ovikello soi jälleen. viidennettä kertaa jo sen jälkeen kun minä tulin. aikaa ei kuitenkaan ole mennyt kun ehkä puoli tuntia. ai että olin tampio miten en nähnyt ovikello nappia vaan koputin.
ajatukseni keskeyttää ohi kävelevä tumma hiuksinen arviolta saman ikäinen kuin minä. vaikka enhän minä sitä voi tietää tämä oli ensimmäinen kerta kun kohtaan tuon olion. mutta jokatapauksessa silmääni pisti sen söp- hetkinen Aleksi. eieiei ei jumalauta et voi ajatella tuota ensimmäisenä. no jaa tää on tämmöstä. tämä su- sunnuntaina kirkossa käyvän näköinen juuri se.. olio ei tuskin huomannutkaan minua kun käveli ohi. olin jo sen verran hivuttautunut lähemmän eteistä jossa ei valoja ollut ja minulla oli tummaa päälläni.
[timeskip 1,5h]
oho miten vitussa mä oon vieläkin täällä. ajattelen kun vilkaisen kelloa. tässä ajassa Joonas Porko on käynyt puhumassa minulle pienessä hiprakassa. muuten olen saanut olla rauhassa. Porkon tunnen jollain tasolla. hän on vuoden minua vanhempi. siis 16v. ihan mukava. minun makuuni ehkä vähän liian energinen. mitä vittua. voinko ajatella noin. no varmaan voin. niin se kuitenkin on.
yhtäkkiä ajatukseni taas keskeytyvät tällä kertaa se ei ollut kukaan ihmisistä. vaan järkyttävä päänsärky. se tuli aivan puskista. vaikka mitään en edes juonut. paitsi vettä. kerkesin nanosekunnin miettiä missäköhän Joelilla on särkylääkettä kunnes olooni liittyi ahdistus.
pari tyyppiä oli jo sammunut, paraikaa oli menossa kolmen ihmisen tappelu. juomia vain lentää ja nyrkit heiluu. koitin turvautua nurkkaan. se ei auttanut. ahdistus kasvoi enemmän ja enemmän. henkeä ahdisti. teki mieli itkeä. silmissäni tummeni välillä ja sitten taas näin normaalisti ja seuraavassa sekunnissa tuntui jälleen että pyörryn. minua pelotti.
Sanoja: 255
Sori kun nää luvut on nyt alkuun ainakin näin lyhyitä en vaa osaa kirjottaa jotenki pisempii mut tässä samalla mä opettelen koko hommaa ku tätä kirjottelen :). mut löytää muuten myös tiktokista @//mattson.fann jos kiinnostelee <3
DU LIEST GERADE
Voiks tää mennä näin? -Oleksi
Fanfiction"mun pitää nyt tehä tää. sano jotain pliis" "jos sä nyt lähet älä enää tuu takas" "mä rakastan sua" ~ kaksi sisäänpäin suntautunutta teinipoikaa törmää kotibileissä. mut mitä sitte? ~ kliseisestä lähtökohdasta muodostuu tarinaa sisältäen jonkin v...