Evet arkadaşlar yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Bu bölüm açıklama bölümü önceki açıklama bölümünde büyü sistemim istendiği için bu bölümde büyü sistemini açıklayacağım.
Yayınlanma tarihi 29.06.2020
8. 9. ve 10.bölümler için açıklama bölümüdür. Ayrıca hikayemde kullanacağım büyü sistemini ve kendi oluşturduğum alfabeyi
8. Bölüm Notları:
Yine ütopyadayız. Sizin de farkedeceğiniz gibbi ütopya sakin dertsiz tasasız bir hayat isteyenler için mükemmmel bir yer olsa da macera arayanlar için aşırı derecede sıkıcı bir yer. Bu yüzden ana karakterimiz de başka yerlere gitmek istiyor. Fixi abla kahramanımızın maceradan önce dinlenmesini istiyor o yüzden erken uyumasını sağlıyor.
Bu bölümlük bu kadar açıklama yeter daha fazlası spoiler olacak ben de elimden geldiğince spoiler vermekten kaçınıyorum.
9. Bölüm Notları:
Bu bölümde geçen köy ütopyadan gelen insanların kurduğu bir koloni olduğundan bahsetmiştim. Buradaki insanlara geleccek nesillerden bazı kişilerin seçilip test edileceği ve bu testi geçerse ütopyaya gitme hakkına kavuşacağı söylendi. Bu yüzden başlarda birçak aile çocuklarına "Ev hikayeleri" anlattılar.
Ancak ev hikayelerini aileden dışından birisiyle konuşmak yasak. Ayrıca yıllar boyunca çok az kişi seçildi ve buradaki yaşayanlar bu seçilen kişilerin eve yani ütopyaya ulaşıp ulaşamadığını asla öğrenemedi.Hem yasağın hem bu bilgi eksikliği durumunun sonucu insanlar zamanla eve dönme umudundan vazgeçti.
Kahramanımızın zamanına dönecek olursak diğer aileler en azından 3 nesil öncesinde hikayeyi bir sonraki nesile aktarmayı bıraktılar.Yani kahramanın babası bir nesil önce ve dedesi bir nesil önce onun babası bir nesil önce.Yaptı mı size 3 nesil. Yani kahramanın ailesi dışında ev hikayesini en son duyan kişi kahramanımızın babasının dedesinin neslinden bir avuç kişi.Onlar da tabii hikayeyi sonraki nesle aktarmıyorlar.
9. bölümde gördüğümüz gibi ana karakterimiz ve meyveci abla bir yolculuğa çıkıyorlar. Bu yolculuktan önce bir grubun yanına gidecekler. 6. bölümde kahramanımız meyve bulamamıştı ve en sonunda bir meyve öbeği bulmuştu. Bunun sebebini spoiler olmasın diye şimdiye kadar açıklamamıştım. Bunun sebebi komşular meyveleri topladılar. Komşular bu meyveleri ana karakterimiz ve meyveci ablanın yanına gittiği grup için topladılar.
Normalde komşuların topladığı meyveleri koruması da gerekiyordu gerekirse insanlardan. Ancak ana karakterimizin sadece taşıyabileceği kadar alacağını hissettikleri için onun meyveleri almalarına izin verdiler.
10. Bölüm Notları:
Hikayeye yeni bir karakter geldi. Şimdilik gizemli bir kadın. Bakalım hikayede nasıl bir rol oynayacak.
Büyü Sistemi 1. Kısım
Evet arkadaşlar bir arkadaşımız büyüleri anlat dedi ve ben de büyüleri anlatmaya karar verdim. Büyüleri 2 ya da 3 bölümde anlatırım diye düşünüyorum . Büyünün çalışma manttığını ve çeşitlerini anlatacağım bu bölümde. Her büyü çeşidi için de örnekler vermeye çalışacağım. Sonraki bir ya da iki bölümde ayrıntılı büyü listesi vermeyi planlıyorum. Büyü kısmı bittikten sonra da skill(yetenek) ve talent(beceri) sistemlerini anlatmayı planlıyorum.
Ayrıca bu bölümün sonunda kendi alfabemi tanıtmayı planlıyorum. Bazı harfleri orijinal bazı harfler kopya.
Büyü bazı açılardan teknolojiye benzer.Enerjiyi alır ve kullanırsın. Teknolojik açıdan düşünürsek büyücü devrenin bir parçasıdır. Tıpkı elektrik devlerinde olduğu gibi devreyi tamamlarsınız ve o devre ne amaçla hazırlanmışsa o amacı yerine getirir. Bir çok çeşidi vardır bu çeşitler büyü için gereken enerjiye nasıl ulaşıldığına göre değişir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evren 1
Fantasía3 kişi 3 kahraman ... Bir tanesi içinde bulunduğu ütopyanın farkında değil. İkincisi hiç görmediği halde memleketine hasret bir gurbetçi . Sonuncusu kıyameti görmüş merhametli bir yardımsever. Bedenleri birbirinden ışık yılı uzaklıkta olsada kaderle...