seara de vis al orcarui boboc

429 20 0
                                    

Uneori diferența de vârstă este o problema pentru unii. Pentru unii nu....insa nu acesta este cazul lui Flavius.
Am decis! Voi continua relația mea cu Betty si voi încerca sa o uit pe Alexandra. Nu pot fi cu ea. Lumea ar începe sa comenteze iar eu nu as suporta asta. Ar fi prea mult pentru mine.

Era dimineața iar eu m-am trezit devreme. Aveam multe teme si nici numai puteam sa dorm. Betty inca dormea așa ca am încercat sa nu fac mult zgomot. Insa,ca de obicei, cum sunt o neîndemânatică mi-a căzut paharul de apa din mâna când am văzut ceva pe geam.

De la geamul din camera noastră se vede parculetul in care ies aproape mereu. Ei bine, pe jos, pe ciment scria mare si frumos "Te iubesc Adriana Caceres!" Aceea sunt eu!

Oare cine a scris asta? Anonimul? Nu m-a mai sunat de ceva zile.....

Stăteam si ma gândeam in timp ce Betty râdea, se uita pe geam, ma lua in brațe si îmi punea zeci chiar sute de întrebări.

De odată îmi suna telefonul. Era număr necunoscut. L-am pus pe speaker si i-am răspuns.

Eu: Da

Necunoscut:Neata, ce faci?

Eu:Bine, tu?

Necunoscut: Bine...

Eu: Tu ai scris acel mesaj in parculet?

Necunoscut: Da

Eu: păcat ca nu stiu cine ești tu....

Necunoscut: deci nu îți place?

Eu: Ba da, dar este ca si cum nu l-ar fi scris nimeni.

Necunoscut: Ok, am inteles. Atunci in seara asta la balul bobocilor ma vei cunoaște.

Eu: serios?

Necunoscut: Da, balul începe la 19:00. La ora 00:00 te aștept in fata localului.

Eu: De unde voi ști cine ești?

Necunoscut: Voi fi numai eu afara la ora aia

Eu: Ok

Necunoscut: Pa

Eu:Pa

-apel incheiat-

Uitasem complet de bal. Mi s-au intamplat atâtea in ultimul timp încât nu am mai stat sa ma gândesc la el. Bine ca aveam totul pregătit de o săptămână si ceva.

Betty pur si simplu a rămas paralizata la discuția mea cu "necunoscutul".

-Deci nu pot sa cred! Un băiat te suna cu necunoscut. După primești o dedicație de dragoste in parculet si crezi ca e el....-spune Betty puțin dezamăgita

-NU este prima oara când ma suna. Cred ca ma suna așa de la inceputul anului...ma suna așa aproape in fiecare zi/seara. In plus, el a spus ca el a scris-o dar asta nu înseamnă ca il si cred suta la suta.-spun eu foarte convinsa de vorbele mele

-Am înțeles. E mai bine așa crede-ma. Nu mi s-a întâmplat niciodată asta cu necunoscutul insa este la fel cum i-ai spus si lui: ca su cand el ar fi un nimeni. Diseară, totuși sper sa il cunoști.-spune Betty

O ascultam cu mare atenție. De obicei eu m-am înțeles mai bine cu fetele mai mari ca mine pentru ca mereu au știut sa îmi dea sfaturi bune si au stiut sa fie alaturi de mine mereu.

Pana la bal mai erau câteva ore, insa mai aveam si multe de făcut. Deci, este bine. Mi-am plănuit ziua asta din clasa a8a. Doar odată ești boboc si se face un bal pentru tine nu?

Betty va veni si ea. Insa ea vine doar ca la o petrecere.

Pentru mine seara asta urma sa fie minunata. Mai ales pentru ca in sfârșit voi cunoaște " necunoscutul" care ma tot suna de vreo  2 luni.

Era ora 17:00! Mai erau doua ore! Desigur, balul va avea loc in cămin, in sala de sport.

Deja îmi imaginez cum va arata sala. Plina de baloane colorate. In jurul terenului, mese pline cu diverse băuturi si diverse snakseuri, alune..etc. Si alte mese pline cu mâncare traditional Turceasca! Si inca o mâncare traditionala care este secrete. Va fi un concurs pe aceasta tema. Cine ghicește din ce tara vine mâncarea respectiva. 

Desigur va fi si celebrul concurs pentru miss si mister. Va fi un concurs puțin mai special. Toți participanti la bal, participa direct si la acest concurs. Deci, practic particip pentru miss boboc! Desigur subt înscriși doar boboci. Vor fi din toate clasele. Asta ma emoționează cel mai mult. Va fi de asemenea un bun moment pe tu a îmi face mai mulți prieteni.

Am început sa ma pregătesc. Timpul trecea extrem de încet.....

apelul de la ora fixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum