52 (u/z)

1K 21 1
                                    

​ရောက်ကတည်းကစ တရှုံ့ရှုံ့ငို​နေတဲ့ ထိပ်ထားကိုကြည့်ရင်း သီရိသက်ပြင်းတချချဖြင့် ​ချော့​လေ ပိုငို​လေပင် လွှတ်ထားပြန်ရင်လဲ တခုခုဖြစ်ပြီး​မေ့လဲသွားမှာ​ကြောက်​​နေရ၍ ​စောင့်ကြည့်​နေရသည်

"ကယ်.....​တော်ပါ​တော့ ချစ်ရာယ်.....ငါကိုယ်ချင်းမစာတတ်လို့မဟုတ်ပါဘူး နင်ဒီမှာငို​နေတာ ​နေ့တဝတ်နီးပါးရှိ​နေပြီ ​မေ့လဲ​နေလိမ့်မယ်"

"နင်မှ မခံစားဖူးတာကို.....အီး...ဟီး.....ဟင့်.....ဟင့်.....ငါ့ရင်ဘတ်​တေ​အောင့်တယ်......ဟင့်.......ဟင့်....ဟင့်"

နှစ်သိမ့်စကား​ပြောတာတို့ တီတီတာတာ​လေး​တေ တစက်မှမ​ပြောတတ်သည့် သိီရိ ​ခေါင်းကို ဗျစ်​တောက် ဗျစ်​တောက်နှင့်ကုတ်လိုက်ရင်း အ​ဖြေရှာ​နေကာ

"​အော်.....မ​နေ့က မုန်တိုင်းရှိတယ်​လေ ဦး​နေမင်း တို့သွားတဲ့ဘက်မှာသစ်ပင်​တေလှဲကျတာ​တေများ​တော့ လမ်းပိတ်​နေတယ်ကြားတယ် ......သူ့​ဖြေရှင်းချက်ကိုအရင်နား​ထောင်သင့်တယ်​​လေ အခုလိုကြီး....."

"တညလုံး ဟိုမိန်းမကြီးနဲ့အချိန်ကုန်​နေမှာ​ပေါ့ .....အီးး.....ဟီး....ဟင့်...."

"ဒါဆို ဦး​နေမင်းနဲ့ အဲ့မိန်းမက....."

"ငါ ဦးကိုယုံတယ်"

"ဒါနဲ့များ ဘာလို့ထွက်လာခဲ့​သေးလဲ အမိ"

"ဟို မိန်းမကို မယုံဘူး.......ဦးကို သူ့မာယာ​တေနဲ့ ဘလို​တေသိမ်းသွင်းမလဲဆိုတာ​တွေးမိရင်း ရင်နာတယ်....ဟင့်......ဟင့်"

"နင်ဒီလို ထွက်လာ​တော့ ဟိုမိန်းမတွက် အခွင့်​ရေးပိုရသွားမှာ​ပေါ့ဟဲ့.......အိမ်​တော်ထိကပ်​ပြီး​နေရင်ဘယ့်နှယ့်လုပ်မလဲ နင်ပါးပါးနပ်နပ်တိုက်ခိုက်ရမယ်​ ထိပ်ထား.....​ရှောင်ထွက်သွားလို့မရဘူး"

" ရွှတ့်....ငါအခုလဲတိုက်ခိုက်​နေတာပဲဥစ္စာကို"

"ဘလို......မဟုတ်မှလွှဲ​ရော နင် မပြန်ပဲ​နေဖို့ဆုံးဖြတ်ထားတာလား "

" မှန်တယ် .....မပြန်ဘူး.....ငါဦးရဲ့အ​ကြောင်းပြချက် နား​ထောင်ရတာငြီး​ငွေ့​နေပြီ.......အခု ငါဦးကိုတွန်းအား​ပေးရမဲ့အလှည့်​ရောက်​နေပြီး ဦးဘက်က ပြတ်ပြတ်သားသားမ​ဖြေရှင်းမခြင်း ငါမပြန်ဘူး"

မြူဆိုင်း (Unicode+zawgyi)Where stories live. Discover now