Ollin nk.
sain kysymykseen yllättävän vastauksen. tai jokseenkin suoran. koitan näyttää mahdollisimman neutraalilta edelleen vaikka en mitään heti enää sanonutkaan. sisälläni lenteli perhosia. miksi ihmeessä. en tiedä.
minä (Olli): mäkin tykkään musiikista. ja olen myös homo. mutta vuoden vanhempi mä olen.
vastaan ensin ehkä ilmeettömästi mutta kaksi viimeisintä oli vähän yllättäviä jatkeita itsellenikin. ilmeeni tosin niiden aikana muuttui hymyileväksi ja vähän jopa naurahdin. tuskaisesti, mutta naurahdin. jäin odottamaan Aleksin reaktiota.ensin hän naurahti mutta näytti samalla rennommalta kuin minä. molemmat olimme kyllä varmasti yhtä punaisia.
Aleksi: millaisesta musiikista sä tykkäät?
minä (Olli): no tykkään metallista ja rockista ja silleen aika monipuolisista enimmäkseen bändeistä. soitan kitaraa ja välillä bassoa. se kyllä kiehtoo mua vähän enemmän mutta omaa ei vielä ainakaan löydy. Joonaksella on basso niin sen kanssa mä oon sitä rämpytelly.
voisin jatkaa musiikista puhumista vielä pidempäänkin. se tuntui luontevalta ja laski akwardius tasoa.
Aleksi: mulla on sama musiikki maku luulisin ainakin genrejen perusteella mutta mä oon enemmän rumpujen kanssa toilaillu. tai soitellu mutta toilailu sitä hommaa välillä ainakin enemmän kuvaa.
hän toteaa ja katsahtaa minuun vähän hymyillen.aikaa on mennyt ehkä reilu tunti. ollaan puhuttu lähinnä niistä bändeistä mistä tykätään. ja totta tosiaan meillä oli monta yhteistä lempparia. en ole kaivannut puhelinta yhtään mutta nyt tuli fiilis että voisin viesti tilanteen nopsaa vilkaista.
katson ympärilleni ja totean ettei se ole lähettyvilläni. jäi siis alakertaan takin taskuuni. luulisin.
minä (Olli): mun puhelin tais jäädä takin taskuun. mä käyn hakemassa sen mutta missä se mun takki olikaan?
kysyin koska en nähnyt mihin Aleksi ne dumppasi.Aleksi: no mä voin tulla näyttämään kun ne on jossain niistä eteisen kaapeista.
nostamme samaan aikaan perseemme ylös ja annan Aleksin lähteä edeltä kohti alakertaa.
Sanoja: 279
joo tää oli mun eka yritys vähän pidemmästä luvusta: epäonnistunut :D
ESTÁS LEYENDO
Voiks tää mennä näin? -Oleksi
Fanfic"mun pitää nyt tehä tää. sano jotain pliis" "jos sä nyt lähet älä enää tuu takas" "mä rakastan sua" ~ kaksi sisäänpäin suntautunutta teinipoikaa törmää kotibileissä. mut mitä sitte? ~ kliseisestä lähtökohdasta muodostuu tarinaa sisältäen jonkin v...