Kotibileet.
voi helvetti. Ja mitähän vittua minä näissä teen.
okei kelataanpa vähän taaksepäin. Joel (puolituttu) tapansa mukaan järkkäs taas bileet. pieni kaupunki joten sana kiertää ja kutsu leviää. mikään ei silti selitä mitä minä teen täällä YKSIN. nämä asiat kävin läpi ulko oven edessä ennen koputusta. kaduin tosin sitäkin samantien. vielähän tässä olisi ollut mahdollisuus perääntyä. kukaan ei nää olisin voinut kääntyä vain ympäri ja poistua paikalta.
vitun vitun vittu nyt sitä mennään ajattelen juuri kun tuo pitkä blondi pari vuotta vanhempi avaa oven minulle.
moi sanon vaisunaisesti vääntäen teko hymyä. Joel on selvästi ottanut jo pari juomaa tulin sen verran myöhään. eikä hän varmasti ole ainut talon sisältä tulevan älämölön perusteella.
Joel ei edes vastaa hymyilee vain leveästi ja väistyy vähän kun siirryn sisälle päin. tuskin edes tunnisti tarkalleen kuka olen. teen ensimmäisiä havaintoja samalla kun riisun kengät, takkini ja lapaset, onhan nyt talvi. noin 15 henkilöä. yllättävän vähän. tunnistan vain Joelin ja tavallaan tuon sohvan kulmassa istuvan pitkän, ruskea hiuksisen, valko t-paitaisen henkilön. Nimeä en nyt muista. Tommi tai jokin sinne päin.
siirryn seiniä pitkin keittiöön. en yritä katsoa ketä sisällä on sillä en halua osaksi känniläisten juoma pelejä tai kiusallisia katsekontakteja. ei mitään hyvää. totean ja otan vesilasin jotten näyttäisi aivan urpolta siirtyessäni takaisin ihmisten ilmoille. sitäpaitsi osa on niin kännissä että todennäköisesti luulisi vettäni viinaksi vaikka maistaisikin sitä.
menen lähemmäs eteistä mutta en niin lähelle että joutuisin ovi mieheksi jos mahdollisesti on tulossa lisää porukkaa. kuitenkin paikaltani näkee muiden menoa mutta se on sopivan rauhallinen ja saan olla yksin. yksin omien ajatusteni kanssa. yksin miettimässä milloin viitsin lähteä. koska kyllä tämä on yhtä paskaa kun muistinkin. kotibileet siis.
Sanoja: 274
joo tähän loppuun vielä vähän höpinää xd. pojat on tässä tosiaan Aleksi 15v Olli 16v Tommi 17v Niko ja Joonas 18v ja Joel 19v. palautetta saa ehdottomasti antaa ja varsinkin jos huomaa jonku kohdan loukkaavan jotakuta. en osaa vielä yhtään sanoa miten pitkä tästä tulee mutta kirjotus motivaatiota ainakin löytyy ja monta lukua jo valmiina joten julkasen varmaan aika aktiivisesti! kirjotusvirheitä tuut löytämään. koittakaa kestää. nii mäki. ens lukuun toivottavasti oot mukana vielä <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voiks tää mennä näin? -Oleksi
Hayran Kurgu"mun pitää nyt tehä tää. sano jotain pliis" "jos sä nyt lähet älä enää tuu takas" "mä rakastan sua" ~ kaksi sisäänpäin suntautunutta teinipoikaa törmää kotibileissä. mut mitä sitte? ~ kliseisestä lähtökohdasta muodostuu tarinaa sisältäen jonkin v...