma întreabă ea
-Pai este înalt, are ochii verzi si e brunet-ii spun eu
-Am înțeles. Daca il vad sau ceva îți zic-imi spune ea si pleacă cu niste fete sa i-a de la un profesor bezele si bete
Eu am rămas singură pe buturugă si il căutăm. Nu pot spune ca m-am imdragostit de el, insa vreau cat stau aici sa il cunosc. Oricum după tabără asta e posibil sa nu il mai vad așa ca vreau sa profit.
CITEȘTI
apelul de la ora fix
Cerita Pendeko fata primește cate un apel in fiecare zi de la un număr necunoscut. lucrul ciudat este ca o suna mereu la o ora fixa...oare va afla fata cine este?