2 | 15. Bölüm: "İhtirasın Alevi"

100K 7.6K 13.4K
                                    

2. KISIM

Buraları ne kadar özlemişim.... Hepinize merhabalar! Öncelikle bekleyenlere ve sınavlarım için güzel dileklerde bulunan herkese çok teşekkür ederim. Öyle aman aman beklemedik ama o kadar çok yeni bölüm soruldu ki, sınavlarımın bittiği gece yazmaya oturdum ve bir buçuk günde halletim, şimdi okuyorsunuz...

Size mis gibi haberlerle geldim ey ahali 🥳

Lütfen Okuyunuz!

Aslında bu bölümün üstünde bu denli durmamın nedeni, okuyunca anlayacaksınız ki çoğu sorunun cevapları yanıtlandı. Artık bazı yapboz parçaları birleşiyor ve kimilerinin teorileri tutmuş olacak. Gece'nin bu hayatını biliyor olsak da bir o kadar geçmiş hayatını da öğrenmemiz gerekiyor artık. Çünkü aynı ruhun sadece bir kısmını gördük, diğer kısmını da görmezsek yarım kalırız değil mi?

O nedenle, bu bölümden sonra, Gece'nin geçmiş hayatından kesitler paylaşacağım sizlere. Çünkü artık zamanı geldi. Bu bölümler 0.1, 0.2 olarak ilerleyecek. Yani normal düzenimizin arasına ek bölümler yerleştireceğim. Bu da demek oluyor ki daha fazla bölüm okuyacaksınız, aralıklar biraz daha azalacak.

Örneğin bu bölümden birkaç gün sonra 0.1 bölümünü atacağım ve Gece'nin geçmiş hayatına giriş yapacağız. Bu bölümlerde kesitler olacağı için normal bir bölüm uzunluğunda olmayabilir fakat benim sağım solum belli olmadığı için uzunca bölümler de yazabilirim bu biraz muallakta.

Gece'nin geçmişinin başka bir gerçeklikte olduğunu unutmayın lütfen. Şu anki yazdığım, mavi gözlü olanı değil de siyah gözlü olanı okuyacağız kısaca. Orada bazı değişiklikler var elbette. Örneğin o hayattaki Gece, kardeşi Peri'yi sevmeyecek. Peki neden sevmeyecek? Oradaki detayları da yakalamanızı dört gözle bekliyor olacağım.

Şimdi gelelim bu bölümümüze. Güzellerim, yorumlar yine sizde. Biliyorsunuz artık. Ne desem iki saatte aşıyorsunuz, helal olsun valla odksmdlc Bu sefer yine minik minik çıktığım için 5 bin diyeyim hadi. Beklesek de aynı oranda okuyucu da arttı, dediğim gibi zor olamayacaktır. Bahse varım bir günde ulaşırsınız siz 5 bin yoruma sadkmcsod

O zaman keyifli okumalar dilerim hepinize.

Başladığınız gün ve saat.

Yıldızımıza da basmayı unutmayın lütfen!

❤️‍🔥

"Sen bana kilolu mu dedin?"

Bakışlarım tavanda oyalanırken ona bakmamaya özen gösteriyordum. Dediklerimi daha yeni yeni tartıyor olmalıydı. "Değil misin?" diye fısıldadım. Bu düşünceyi savunduğuma inanamıyordum ama tepkisini de merak ediyordum.

O bana dönüktü ve kaşlarını çatarak bana baktığına yemin edebilirdim. Yüzünü tam göremiyordum. "Ben kilolu muyum?" diye sordu bastır bastıra. Ciddi olup olmadığımı tarttığını biliyordum. O yüzden yeniden kısık sesle fısıldadım. Onun gibi ben de ciddi duruyordum ama her an kahkaha atabilirdim. "Değil misin?"

Kaslı adamlar ağlıyor şu an. Bu nasıl bir ithamdır...

"Bana bak."

İtiraz edercesine cıkladım. Tabii ki ona bakmayacaktım.

"Kilolu adamları seviyorsun o zaman?"

Aniden söylediği şeyle bozguna uğrarken şaşkınca ona dönmeme engel olamadım. "Ne? Nereden çıkardın bunu?"

22 | GECENİN SANRISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin