27 (u /z)

2K 51 3
                                    

"ချီးယာစ့်....."

"Congratulation bro လုပ်ငန်း​တေဒီထက်ပိုတိုးချဲ့​အောင်မြင်နိုင်ပါ​စေ "

"​အေ့......​ကျေးဇူးပဲကွာ မင်းတို့ စပရိုက်စ့် ဆိုတာ ဘာများလဲလို့ကွာ"

​မ​​တွေ့တာကြာပြီးတဲ့​ဘော်ဒါ​တေ မှ စုပြီး ကလပ်တခုမှ VIP roomတွင် စပရိုက်စ့်လုပ်ပေးကြသဖြင့် ​နေမင်း​တျောက် မှိုင်တိုင်​နေတဲ့စိတ်​တေကြည်လင်လာကာ စိတ်မပါပဲ ပြုံးရာယ်​နေမိ၏

"မင်းတွက် ဂုဏ်ပြု​ပေးတာ​လေ ​နေမင်းရ.....မင်းက မိန်းမရပြီး စီးပွား​ရေး ကံ​ကောင်းသထက်​ကောင်း​နေတာ ကွာ မိန်းမကလဲ လှချက် စက်စက်ကိုယိုလို့ ......"

"​ဟေ့​ရောင်......​​​တေဇ.....မင်းပါးစပ်ပိတ်စမ်း.....ဟိုမှာ သူ့လင်က နဂါးမျက်​စောင်းနဲ့ကြည့်​နေတာ ပြာကြသွားခြင်တာလား"

​ဒေးဗစ်မှ လှမ်းပိတ်လိုက်သဖြင့် ​တေဇ တျောက် ဝီစကီ ပုလင်း​လေး ယူကာ​မော့​သောက်ရင်း အရှိန်ရလာ၍

"မင့်....ငါ​ပြောတာ မဟုတ်လို့လားကွာ ကိုယ်လုံးကိုယ်​ပေါက်ကလဲ​​စောက်ရမ်းမိုက်တာကွာ.....အရင်က ​သေး​သေး​လေးက​နေ အခုများထွားလာလိုက်တာ .....အထူးခြားဆုံးက သူ့နှုတ်ခမ်း​လေးက......"

"ခွပ်.....ခွပ်....ခွပ်.....ခွပ်.....ငါးလိုး နား​ထောင်​ကောင်းလို့ငြိမ်​နေတယ်မှတ်​နေလား သူ​တောင်းစား....ခွပ်.....ခွပ်.....ခွပ်"

"ဟ!....ဟိုးး....stop.....stop....​နေမင်း....."

"ခွပ်.....မင်း​ပြော​နေတာ....ငါ့မိန်းမကွ......​မင့်........သောက် ပါးစပ်​ပေါက်ကို.....သတိထား ......ငါဆွဲဖြဲလိုက်ရ"

"​တောင်း.....​တောင်းပန်ပါတယ်ကွာ.....သားရီး...ငါ.....ငါ .....​တော်...​တော်မူး​နေလို့ပါ"

"လိ....မူးရင် ​အေး​ဆေး​နေ​​လေ....ငါကွာ..."

"ဟိုးထား.......​နေမင်း ......မင်းလွန်​နေပြီး.....​တေဇအကြောင်းမင်းသိရဲ့သားနဲ့ ဒီ​ကောင်ကအရင်ကတည်းကစ မူးလာရင် ​ပေါက်ကရမျိုးစုံ​ပြော​နေကြကို ......စိတ်​လျော့လိုက်....ဟုတ်ပြီးလား......"

"မင်း.....​နောက်ထပ်......စကားဟ လာရင် လက်သီးမလာဘူး....
ပုလင်းနဲ့ ချမှာကြားလား"

မြူဆိုင်း (Unicode+zawgyi)Where stories live. Discover now