Bölüm 38
Evet, arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım.
Yayınlanma tarihi: 22.09.2022
Kahraman heyecanla gözlerini açtı bugün ilk özel güçlerini alacaktı. Fixi abla da bu güçleri ona açıklayacaktı. Hızlıca çadırdan çıktı ve Fixi ablayı gördü. Ona bunlardan bahsetmeye çalışınca Fixi abla onu susturdu ve önce kahvaltı yapmaları gerektiğini söyledi. Kahramana önce küçük bir kova dolusu su uzattı ve kahraman bu suyla iyice yüzünü yıkadı ve cebinden temiz mendil çıkartıp yüzünü sildi. Sonra beraber sandviç ve su ile kahvaltı yaptılar.
"Tamam" dedi Fixi abla "şimdi senin özel güçlerinden konuşabiliriz. Ama önce yapmamız gereken şeyler var."
Sonra envanterinden kahramanın zihnine bilgi aktarmasına yarayan büyülü nesneyi çıkardı. "Bu nesnenin bir sürü özelliği var. Bu özelliklerden bir tanesi de gördüklerimi seninle paylaşmak." Dedi.
Bir süre sessizce mırıldandı ve nesne parlamaya başladı. Bu doğrudan zihne bilgi aktarma sürecine benziyordu ama kahraman bir şekilde bunun farklı olduğunu biliyordu. Buna rağmen bu farkın ne olduğu hakkında en ufak bir fikri bile yoktu. Işık bir süre sonra o kadar parlak oldu ki kahraman gözlerini kapatmak zorunda kaldı.
Garip bir şekilde sol gözü bir miktar acıyordu. Gözlerini açtı ve korktu ancak bu korku fazla sürmedi. Korktu, çünkü sanki sol gözü kör olmuşçasına görüntünün sol tarafı kararmıştı. Ancak hızlıca karanlık yeni bir görüntüyle doldu. İlk başta sağdaki ve soldaki görüntü birbirinin aynısı gibiydi. Ancak tek bir fark vardı. Sağdaki görüntüde Fixi abla vardı soldakinde ise kendisi. Yani Fixi ablanın gözünden bakıyordu dünyaya.
O bunları düşünürken Fixi abla ona sakin olmasını ve oturmasını söyledi. Kahraman farkına bile varmamıştı ancak yaşadığı şokla hızlıca ayağa kalkmıştı. Gözünün önündeki görüntünün değişmesinden dolayı kahramanın dengesi bozulmuştu ve her an düşecekmiş gibi görünüyordu. Fixi ablanın da yardımıyla bir tabureye oturdu.
"Özür dilerim" dedi Fixi abla. "Aslında çoğu kahraman adayından yüksek seviyedesin ve onlardan çok daha gelişmiş bir bedene sahipsin. O yüzden seni bu şekilde etkileyeceğini düşünmemiştim".
Gözlerinden ne kadar üzgün olduğu görülebiliyordu. O yüzden bu konuyu üstelemedi kahraman. Onun yerine "kahraman adayı" derken ne demek istediğini sordu Fixi ablaya.
"Benim için en büyük kahraman sensin. Ancak bu durumu dünyanın ve evrenin kabul etmesi için önce bir kanıt sunman gerekiyor" dedi Fixi abla. Bunun dışında nasıl Fixi ablanın sahip olduğu "class" yani sınıf "mentor" ise kahramanın sahip olduğu sınıf da "Kahraman adayı" idi. Daha doğrusu sahip olduğu sınıflardan bir tanesi. Ayrıca aynı isme sahip bir de unvanı vardı.
Kahramanın durumu daha iyi anlaması için görmesi gereken şeyler vardı. Bu yüzden önce açıklama yapmak yerine bu görüntü paylaşma işlemini yaptıklarını söyledi Fixi abla. Bir süre sonra kahramanın görüş alanının sol tarafı yine karardı. Fixi abla gözlerini kapatmıştı.
"Merak etme" dedi Fixi abla "Sadece senin için özel yetenekler seçmemi sağlayan yeteneğimi kullanıyorum. Bunu yapmak için gözlerimi kapatmam şart değil ama gördüklerini anlamanı kolaylaştırması için bu şekilde kullanmam daha iyi olacak." Dedi.
Bir süre sonra kahramanın görüş alanındaki siyah boşluk beyaz bir ışıkla doldu. Fixi abla ona eğer gözlerini kapatıp odaklanırsa bu görüntünün bütün görüş alanını kaplayacağını söyledi. O da öyle yaptı.
Görüş alanına dolan beyaz ışığın üzerine çoğunlukla siyah renk kullanılarak yazılmış yazılar ve değişik semboller belirmeye başladı. Bunlar ciddi bir şekilde organize edilmiş bilgilerdi. Yazıların bazılarını anlıyor bazılarını da anlamıyordu. Ancak bunların hepsinin kendisi hakkında olduğunu biliyordu. Anladığı metin parçalarını inceledi bir süre. Önce "class" yazısını aradı ve buldu. Bir şekilde bunun bir başlık olduğunu biliyordu. Bu başlığın altında kahramanın sahip olduğu sınıflar vardı. "kahraman adayı" ve 3 sınıf daha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evren 1
Fantasy3 kişi 3 kahraman ... Bir tanesi içinde bulunduğu ütopyanın farkında değil. İkincisi hiç görmediği halde memleketine hasret bir gurbetçi . Sonuncusu kıyameti görmüş merhametli bir yardımsever. Bedenleri birbirinden ışık yılı uzaklıkta olsada kaderle...