Bölüm 39:Adsız Bölüm

4 1 0
                                    

Bölüm 39

Evet, arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım.

Yayınlanma tarihi: 11.10.2022

Kahraman yavaşça gözlerini açtı. Bugün yeni bir takım arkadaşı edinecekti. Yavaşça yüzünü yıkadı ve hafifçe gerindi. Etrafına bakındı meyveci abla yoktu. Çadırın önünde bir tabureye oturup meyveci ablayı beklemeye karar verdi. Bir süre sonra yanında bir yabancıyla yanına geldi meyveci abla.

Bu yeni arkadaşın adı da kendi adı gibi Pixi idi. Güçlerinden en önemlisi ateş büyüsüydü. Kahramanımızın tam tersiydi. Bu kahraman adayı bugün zaten bir süre talim yapmış ve dolayısıyla yorulmuştu. O yüzden bir süre dinlenecekti. Yine de bir an önce kahramanımıza ve pratiğine katılmaya çalışacaktı.

Önce beraber kahvaltı yaptılar. Sonra da bir süre sohbet ettiler ve yeni kahraman adayı dinlenmek üzere kendi çadırına gitti. Bundan sonra kahramanımız ve meyveci abla pratik yapmak amacıyla uygun bir yere gitmeye karar verdiler. Meyveci abla daha önce ortalığı bir miktar dolaşmış ve pratik yapmaya uygun bir alan bulmuştu bile.

Bir süre yürüdükten sonra pratik alanına ulaştılar. Burası bayağı genişti ve meyveci ablanın dediğine göre zamanla buraya talim yapmayı kolaylaştıracak bazı ekipmanlar getirilecekti ve diğer kahraman adayları muhtemelen o zamanı bekliyorlardı. Meyveci abla ise kahramanımızın pratik yapmaya bir an önce başlamasını tavsiye ediyordu.

Kahramanımızın şimdilik talim yapacağı fazla becerisi (skili) yoktu ancak sahip olduğu becerileri kullanarak bol bol talim yapabilir ve bu becerilerde uzmanlaşabilirdi.

İlk olarak en basit beceriden başladı talim yapmaya. Önce baş melekten aldığı itemleri ortaya çıkardı. Değneği sol eline çekici sağ eline aldı. Hareketli buz yeteneklerini kullanması zor olacağı için önce sabit buz yeteneklerini kullanacaktı. Sahip olduğu en basit yetenek düzgün bir şekli olmayan bir buz bloğu oluşturuyordu. Çekici kullanarak da bu buz bloğuna şekil verecekti.

Önce buzun nasıl şekil aldığını anlaması gerekiyordu. Bunun için ilk adım olarak buz bloğunu oluşturacak ikinci adım olarak da buz bloğuna çekici kullanarak şekil verecekti. Zamanla bu süreci daha hızlı yapabilir hale gelecekti. Yeterince geliştikten sonra bu süreç refleks halini alacaktı. Bu sayede zamanla çekicini beceriyle eş zamanlı olarak kullanabilecek ve oluşan buz bloğunun istediği şekle sahip olarak ortaya çıkmasını sağlayacaktı.

Bu şekilde öğlene kadar talim yaptı. Buzun şekillenmesini anlamaya başlamıştı. Ancak meyveci abla işleri zorlaştırıyordu. Tam kahraman bir şekli oluşturmayı anlamaya başladığını düşündüğü anda meyveci abla farklı bir şekil oluşturmasını istiyordu. Çoğu şekil birbirine benzese de oluşturma yöntemleri farklıydı. O yüzden oluşturduğu şekillerden hiç birini tam olarak anlayamamıştı.

Kahramanımız yorulduğu için mola vermeye ve bir şeyler yemeye karar verdiler. Meyveci abla öğlen yemeklerini hazırlamayı bitirmek üzereyken sabahki kahraman adayı yanlarına geldi. Yeterince dinlenmiş hatta bir süre basit ısınma egzersizleri yapmıştı bile.

Meyveci abla yeni bir arkadaş edindiklerine göre beraber talim yapmalarının daha iyi olacağına karar verdi. Aynı yeteneği tekrarlamak o yeteneği kullanmayı kolaylaştırır ve hatta refleks haline gelmesini sağlardı. Bu açıdan faydalıydı ancak eğer bu tekrarlar sırasında önemli bir hata yapılıyorsa bu hata da kişinin zihnine yerleşir ve düzeltmesi imkânsız hale gelebilirdi. O yüzden kişinin olabildiğince çok şeyi tecrübe etmesi onun yararına olacaktı. En azından meyveci abla böyle olması gerektiğini söylüyordu.

İki kahraman adayının adı da Pixi olduğu için meyveci abla genç olan kahraman adayına buz kahramanı büyük olana da ateş kahramanı deme kararı aldı. Beraber yapabilecekleri birçok talim türü vardı ancak şimdilik en basitini yapacaklardı. Buz kahramanı becerilerini ve itemlerini kullanarak buz blokları oluşturacak ateş kahramanı da bu buz bloklarını ateşiyle yok etmeye çalışacaktı. Meyveci abla da onları yaptıkları hatalar ve nasıl düzeltecekleri konusunda onlara bilgi verecekti. Bu şekilde ikisi de zamanla kullandığı yeteneği güçlendirmeye çalışacaktı.

Bu talimde amaçları güç gösterisi yapmak değil de kendilerini geliştirmek olduğu için en basit ve aynı zamanda en zayıf olan yeteneklerini kullanacaklardı. Bu sayede hem az mana harcayacaklar hem de yeteneklerini kontrol etmeleri daha kolay olacaktı. Sonuçta güçlü bir teknik kullanmaya çalışır ve kontrolü kaybederlerse bu hem kendilerine hem de çevrelerine zarar vermelerine sebep olabilirdi.

Buz kahramanı buz blokları oluşturdu ve itemlerini kullanarak bu blokları şekillendirdi. Bu şekilde bir süre talim yaptılar.

İlk başlarda buz blokları erimek yerine direk parçalanıyor ve yok oluyordu. Bunun bir sürü sebebi vardı. Buz kahramanı çekicini kullandığı sırada farkına varmadan buz bloğunun zayıflamasına sebep oluyordu. Meyveci abla ona bu konuda bazı tavsiyeler verse de kahramanın ne yapması gerektiğini anlaması ve bunu pratiğe dökmesi bir hayli zaman alacaktı. Sonuçta bunlar zor konulardı ve anlaması zordu. Ayrıca anladıktan sonra da pratiğe dökmek göründüğü kadar basit değildi.

Aynı soruna ateş kahramanı açısından bakınca o da büyü enerjisi toplamaya çok çalıştığı için sahip olduğu seviyede birisinin çağırabileceğinden çok daha fazla büyü enerjisi çağırıyordu. Üstelik büyü yapma pratiğini o kadar fazla yapmamıştı. Bu sebepten dolayı normalde çağırabiliyor olması beklenen büyü enerjisi miktarını bile kontrol etmekte henüz ustalaşmamıştı. Bu sebepten dolayı normalde en basit ateş büyülerinden bir tanesini yapmaya çalışıyor olmasına rağmen bu büyü bir tür patlamaya dönüşüyor ve buz bloğunu eritmek yerine patlatıyordu.

Bu şekilde güneş ufukta batmaya başlayana kadar talim yaptılar. Yoruldukça dinlenmeyi ihmal etmiyor kendilerini gereksiz yere yıpratmıyorlardı. Buz kahramanının çadırının olduğu yerde akşam yemeği yemeye karar verdiler. Meyveci abla eğer ateş kahramanına eğer isterse çadırını kendi kamp alanına taşıyabileceğini söyledi. Ateş kahramanı da cevap olarak sorun olmayacağını söyledi.

Buz kahramanı yorgun olduğu için erkenden uyuyacaktı ancak ateş kahramanının henüz uykusu gelmemişti. O yüzden erken yatmayı planlamıyordu.

Kamp alanlarına ulaştıklarında meyveci abla kahraman adaylarından ayrıldı ve ateş kahramanının çadırını ve diğer eşyalarını toparlaması için birisini ayarlamaya gitti. Kahraman adayları da yavaşça buz kahramanının çadırına doğru yürüdüler. Çadırın önünde kamp taburelerine oturup memleketleri hakkında konuştular bir süre. Bu süreçte meyveci abla geldi ve akşam yemeklerini hazırladı.

Akşam yemeklerini yediler ve bir süre daha sohbet ettiler. Hem bedensel hem de zihinsel olarak yorgun olan buz kahramanı çadırına girdi ve hemen uykuya daldı. Ateş kahramanı ise çadırı getirilene kadar meditasyon yaptı sonra da ay ışığıyla aydınlanmış gecede çadırını kurdu. Gece yarısı olduğunu düşündüğü bir anda uyumaya karar verdi.

Evet, arkadaşlar yeni bir bölümün sonuna geldik. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Evren 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin