o iubire imposibila

434 18 0
                                    

Si se uita unul la altul. Pur si simplu se priveau.

-Imi pare rău, dar acum chiar trebuie sa plec.-spune Flavius

-Nu-i nimic. Chiar ar trebui sa mergem si noi in camerele noastre. Am fost toată ziua plecați.-spune si Betty.

Ambi pleacă spre cămin. Mergeau încet. Flavius avea nevoie de câteva minute singur. Insa, mergea încet. Se uita la Betty cum zâmbește, cum clipește, insa, se simțea foarte ciudat. Nu știa ce ii se întâmpla, nu știa ce sa facă. Era confuz. Nu ii venea sa creadă ca a petrecut toată ziua cu o fata pe care abia a cunoscut-o. Insa nu ii părea rău, dar nici bine.

Flavius o conduce până la ușă camerei. O săruta, o ia in brațe si pleacă spre camera lui.

-Buna! Eu sunt Betty!-tipa ea când intra in camera.

- Buna! Eu sunt Adriana! Tu ești fosta colega a Alexandrei?-o întreb eu recunoscando.

-Da, eu sunt. Insa acum voi fi colega ta de camera.-spune Betty foarte bucuroasa.

-De ce numai stai cu ea?-o întreb eu zâmbind

-Pai am fost plecata puțin timp din cămin si acum m-am întors însă, am aflat ca mai este un pat liber intr-o camera si cum eu cu Alexandra nu prea ne înțelegeam am ales camera asta.-spune ea începând sa despacheteze.

-Am înțeles. Atunci chiar ma bucur ca ai ales camera mea. Nu prea îmi placea sa stau singura.

Si am tot vorbit așa ore in sir. Ne înțelegeam foarte bine.

Intre timp Flavius era la el in camera, întins in pat. Se gândea la tot ce s-a întâmplat, si tot ce a făcut.
De ce i-am dat șanse lui BEtty daca eu inca simt ceva pentru Alexandra? Nu spun ca nu e draguta, in plus e si foarte amuzanta, de treaba, copilăroasa....dar eu tot o iubesc pe Alexandra. Insa, pentru mine aceasta iubire a început sa fie imposibila. Este clar ca nu ea mi-a dat scrisoarea nici Adriana. Dar atunci cine? Cine poate fi? Oare voi afla vreodată?........ Dar Betty tot ramane o problema pentru mine.
Oare ceea ce ma desparte de Alexandra este diferență de vârstă? Ea este clasa a9a iar eu clasa a12a. Ne despart 3 ani.... Pentru mine nu este mult însă prieteni stiu ca nu m-ar mai privi așa. Ar crede ca sunt un prost, ca stau cu ea. Betty este tot a12a, la fel ca mine. In plus arata foarte bine si popularitatea mea ar creste daca as di văzut cu ea. Dar iubirea mea pentru Alexandra este prea puternica. NU! Gata! Nu am de gând sa continui așa....voi face ce este mai bine!
Îmi pare rău ca acest capitol este atât de scurt insa vreau sa va tin ib suspans.
Mulțumesc unu bun prieten, Horia pentru ca ma ajutat sa aleg nunele acestui capitol.
Sper ca va place povestea, iar daca va place nu uitați sa dați un vot si sa va lăsați părerea intr-un comm.
Următorul capitol foarte curând sper! :)))

apelul de la ora fixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum