o noua iubire

432 18 0
                                    

Au plecat amandoi spre parculet.

- Si cum te cheamă?-întreabă el curios

-Beatrice, insa toți îmi spun Betty. Pe tine?

-Flavius, incantat sa te cunosc- spune el puțin timid.

-Si tu ești nou aici?-spune Betty puțin mai relaxata

-Da. Chiar mi se pare ciudat sa nu te fi văzut pana acum. -spune el respirând ușor.

-Exact asta vroiam si eu sa spun.-spune Betty răzând.

S-au așezat amândoi pe o banca. In fata lor era un cuplu. (Erau exact cum am fost si eu mai de mult cu Marian). Insa s-a asezat unu intr-un colt, iar celalalt in celalalt colt. Amândoi erau roșii in obraji. Se uitau unul la altul, zâmbeau dar nu spuneau nimic.
Ce drăguță e!-spune el in gând
Ce drăguț e!-spune ea in gând
Mulțumesc Doamne ca mi-ai pus-o in cale!-spune el
Mulțumesc Doamne ca m-am întors la momentul potrivit-spune ea
Dar acum ce ar trebui sa fac?-se întreabă singur in gând
De ce nu face nimic?-se întreabă ea in gând
Vreau sa o sărut! Numai rezist-spune el apropiindu-se puțin de ea
Vreau sa ma sărute!- spune si ea apropriindu-se de el
Se aproprie. Înseamnă ca si ea vrea! Sper....-spune el apropiindu-se si mai mult.

Se priveau in ochi. El face primul pas si se apropie pana când frunțile lor se lipesc. O ia de mana. Ea, ii strânge mana puternic. Nu ii mai da drumul. Se apropie si începe sa o sărute. Ii pune mana pe fata iar ea il ia de mijloc. Păreau foarte îndrăgostiți.

El se oprește si ii spune, "mulțumesc!" iar apoi o săruta din nou. Nu prea înțelesese ea de la ce venea acel mulțumesc,insa știa doar un lucru. Ca începea sa simtă ceva pentru Flavius.

intr-un final se opresc, se uita unul la altul, se săruta iar si Betty fuge. Se oprește si ii face semn sa vina dupa ea. Flavius se ridica si începe sa fuga după ea. După un timp o prinde, o săruta si o strânge in brațe. Erau foarte fericiți.

Plimbandu-se liniștiți se întâlnesc cu Alexandra.

- Buna, Alexandra!-spune Betty

-Buna, Betty, te-ai întors?-întreabă Alexandra trista. Se uita doar la Flavius.

-Da.-spune Betty, uitandu-se la Flavius. Acesta se uita la Alexandra însă dandusi seama ca Betty se uita la el, întoarce privirea spre ea si o săruta.

-Aaa....voi doi sunteti împreună?-întreabă Alexandra incercand sa schițeze un zâmbet.

-Da. Azi dimineața ne-am cunoscut si a fost dragoste la prima vedere-spune Betty răzând si luandu-l de mâna pe Flavius

-Am înțeles. Da tu Flavius, de ce nu spui nimic?-întreabă Alexandra la mișto

-Pai ce vrei sa spun? Hai Betty sa mergem.-spune Flavius, o ia de mana pe Betty si trec fara sa-i spună ceva Alexandrei.

Alexandra așteaptă puțin si văzând ca se îndepărtează o ia la fugă spre camera ei. Începe sa plângă. Se arunca in pat.
De ce? Cum poate sa fie cu Betty? Eram sigură ca nu ma place. Dar atunci de ce sr comporta așa cu mine? Poate ca pentru el si pentru ceilalți sunt doar niste chestii simple, dar pentru mine au însemnat mult. Din nou m-am îndrăgostit de persoana greșită. Ce fac acum?
Între timp Flavius rămâne ganditor. Betty își da seama, insa momentan il lăsa nevrand sa se ajungă la o cearta.
Amândoi se plimba linistiti prin parc după ce au mâncat intr-un restaurant.

Luna strălucea puternic pe cer. Se țineau de mana când dintr-o data ambi se opresc si....

apelul de la ora fixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum