adevarul iese la iveala

326 16 3
                                    

Marian

Ma simt îngrozitor. Nu stiu ce sa fac. Nu trebuia sa fac asta. Ar fi trebuit sa ma întâlnesc cu ea la 00:00 așa cum stabilisem. Doar ca nu aveam cum sa plec de lângă ea.

Chiar nu stiu ce sa fac. Stau singur si ma plimb prin parcarea asta căutând o soluție.

Cum pot sa ii spun ca eu sunt anonimul?
Adriana

Ce o fi pățit Marian? Ce i-am făcut? De ce a tipat la mine? Cred ca ma duc după el. Vreau sa stiu ce are. Dar...daca se supăra si mai mult?

Eram la masa. Stăteam si ma gandeam. Atunci vine Alexandra la mine si se aseaza lângă mine.

- Ce ai pățit?-întreabă Alexandra îngrijorata

- Sunt supărata. Nu stiu ce are Marian

-Pai ce s-a intamplat? V-ați certat?- întreabă ea

- Nu, nu stiu. Pur si simplu dintr-o data l-am văzut gânditor, l-am întrebat ce are si a început sa tipe la mine. După a plecat afara si numai vine.-ii spun eu uitandu-ma spre ieșire

- Așteaptă pana vine si o sa vorbești cu el. Poate are probleme in familie sau nu stiu. Cu anonimul ce ai făcut?- întreabă Alexandra căutând cu privirea pe cineva

- Nimic, nu l-am văzut. Am întârziat 3 minute si el numai era. Mi-a lasat un trandafir si un bilețel spunandu-mi ca renunța la mine si la tot ce a făcut pana acum.-ii spun eu.

Atunci il vad pe Marian ca intră pe ușă. Picioarele îmi tremurau. Insa, nu venea spre mine. S-a dus spre ring in fata scenei. Mai mulți boboci erau acolo. Probabil vor anunța finaliști.

Alexandra s-a ridicat si m-a tras de mana pana in fata scenei. Știa ca nu vreau sa merg si probabil de aceea m-a dus obligata.

-Dragi noștri boboci, acum vom anunța perechile care intra in finală.-începe Dragos

- Vom spune prima oara 3 perechi care nu au intrat in finală dar una din aceste perechi va câștiga miss si mister popularitate. Aceștia vor fi aleși prin voturile dumneavoastră.-spune Ștefănia.

- Invitam toate perechile care au mai rămas in concura, pe scena.-spune Dragos.

Marian vine spre mine, se uita in ochi mei iar după aceea îmi face semn sa urcam. El mergea in fata iar eu mergeam după el. Ajunși pe scena ne-am pus lângă Alexandra si Carlos. Toate perechile se țineau de mana. Noi insa nu. Când Marian a văzut, m-a luat ușor de mana.

-Perechile nominalizate pentru miss si mister popularitate sunt.....-începe Ștefănia. Vroiau sa ne tina in suspans.

- Larisa si Victor-spune Dragos

- Mariana si Cosmin-spune Ștefănia

- Adriana si Marian! Aplauze pentru ei!-spune Dragos. Toți încep sa aplaude. Desi eram puțin supărata si îngrijorata nu puteam sa nu ma bucur. Am sărit sa il iau in brațe pe Marian. El zâmbea si m-a strâns tare in brațe.

- Pentru a vota una din perechiile nominalizate trebuie doar sa scrieți numele lor pe un bilețel si sa il băgați in aceea cutie.

Atunci a aratat cu mana spre o masa care era intr-un colt al salii. Pe masa era o cutie mare transparenta, iar lângă erau câteva pixuri si un morman de hărți.

Si noi putem sa votam, insa nu avem voie sa ne votam pe noi.

- Acum vom anunța finaliști concursului- continua Dragos atunci cand aplauzele începeau sa se oprească

-Prima pereche care intra în finală este........ Vreau sa spun ca acum nu sunt in nici o ordine, ii spunem pur si simplu.-spune Stefania

-Deci, prima pereche care intra in finală este formata din..... Roxana si Cristi-spune Dragos

-A doua pereche este formata din Alexandra si Carlos-spune Ștefănia

- Iar a treia pereche care trece mai departe este formata din..... Carla si Mihai- spune Dragos

- Aplauze si pentru ei!-continua Ștefănia

Când am auzit ca Alexandra era finalista m-am bucurat foarte mult. M-am dus lângă scenă si am așteptat sa coboare. Imediat cum am vazut-o am luat-o in brate.

- Felicitări!-tip eu in urecehea ei deoarece muzica începuse

-Multumesc , la fel!-spune si ea Tipand

Amândouă am început sa radem, insa asta nu a durat mult deoarece Marian venea spre noi.

-Adriana poți sa vi puțin te rog.-spune el

-Sigur, dar ce s-a întâmplat?-il întreb eu înainte sa merg cu el

- O sa vezi. Tu doar vino-spune el intinzandu-mi mana.

L-am luat de mana si m-am dus după el. M-a dus afara din sala. Am inceput sa mergem pana am ajuns in parculet. Acolo, el tot mergea înainte si nu înțelegeam unde vrea sa ma duca.....

Heyyyy! Am reușit sa public mai repede. Îmi pare rău ca este scurt.
Vreau sa va mulțumesc enorm de mult pentru cele 2000 de vizualizări care s-au strâns. Sper sa fie cat mai multe :))))
Acum am o întrebare: Unde credeți ca o duce Marian pe Adriana?
La 2-3 răspunsuri pun next :*

apelul de la ora fixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum