10. Helvetin vahinko

168 10 2
                                    

tein tosi nopean pika siivouksen lattialleni ja ennen kun menin takaisin huoneeseeni päätin käydä vielä vessassa jottai saisin vähän ajattelu aikaa. oli muuten helvetin huono idea kysyä täysin randomia ihmistä yökylään. ei ikinä enää tällaisia tempauksia. voisimpa karata vaikka ikkunasta vielä.

Olli oli istunut lattialleni. nyt kun tilaakin oli. tai siis ei mun huone niin pieni ole mutta sellainen että ei sielä mitään akrobatiaa lattialla mahtuisi harrastamaan.

istuin itse sängylle.

minä (Aleksi): voit sä tännekkin istumaan tulla. tai siis ajattelin vain että on ehkä mukavampi kuin kylmä lattia.

Olli: joo no kyllä mä tässä pärjään. hän hymähtää.

en katso Ollia. alan nyppimään lakanoitani. se oli vähän sellainen panikoinnin purku keino kun en tiennyt miten tässä tilanteessa nyt kuuluis tehdä. yllättäen kuitenkin tuo toinen teki keskutelun aloituksen.

Olli: okei no kerro jotain itsestäs.

vähän jopa hätkähdän tuota. mutta huomaan yhtäkkiä vastaavani jo.

minä (Aleksi): noo olen Aleksi 15 vuotias tosiaan tykkään musiikista ja olen homo. HELVETTI tuo viimeinen tuli vahingossa. ikinä en ole kellekkään sitä näin ensimmäisten asioiden joukossa kertonut. mitä vittua mä taas ajattelin. en mitään. tunnen kun muutun pikkuhiljaa punaisemmaksi enkä edes tuon jälkeen kykene jatkamaan keskustelua.

Sanoja: 189

vau vajaa 50 nii 300 ihmistä on käyny kattelemassa tätä tarinaa <3 ei enää montaa lukua nii rupee tulee pidempiä lukujaaaa

Voiks tää mennä näin? -OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora