Bölüm 32 Adsız Bölüm

3 0 0
                                    

Bölüm 32

Evet, arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım.

Yayınlanma tarihi: 25.05.2022

Kahramanımız gözlerini açtı. Fixi abla çoktan uyanmıştı. Çadırdan dışarı çıktı. Maceralarının altıncı günüydü.

Bugün kahramanın potansiyelini gerçekleştirmeye bir adım daha yaklaşacağını söyledi Fixi abla. Büyük bir adım olacaktı. Bir yandan kahramanın potansiyelinden konuşurken bir yandan da hızlıca kamp malzemelerini topladı. Sonra hem bugünkü özel antrenman öncesi hazırlık olması için hem de zaman kaybetmemek için koşmaları gerektiğini söyledi Fixi abla. Sonra da kendi sözüne uyarak koşmaya başladı. Bu arada çantalardan birini alıp diğerini bırakmıştı. Kahramanımız da geride kalan çantayı alıp Fixi ablanın peşinden seğirtti.

Güneş daha en tepeye ulaşamadan ilk evlere ulaştılar. Fixi abla şehrin ortasında bulunan yemek yenen alanı da içeren devasa binaya yöneldi. Kahramanımız da onu takip etti.

Bu binada yemek pişirmek ve yemek dışında şeyler de yapıldığını biliyordu kahramanımız ancak kendisi bu şeyleri hiç görmemişti. Buraya ne için geldiklerini merak ederek devasa binaya girdi Fixi ablanın peşinden. Bir süre sonra daha önce hiç girmediği kocaman bir odaya girdiler. Bu oda yemek yenen devasa salonla hemen hemen aynı boyuttaydı ancak bu oda bomboş olduğu için daha büyükmüş gibi geliyordu. Bu büyük odanın içinde bir süre ilerledikten sonra Fixi abla kahramanımıza döndü:

"Dünkü yaptığın antrenmanı hatırlıyor musun?" diye sordu. Kahramanımız da "evet" diyerek cevap verdi. Sonra Fixi abla yatmadan hemen önce yaptığı şeyi hatırlayıp hatırlamadığını sordu. Kahramanımızın aklından uçup gitmişti ancak Fixi abla sorunca bir şekilde hatırladı. Özellikle hissettiği yorgunluk ve baş ağrısı çok kötüydü. Bunun üzerine Fixi abla o yaptığı şeyin kahramanın zihnine bilgi aktarmak olduğunu söyledi. Sonra bu bilgi aktarma sürecini anlattı ayrıntılı olarak. Bu açıklama biraz karmaşık ve anlaması güçtü ancak kahramanımız aynı zamanda çok da önemli olduğunu hissediyordu.

Sonra bu yöntemin neden gerekli olduğundan bahsetti Fixi abla. Zihnine aktarılan bilgileri açıklamak için saatler harcayabilirlerdi ancak bu şekilde zihnine aktararak öğrenmek birkaç dakikayı geçmiyordu. Ayrıca bilgilerin zihnine yerleştiğinden de emin oluyorlardı.

Bir süre bu konu üzerine konuştuktan sonra Fixi abla durdu ve önceki günkü hareketlerin bazılarını tekrar yapmasını istedi. Kahramanımız bu hareketleri Fixi ablanın beğenmediğini hatırladı. Üstelik kendisi elinden geleni yapmış olmasına rağmen hem de. Önce aynı hareketleri yapmanın faydasız olacağını düşünüp hareketleri yapmayı reddetmeyi düşündü. Ancak içinden bir his bu seferin farklı olacağını söyledi ona.

Bir süre önceki hareketleri düşündü ve en saçma görünenlerden bazılarını yapmaya karar verdi. Hareketlerin kendisini önceki gün nasıl yaptıysa şimdi de öyle yaptı. Ancak şimdi kafasında bir şeyler harekete geçmişti. Bu saçma hareketler aslında saçma değildi, sadece kendisi işin mantığını bilmediği için harekeleri saçma bulmuştu. Ayrıca Fixi ablanın hareketlerini neden beğenmediğini de fark etti. Bu hareketlerin bazı şeyleri tetiklemesi gerekiyordu. Tetiklenmesi gereken şeyleri tam olarak anlayamıyordu aslında ancak kafasında hayal meyal bazı görüntüler vardı. Bu görüntülerin o hareketler düzgün bir şekilde yapılırsa nasıl görüneceği olduğunu düşündü.

Sonra Fixi ablaya döndü. O da kendisine düşünceli düşünceli baktı. "Dünkü hareketlerin mantığını anlamaya başlıyorum sanırım" dedi zayıf bir sesle. Fixi abla bunu duyduğuna sevinmiş görünüyordu ve beklentili görünerek sordu "Peki farkına vardığın başka bir şey var mı? Mesela benim sana gösterdiklerim dışında hareketler mesela?"

Evren 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin