apelul 2, trandafirul 1

824 29 6
                                    

M.am trezit de dimineata foarte agitata insa nu știam de ce. Am sunat-o pe mama crezând ca sa întâmplat ceva acolo insa toți erau bine. Poate eram așa din cauza testului de la fizica pe care il așteptam de 2 săptămâni. A bătut cineva la ușă. M-am dus sa deschid crezând ca este supraveghetoarea sa ne cheme la micul dejun. Insa, nu era nimeni. M-am uitat in toate direcțiile insa nu era nimeni. Când vroiam sa închid ușă m-a oprit Cristina si a ridicat un trandafir si in bilețel de jos. Era pentru mine.

"Nu uita sa zâmbești! Buna dimineața!"

- Uuuu de la cine e?-întreabă Cristina aplaudând si sărind in pat
- Nu stiu, nu are semnatura- răspund eu uitandu-ma pe fata si spatele biletului
- Admirator secret!-spune ea răzând
-Se pare ca da!- spun si eu razand
Am pus trandafirul intr-o vaza iar bilețelul pe birou. M.am schimbat si am plecat direct spre liceu.
Orele au fost îngrozitoare iar testul la fizica a fost foarte greu. Nu am mai primit nici un beep deci sper sa numai primesc nici un telefon.
Insa nu a fost așa. Am primit un telefon la ora 16:00 insa nu am răspuns deoarece am ieșit cu fetele si mi-am uitat telefonul pe pat. M-am întors la 20:30 si aveam 5 apeluri de la un număr necunoscut. Toate apelurile au fost la ore fixe iar asta mi se pare cel mai ciudat. La ora 21:00 primesc un telefon.
Eu: Da
Necunoscut: Ce faci?
Eu:Tot tu ești?
Necunoscut: Da
Eu:Învăț,tu?
Necunoscut:Acum sunt bine
Eu: De ce acum?
Necunoscut:Trebuie sa închid. Pa, noapte buna
-Apel incheiat-

Hey, sper ca va place! Am o întrebare: cine credeți ca a trimis trandafirul? La 2-3 răspunsuri pun next!

apelul de la ora fixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum