Bölüm 31: Adsız bölüm

8 0 0
                                    


Bölüm 31

Evet, arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım.

Yayınlanma tarihi: 20.05.2022

Yavaşça gözlerini açtı kahramanımız. Gizemli totem hakkındaki efsaneyi araştırmak için geldiği köydeydi ve bu efsaneyi öğrenmişti. İlk geldiği gece uyuduğu yerdeydi. Önceki gün çok ilginç geçmişti. Çoğunu anlamasa da bir sürü şey öğrendi.

Bu şeylerden en önemlisi başka dünyalar idi. Başka dünyalara gidebilecekti. Ama diğer konuları tam anlamamıştı. Birden bir çocuk sesi duydu. "Merak etme ben sana anlatırım" dedi. Etrafına baktı ama etrafta hiç kimse yoktu.

"Beni gizemli totemin sesi olarak düşünülebilirsin, daha doğrusu bu seslerden bir tanesi. Ben seninle gelmeyi seçtim. Bundan sonra her zaman seninle olacağım." dedi gizemli ses. Sonra ekledi "bana istediğin her şeyi sorabilirsin sana her konuda yardımcı olacağım." Sonra başka dünyalardan konuştular bir süre. " Bundan fazlasının sana şimdilik faydası olmaz" dedi gizemli ses. Haklıydı da duyduklarının bile çoğunu tam olarak kavrayamıyordu. Muhtemelen konuşma devam ederse hiç anlayamayacağı şeyler olacaktı.

"Senin adın nedir?" diye sordu kahramanımız gizemli sese. "Özür dilerim kendi heyecanımdan seni ihmal ettim."dedi sonra.

"ben artık senin bir parçanım" dedi gizemli ses. Sonra çocuksu bir sesle kahkaha arttı. "O yüzden bana Pixi diyebilirsin" Kahraman şaşırdı. Bu onun herkesten sakladığı gizli göbek adıydı. Önceleri gizli olduğu için saklıyordu sonradan ise bir isim olmak için fazla saçma olduğunu düşünmeye başlamıştı. O yüzden insanlara böyle bir göbek adı olduğunu söylemeye çekiniyordu.

"Bu kadar şaşırma" dedi gizemli ses sonra ekledi "Ben ne dedim? Ben senin bir parçanım ve sen neyi biliyorsan ben de biliyorum. Ben ne biliyorsam sen de biliyorsun. Sadece bazı şeyleri kendi kendine hatırlaman zor olabilir ve bazen baş ağrısı yapabilir. O yüzden kafana takılanları bana sorman daha hızlı olur."

Sonra gizemli kadını sordu kahramanımız. Pixi - gizemli ses- ona gizemli kadını anlattı kısaca. Gizemli kadına olan güvensizlik boşuna değildi. Ancak bu konuda onu suçlayamazdı da. Kendisi de tamamen yabancı bir gezegene gitse kendini ve gerçek kimliğini gizlemek isterdi. Sonuçta komşu ülkelerin insanları bile birbirinden sır saklardı. Tamamen farklı bir gezegenden gelmek bundan bin kat daha kötü olsa gerekti belki de.

O bunu düşünürken gizemli kadın kapıyı çaldı ve bir süre bekledikten sonra içeri girdi. "Asıl adını biliyorum" dedi kahramanımız. Fiksi ama özel harfle değil. O da her ne demekse artık"

"Demek öğrendin" dedi gizemli kadın. "Bana güvenmemekte haklısın."

"Sana güvenebileceğimi sanmıyorum ancak seni suçladığımı da söyleyemem. " dedi kahramanımız. Sonra kafasındaki sesten bahsetti. Gizemli kadın hakkında bildiklerini bu gizemli ses anlatmıştı.

"Önemli değil" dedi Fiksi adlı gizemli kadın. " Sana yalan söyledim. Bu yüzden bana güvenmemeni anlıyorum. Kısa bir süre sonra başka gezegenlere yolculuğa çıkabileceksin ama önce anlatmam gereken şeyler var"

Sonra kahramana özel güçlerden bahsetti. Kahraman önceki gün sadece garip bilgiler edinmemişti. Bu bilgilerle baş edebilmek için zihni bir çeşit uyanış yaşamıştı. Bu aynı anda iki beyne sahip olmak gibiydi ve aynı anda birden fazla şeyi düşünmesi mümkün olabilirdi. Hatta bu sayı zamanla artabilirdi. Önceki gün öğrendiği bilgiler arasında birkaç tane de yetenek vardı ve bu yetenekleri nasıl uygulayacağına dair detaylı açıklamalar. Ayrıca bu bilgiler sadece zihnine yönelik değildi. Aynı zamanda kaslarına yöneliktiler. Bir şekilde sanki aylarca pratik yapmış gibi olacaktı. Öğrendiği yetenekler üzerinde biraz çalışması kaslarının bu yetenekleri hatırlaması için yeterli olacaktı. Bunun dışında ateş elementi gücüne sahipti. Bundan dolayı ateşle alakalı büyü ve yetenekleri daha kolay öğrenebilecekti.

Evren 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin