kaupassa on erityinen tuoksu. pidän siitä. ei mitenkään uusien tavaroiden tuoksu vaan nimenomaan vähän vanha. taustalla soi hiljaa Kiss- I was made for lovin' you.
kyykistyn maahan katsomaan vinyyli levyjä alimmalta hyllyltä. Slipknot, Pink Floyd.. monia lemppareitani. ja myös Ollin muistan.
pian Olli kyykistyykin viereeni. hyvin lähelle.
Olli: mitä löytyy?
hän kysyy.minä (Aleksi): kaikkee kivaaa.
vastaan hieman ympäripyöreästi.huomaan että Olli jää katsomaan minua. käännyn hänen puoleensa. katsomme toisiamme suoraan silmiin. Ollilla on kauniit sinivihreät silmät. pieni hymy pääsee hiipimään kasvoilleni. Olli näyttää vakavammalta mutta hänen silmänsä sädehtivät.
kasvomme hitaasti lähestyvät toisiaan. tunnen pian jälleen Ollin pehmeän käden poskellani. suljemme silmät. sitten se vain tapahtui. Me pussaamme.
ensimmäistä kertaa. se oli pehmeä, lämmin ja sai perhosia lentelemään hulluna vatsassani. se oli jotain ihanaa. niin kauan kun sitä kesti. sillä ihanan hetkemme keskeytti kaupan työntekiä.
ei helvetti millä tuurilla se sit just nyt päätti ilmestyy paikalle. tähän asti luurannu jossain takahuoneella.
mies: mitä helvettiä
kuuluu erikoisella äänen sävyllä kassan lähettyviltä.kauppa tosiaan on pieni ja kassalta näkee joka paikkaan. hylly rivit ovat matalia ja niitä on yhteensä kolme.
irrottaudumme toisistamme. Ollin katse suuntaa samantien kassalle. minä en tiedä haluanko tehdä tästä kiusallista vai tosi kiusallista joten katson vähän hitaammin perään.
tunnen kun pupilini suurenevat entisestään. perhosten siivet vatsassani katkeavat. minulle tulee huono olo suorastaan. kassalla totta tosiaan on jälleen yksi eilisistä jätkistä.
en voi sanoa Ollille mitään. haluan pois. minua ahdistaa. Ollikaan ei sano hänelle mitään.
päivän valossa nään hänen kasvonsa vähän paremmin. hän on ehkä 17 tai 18 vuotias.
mies: painukaa helvettiin homoilemasta. mä tiesin että susta ruipelo on vaan haittaa.
hän sanoo.alkaisin todennäköisesti taas itkemään mutta homoilu sana saa raivon sisälläni kiehumaan. kukaan ei estä minua olemasta Ollin kanssa. maailman ihanimman ihmisen.
pian takahuoneesta tulee toinenkin mies. vanhempi. ehkä 40 vuotias.
mitäs täälä hom- huudellaan.
hän sanoo.Olli: no voi olla että meil oli täs Aleksin kanssa sellanen pieni hetki kun ei nähty teitä täällä ja no nii no ehkä sä loput kuulit.
hän saa avattua suunsa.selviää että mies on kaupan omistaja ja nuorempi on täällä lomalla ikäänkuin töissä.
vanhempi mies on myös nihkeä meitä kohtaan. ei selvästi pidä myöskään "homoilusta" mutta ei sano mitään. onneksi. mutta eihän hän tilannetta kokonaan nähnytkään. olen varma että jos kaupan omistaja ei olisi täällä meille olisi voinut käydä vähän huonosti nuoremman toimesta. vanhempi kuitenkin haluaa meidän tyhjentävän taskumme. sinänsä naurettavaa sillä ei meidän kummankaan taskuihin mahtuisi edes CD-levyä. varmaan joku periaate homma. ajattelen samalla kaivellen taskujani pöydälle.
vanhempi mies: nonii ok lähtekääs sitte.
hän käskee kun on hetken tarkkailut pöydälle kasaamiamme kolikoita, kuitteja ja roskia.Olli kouraisee molempien kolikot takaisin taskuunsa mutta jättä roskat pöydälle. lähdemme kävelemään ovelle. takaa kuuluu ihme tuhahduksia. Olli kävelee edellä ja minä kävelen reippaasti perässä. Olli avaa oven ja pitää sitä auki mutta ei katso taakse päin. katson maahan kun ylitän kynnystä. portailla vastaan tuleekin taas tuttuja.
"kato vittu eteen"
kuulen ja säpsähdän kun lähes törmäämme.Olli: mitä vittua älä inise.
hän puolustaa minua.Olli on ihana. ajattelen.
poika: ei vittu mua hävettäis kyl sinuna kulkee ton kans. vaikutat kuitenki vähä kypsemmält.
hän katsoo tylysti Ollia.Olli: ei jumalauta.
hän tuhahtaa ja pyöräyttää silmiään.kävelimme hetken matkaa ja pysähdyimme sitten kauppakeskuksen kulmalle.
minä (Aleksi): Olli.
aloitanminä (Aleksi): se nuorempi poika siel kaupassa ja toi kuka portailla tuli vastaan oli kaks niistä eilisistä jätkistä.
ilmoitan ja puristelen käsiäni hieman hermostuneena.Olli: voi vittu olis pitäny antaa tulla sit ihan kunnol vastaan.
minä (Aleksi): ei vitussa. jos nähään ne vielä nii antaa olla vaan. käy muuten huonosti meille molemmille.
Olli: kato mua.
hän sanoo.nostan katseeni maasta.
Olli: mä en aijo antaa noiden ikinä enää päästä nii lähelle sua. ja ei ne uskalla fyysisesti mitää tehä ku meit on kaks. mä pistän sit vastaan.
Olli katsoo minua ja lopuksi vähän hymyilee.halaamme. keskellä katua. edelleenkään minua ei haittaa vaikka koko maailma näkisi.
Sanoja: 639
joo ei mulla mitään asiaa taas tähän loppuun ookkaan :) Kiiiiitoss kaikille lukioille <33
YOU ARE READING
Voiks tää mennä näin? -Oleksi
Fanfiction"mun pitää nyt tehä tää. sano jotain pliis" "jos sä nyt lähet älä enää tuu takas" "mä rakastan sua" ~ kaksi sisäänpäin suntautunutta teinipoikaa törmää kotibileissä. mut mitä sitte? ~ kliseisestä lähtökohdasta muodostuu tarinaa sisältäen jonkin v...