Nu pot sa cred ce am facut.
Eu: M-am semnat eu in loc sa pun numele tau la sfârșitul scrisorii..
Alex: Pfoaaaa...ce proasta ești!
Eu: Oi fi eu proasta dar tu când ai citit scrisoarea nu ai văzut?
Alex: Nu, nu m-am uitat. Nu am citit ultima propoziție. Mi-a plăcut ce ai scris si am avut încredere in tine.
Eu: Ok, lasa-ma pe mine sa rezolv asta.
Alex: Nu! Gata! Mi-ai făcut destule probleme. Vad eu ce fac. Te rog sa pleci din camera mea!
Eu: Alex, dar nu am vrut. Nu mi-am dat seama. De ce ești așa de rea cu mine?
Alex: Tot eu sunt rea?
Am plecat din camera ei. Nu puteam sa cred ca a reacționat așa. Ma întreb acum ce o sa se întâmple...
-In timp, in camera lui Flavius-
Ce ar trebui sa fac? O fi Adriana pe care o stiu eu? Sau o fi alta fata? De ce nu a pus un numar, o adresa..ceva? Eu acum cum dau de ea? Oricum eu nu sunt îndrăgostit de nici o Adriana oricare ar fi ea. Eu o iubesc pe Alexandra. M-am îndrăgostit de ea din prima clipă când am vazut-o si acum nu pot sa o mai uit. Oricum nu cred ca ea s-ar uita la un băiat ca mine....Eu stăteam la mine in camera. Eram supărata...nu puteam sa cred ca a reacționat așa. Înțeleg ca am făcut o greșeală si una grava însă am facut-o fara sa vreau. Il iubește insa eu sunt prietena ei si nu ar fi trebuit sa-mi facă asta.
Insa nu am de gând sa ma mai bag. Desi mi-ar placea sa rezolv eu ceva ce eu am provocat, nu o sa o mai fac pentru ea. Nu pot sa cred ca a tipat atât la mine. Pana la urma este ceva ce se poate rezolva, este ceva ce are soluție.
Eram foarte suparata. Credeam in sfârșit ca mi-am facut o prietenă adevarata, cu care pot sa vorbesc orice, oricând. Nu am avut niciodată o prietena foarte buna, desi am o grămadă de prieteni dar niciunul care sa-l prastez toată viața.
Dintr-o data îmi suna telefonul. Ca de obicei era un număr necuboscut .
Eu: Da
Necunoscut: ce faci?
Eu: Tot tu esti?
Necunoscut: Da. Deci ce faci?
Eu:Bine, tu?
Necunoscut: Eu sunt bine. Dar stiu ca tu nu.
Eu: De unde ști?
Necunoscut: Eu stiu tot ce faci,tot ce ti se întâmpla. Stiu tot despre tine.
Eu: De unde ști? Ma urmărești?
Necunoscut: Nu, nu te urmaresc eu. Am pus pe cineva sa o facă. Vreau sa stiu tot ce faci, cat timp eu nu pot sa ma aproprii de tine.
Eu: Pai de ce nu te apropriai de mine? De ce nu pot sa te vad?
Necunoscut: O sa ma vezi la momentul potrivit.
Eu: Si când va fi asta?
Necunoscut: La momentul potrivit.
Eu: Atunci, spune-mi macar ceva despre tine. In ultima scrisoare pe care mi-ai trimis-o ai pus la final initiala "a". Cum te cheama? Alex, Andrei?
Necunoscut: De unde ști ca eu sunt cel care ti-a trimis-o?
CITEȘTI
apelul de la ora fix
Short Storyo fata primește cate un apel in fiecare zi de la un număr necunoscut. lucrul ciudat este ca o suna mereu la o ora fixa...oare va afla fata cine este?