14. Kissa vai jääkarhu

150 11 0
                                    

istuin sängylläni ehkä minuutin kunnes Olli asteli jälleen sisään.

Olli: haluutko jääkarhu vai kissa laastarin?
Olli kysyy leikkisästi, mutta ne kaksi vaihtoehtoa hänellä on kädessään.

katson Ollia ja hymyilen. vähän jopa naurahdan.

minä (Aleksi): jääkarhun tottakai.
vastaan ja hymyilen.

Olli: sen mäkin olisin valinnu.
Olli jatkaa leikkisästi hymyillen.

niinkun arvelin haava ei ollut syvä, mutta puhdistimme sen ja nyt sitä koristi valko sininen jääkarhu laastari.

olimme hiljaa hetken kun toimenpide oli suoritettu. sitten Olli otti jälleen hennosti toisesta kädestäni kiinni.

Olli: haluutko sä puhuu siitä jotain?
hän kysyy varovaisesti.

minä (Aleksi): en mä tiedä. tai että ehkä. tai kun en itekkään tiedä mitä tapahtu.
sönkötän jotain.

Olli: tunsitko sä ne?

minä (Aleksi): en.
vastaan lyhyesti ja todenmukaisesti.

Olli: kauanko ne oli siinä?
kysymykset jatkuvat.

katsoin jalkoihin ja mietin vastausta. en osaa arvioida.

Olli: ei sun oo pakko vastata mihinkään jos et haluu. mutta mä kyllä parhaani mukaan yritän auttaa jos kerrot sen mitä haluut.

minä (Aleksi): en mä osaa arvioida kauan ne oli siinä. tuntu pitkältä. mutta ei se varmaan ollut. se yks niistä puristi mun käsiä lujaa, toinen piti sitä veistä ja kolmas sano jotain. en mä muista mitä.
päätän kertoa. en osaa oikein edes sanoa muuta joten se tosiaan oli kaikki mitä mielestäni tapahtui.

Olli puristaa huuliaan vähän yhteen, katsahtaa käsiämme ja hymähtää.

kello on jo viisi aamuyöllä.

minä (Aleksi): mua väsyttää.
sanon ja katson Ollia joka kohdistaa katsettaan edelleen käsiimme ja silittää kättäni samalla peukalollaan.

Olli: mennään nukkumaan. meenkö sohvalle?
Olli vastaa ja nostaa katsettaan.

arvelen että Olli kyllä tietää vastaukseni kysymykseen mutta kysyi sen muodon vuoksi.

minä (Aleksi): ei kun sä nukut siinä.
hymyilen.

Olli: ootko varma, mä kuorsaan tosi lujaa.
Olli sanoo jälleen leikkisästi hymyillen.

vastaan pienellä naurulla.

minä (Aleksi): haluutko jonku t-paidan tai jotain? huppari on ehkä vähän kuuma.

Olli: joo voin ottaa.
hän ilmoittaa.

minä (Aleksi): ota mun kaapista mikä vaan. mä meen pesee hampaat.

pääsin juuri kylpyhuoneeseen ja pesen hampaita. katson itseäni peilistä. hiukseni ovat räjähtäneet. näytän hyvin väsyneeltä.

juuri kun olen sylkäisemässä lavuaariin tunnen kahden pisteen tökkäävän kylkiini. se kutittaa ja teen kiemurtelu liikkeen kääntyäkseni ympäri. nään Ollin Pink floyd paita päällään hymyillen söpösti minulle. hammastahnaa on lattialla. onnistuin sylkäisemään lattialle Ollin kutituksen takia.

minä (Aleksi): mitä sä teet.
yritän kysyä mutta en itsekkään saa selvää kysymyksestäni naurun ja suussa olevan hammasharjan takia.

Olli nauraa minulle hyväntahtoisesti ja pyyhkäiseen hammastahnaa poskeltani pehmeällä sormellaan.

Olli: näytät höpsöltä. ja söpöltä.

punastuin jälleen.

minä (Aleksi): itse näytät.
sanon mukamas vähän vihaisena.

suoritan hammaspesun loppuun samalla kun Olli tarkkailee minua takanani.

juuri kun pyyhin naamaani pyyhkeeseen kuulen Ollin.

Olli: mä oon eka sängyssä.
hän ilmoittaa ja lähtee reippasti juoksemaan.

hämmästyin tästä ja keskeytin naaman pyyhkimisen ja säntään perään.
kun pääsen huoneen ovelleni nään kun Olli hyppää meritähti asennossa keskelle pientä sänkyäni ja kääntyy tyytyväisenä minuun päin.
hyppään puoliksi Ollin päälle tosin hillitymmin kuin hän. nostamme päämme samaan aikaan niin että näämme toistemme silmät ja purskahdamme nauramaan.

Olli: mä en sit ajatellu siirtyä.
Olli ilmoittaa kun makaan suurimmaksi osaksi hänen päällään. olen siirtynyt nyt niin että pääni on hänen rintakehänsä kohdalla ja alan hiplaamaan hänen nenäänsä keskittyneesti.

Olli: sä näytät aika söpöltä tästäkin kuvakulmasta. ja toi kutittaa.
hän lisää loppuun hymyillen.

Sanoja: 527

okok sori taas super tylsä luku mut rakastan kirjottaa näit pienii söpöi juttui tai jotai :3 lupaan et täst tulee vähä mielenkiintosempi vielä joskus.

Voiks tää mennä näin? -OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora