apelul 4, trandafirul 2 (partea 2)

564 23 4
                                    

Vocea: Adrianaaa! Nu te speria. Ma cunoști. Spunei prietenei tale sa plece si voi iesi.

Alexandra: De ce vrea sa plec? Cine e? Il cunoști?

Eu: Nu. Nu îmi dau seama cine e.

A: Ok, atunci plec si poate iese. Vorbim mai încolo si îmi spui ce s.a întâmplat. Noapte buna!

Eu: OK, noapte buna!

Alexandra, s-a ridicat, m-a luat in brațe si a plecat. Este o fata foarte de treaba si draguta. Este înaltă, are parul blond si ochii albastri. Ce sa mai..fata pe care a visat- o orice băiat vreodată!

Am rămas singura si nu se mai auzea nimic. Ma uitam in toate părțile insa nu se auze si nici nu se vedea vreo mișcare.

După un timp, s-a ridicat de printre tufișuri o silueta neagra. A aruncat ceva spre mine si după a luat-o la fuga fara a avea timp sa vad ceva sau cine este. M-am ridicat si am văzut ca mi-a aruncat un trandafir. L-am luat si in el era un bilețel insa, pana nu am ajuns in camera mea nu l-am deschis.

M-am pus in pat si am început să-l citesc. Era un fel de scrisoare.
Draga Adriana,
Acesta este al doilea trandafir pe care ti-l dau. Am vrut ca de data aceasta să-l primești într-un mod mai original. Insa nu puteam sa risc sa ma vezi, de aceea ti l-am dat acum seara.
Vreau să-ți mai spun ca Marian nu a mai venit la tine sau nu a mai ieșit in parcul căminului pentru ca a plecat. A avut norocul sa primească un loc in cel mai bun liceu din Romania. Insa, nu a plecat imediat. A dat si o petrecere de rămas bun la care a fost invitat aproape tot liceul înafară de tine. Ți-am spus sa nu te îndrăgostești de el pentru ca te va rani si vad ca nu mai ascultat.
Cu drag, anonim

Ce a fost asta? Marian a plecat din cămin? De ce nu și-a luat rămas bun de la mine?

Pentru mine când l-an văzut a fost dragoste la prima vedere insa separe ca pentru el nu am însemnat nimic.

Ma culc cu lacrimi in ochi si cu scrisoarea in mana. La 00:00 primesc un msj de la anonim.
Știu ca dormi, de aceea îți dau mesaj. Numai plânge după el, nu merită sa plângi pentru cineva care nu te iubește. Acesta este apelul din seara asta insa nu am vrut sa te scol. Sper ca îți place trandafirul, cu drag A

Sper ca va place povestea. Aștept comentarile voastre cu orice  vreți voi. Mi-ar placea sa spuneți ce va place si ce nu din poveste până acum. Voi alege un comentariu si Ij voi da o dedicație in următorul capito. Atenție! Am o surpriza pentru voi in următorul capitol, așa ca haideți cu cimenturile! Daca nu am cui da dedicație atunci si surpriza se va anula, deci voi alegeți!

apelul de la ora fixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum