Olli meni käymään vessassa kun laitoin takkia päälleni. hän kuitenkin lupasi tulla saattaamaan minut terassille sillä halusi itsekkin vähän raitista ilmaa.
oli jokseenkin kiusallista vain seistä ja odottaa kun Olli sitoi kengännauhojaan. emme puhuneet mitään. emme tunteneet. menin edeltä ovesta. vilkaisin taakseni ennen ensimmäistä rappusta ja Olli oli juuri sulkemassa ovea. astuin ensimmäiselle portaalle ja toiselle. kolmannella onnistuin jälleen tumpeloimaan. portaikko oli jäässä mutta koska ulkona satoi hiljalleen lunta oli sen päällä jo pieni hento kerros. luistelin siinä varmasti tyylikkäästi ja kaikin voimin yritin estää kaatumista. lopulta sain kaiteen tolpasta kaksin käsin kiinni.
kuulen takaani tirskahduksen. käännyn katsomaan ja kieltämättä itseänikin naurattaa.
Olli: anteeks ei ollut tarkotus toi vaan näytti vähän no huvittavalta. oohan nyt varovainen.
vastaan hymyllä. tällä kertaa se on jopa aito ja yllättävän leveä.
Olli kävelee myös rappuset alas ja pysähdymme siihen. akwardisti vierekkäin. tai ehkä se oon vaan mä. tosin Ollikaan ei vaikuta erityisen sosiaaliselta. eikä se mua haittaa.
Olli: olitko sä tuola yksin?
minä (Aleksi): joo. en mä yleensä mee minnekkään etenkään yksin. mutta ei mulla niin paljoa oo kavereitakaan että niiden kanssa missään tulis riekuttua. vastaan ja katselen lapasiani.
päätän jatkaa keskustelua ja yllättyä siitä itsekkin.
minä: sä olit vissiin isomman porukan kanssa?
Olli: joo Joonaksen kanssa me tultiin mutta tunnen myös Joelin ja kun sillä oli muutama kaveri nii oltiin isossa porukassa. tänään ei vaan tosin ollut mikään känni fiilis. tai tiedätkö, ei tehnyt mieli juoda.
minä (Aleksi): joo sama homma. sanon hiljaa.
sanoja: 241
sori tämmönen aika tylsä luku vaihteeks. mutta vau en olis uskonu että tätä tarinaa käy edes se lähemmäs sata ihmistä ihmettelemässä <3
ESTÁS LEYENDO
Voiks tää mennä näin? -Oleksi
Fanfic"mun pitää nyt tehä tää. sano jotain pliis" "jos sä nyt lähet älä enää tuu takas" "mä rakastan sua" ~ kaksi sisäänpäin suntautunutta teinipoikaa törmää kotibileissä. mut mitä sitte? ~ kliseisestä lähtökohdasta muodostuu tarinaa sisältäen jonkin v...