Parul il aveam deja făcut iar machiajul era aproape gata. Unghiile le-am făcut primele ca sa se usuce la timp.
Am emoții. Este o seara foarte importanta pentru mine. Si in plus o sa aflu si cine este necunoscutul.
In momentul acesta trăiesc o dubla emoție. Balul acesta il aștept din clasa a5a. De când am aflat ca in a9a voi fi boboc iar pentru acest lucru se face un bal doar pentru noi.
De asemenea abia aștept sa il cunosc pe acest băiat. Abia aștept sa il vad. Vreau sa stiu cu cine stăteam eu de vorba in fiecare seara.
Este 18:30....sunt deja gata. Iar o jumătate de ora nu stiu ce sa mai fac.
Betty este si ea gata. La 18:45 o sa vina Flavius sa o ia. Eu voi merge singura. Nu am avut nici o invitatie. Dar asta nu inseamna ca nu voi dansa cu nici un băiat.
La intrarea in sala ne vor da o brățară cu un număr pe ea. Fetelor ne vor da roz, iar băieților albastră. La un moment dat va trebui sa ne găsim perechea cu care va trebui sa dansam toată seara. Așa se vor alege regii balului. Aceste brățări le vor primi logic, doar cei de a9a.
Betty începea sa aibă emoții. Era deja 18:50 iar Flavius nu apărea.
-Stai liniștită. O sa vina- ii spun eu incercand sa o calmez
- Aștept seara asta de cand l-am văzut. Iar el acum întârzie.-spune ea puțin ingrijorata.
- O fi pățit ceva. Oricum trebuie sa apara deja. Nu te mai stresa din asta.-ii spun eu
Fix atunci bate cineva la ușă.
-Vezi ți-am spus eu ca trebuie sa apăra.-ii spun eu răzând si merg spre ușă sa o deschid crezând ca este Flavius.
Insa nu era el. Am deschis ușa si nu era nimeni. M-am uitat in jos si era o scrisoare.
- Nu era FLavius...vezi? Ți-am spus eu.-spune ea dezamăgita
-O sa vina...numai fi supărata.- spun eu deschizând scrisoarea. Pe plic scria numele meu
Draga Adriana,
Seara aceasta va fi minunata. De abia aștept sa te vad. Vei avea parte de multe surprize. Va fi o seara minunata sper. Cu drag, A.Aaaaaaaaa! Nu pot sa cred. De abia aștept sa merg.
Atunci bate iar cineva la ușă. De data asta era Flavius.
-Buna, ca faceți sunteți gata?-întreabă el
Era îmbrăcat intr-o cămașă albastra in carouri. Avea pantalonii negri si încălțămintea tot neagra. Parul il abea dat intr-o parte, ca de obicei doar ca acum părea mai pieptănat.
-Da, suntem gata. Betty vine imediat-ii spun eu poftindu-l in camera
-Dar unde este?-întreabă el asezandu-se pe pat. Fix in locul acela era scrisoarea mea primita acum câteva minute. A luat-o si apoi s-a așezat.
-Pot sa ma uit?-întreabă uitandu-se spre mine si apoi spre plic
-Sigur. -ii spun eu având in vedere ca nu este vreun secret ce scrie acolo.
El a început sa citească, iar atunci a iesit si Betty din baie.
- Interesant tipul. Insa îți recomand sa nu te duci singura afara. Ar fi mai bine sa iei pe cineva cu tine.-pune Flavius. Apoi se ridica, se duce la Betty, o ia in brațe si o săruta.
- Cred ca așa am sa fac.-spun eu
-Noi plecam, vi si tu?-ma întreabă Flavius
-Daca nu va deranjează....-spun eu puțin timida, desi trebuia sa plecam deja ca eram in întârziere.
-Nu ne deranjezi...cum poți spune asta?-spune Betty
Am plecat toti trei. Afara nu era frig, era o seara minunata. Luna stralucea alaturi de sute de mii de stele. In sfârsit am.ajuns in sala. Totul arata superb......
CITEȘTI
apelul de la ora fix
Short Storyo fata primește cate un apel in fiecare zi de la un număr necunoscut. lucrul ciudat este ca o suna mereu la o ora fixa...oare va afla fata cine este?