7. Bölüm: "Ateşin Kalbine Üç Darbe"

101K 8K 17.8K
                                    

Başladığınız gün ve saat.

Yorumlarınızı bekliyor olacağım, keyifli okumalar!

Ne kadar çok etkileşim gelirse o kadar hızlı bölüm gelecektir bu nedenle lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.

Ayrıca düşüncelerinizi ve teorilerinizi satır aralarına eklemeyi de unutmayın. Belki yazdıklarınızda haklı çıkarsınız, kim bilir... :)

"Deli ne demek doktor?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Deli ne demek doktor?"

Doktor yatakta yatan kızın merakla bakan siyah gözlerine dikti bakışlarını. Saatler sonra ilk kez konuşmuştu. Doktor soruya yanıtsız kaldı.

"Siz göremediğiniz için hayatınızı mutlu bir şekilde dört duvara hapsolmadan yaşıyorsunuz da, görenleri neden hapsediyorsunuz? Çoğu olaya kör kalanlara denmez mi deli diye?"

Kız sorduğu sorunun cevaplanmayacağını zaten biliyordu. Doktorlar zaten hep bilimin kölesi olmuşlardı. İşin bu boyutuyla ilgilendiklerini düşünmüyordu.

Önce kolundaki iğne izlerine baktı, ardından yanda elinde beyaz önlükle bekleyen görevliye. Halbuki hiçbir sorun çıkarmamıştı.

"Burada olanlar hasta değil, onları bu hale getirenler hastayken nasıl olur da onlar yerine bizi iyileştirmeye çalışırsınız?" Harelerinin arasında gezen kin duygusu sesine bulaşmıştı. "Siz hiçbir şeyin farkında değilsiniz! Nasıl bu kadar kör olabiliyorsunuz?!"

Kız kalkmak için atak yaptığı sırada bir görevli onun omuzlarına baskı uygulayarak geri yatağa mıhladı. Doktorun işaretiyle diğeri çoktan sakinleştirici sıvıyı şırıngaya yerleştirmişti.

Doktor acıyan gözlerle kıza son kez baktı. Yine susmuştu. Bu kız diğer hastalar gibi değildi. Sözlerini mantık çerçevesinde kuran bu kız onu hayrete düşürüyordu bazen. Fakat yapacağı bir şey yoktu, paraya ihtiyacı vardı ve bu kızı da burada tutmak zorundaydı. Yoksa para kaynağı kesilirdi.

"Sizler, susanlar! Özellikle sen doktor! Elbet bir gün ben buradan çıkacağım ve seni öyle yakacağım ki cehennemi özleyeceksin."

Kız arada böyle saçma cümleler de kurardı. Doktorun işaretiyle kolunda bir başka iğne izi açılırken son kez konuştu kız. "Senin dediğin gibi, kafamın içinde dönen o düşüncelere gömeceğim seni..."

Doktor odadan çıkarken düşündüğü tek şey hesabına yatacak paraydı. Kızın dediği hiçbir şey umurunda değildi. Çünkü kız yerine babasını dinlemek onun açısından daha kârlıydı.

🥀

Bir çocuk ailesinin ya da kendi atalarının yaptığı hareketlerden, meydana getirdikleri ya da getirecekleri olaylardan bu denli etkilenmemeliydi. Aile kavramı bir çocuğu bu denli etkilememeliydi.

22 | GECENİN SANRISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin