Bölüm 35 : Adsız Bölüm

1 1 0
                                    

Bölüm 35

Evet, arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım.

Yayınlanma tarihi: 22.06.2022

Kahramanımız yeni bir gezegende ilk defa gözlerini açtı. Yeni bir gezegende olmak onu heyecanlandırmıştı. Üstelik bu yeni gezegeni gezmeye henüz başlamamıştı bile.

Çadırdan çıktı. Çadırın dışında iki tane tabure vardı. Bu tabureler kamp yaptığında kahramanın kullanmaya alıştığı taburelerdendi. Bir tanesine oturdu. Bu gezegenin nasıl bir yer olabileceğini düşündü. Bir süre sonra çadırdaki çantasından bir tane sandviç çıkardı ve yedi. Bu şekle kahvaltıyı aradan çıkarmış oldu. Sandviçini henüz bitirmişken Fixi abla geldi.

Kahraman özellikle özel güçler konusunu konuşmak istiyordu. Bunu Fixi ablaya söyledi o da cevaben önce "class" denen şeyden bahsetmesi gerektiğini söyledi. Bu şeyin ne olduğunu ve önemini anlattı. Kahraman dinlediği şeylerin çoğunu anlamıyordu. Anladığı kadarıyla bazı özel yeteneklere sahip olmak için belirli bir "class"a sahip olmak gerekiyordu. Bunun dışında bazı başka faydaları daha vardı bu sistemin. Ayrıca "stat" denen şeyin ne olduğu hakkında en ufak bir fikri yoktu mesela kahramanın. Kahraman bu konuda henüz yeterli bilgiye sahip olmadığı için başlarda yapması gereken seçimleri Fixi abla yapacaktı.

Mesela Fixi ablanın sahip olduğu "class"lardan bir tanesi de "mentor" idi. Bu "class" Fixi ablanın kahramanın akıl hocası olmasıyla alakalıydı. Sahip olduğu bu "class" sayesinde kahramana gerekli şeyleri öğretmesini kolaylaştıracak yeteneklere sahipti. Mesela envanterinden bir nesne çıkartıp kahramana bilgi aktarmıştı ve bunu sahip olduğu bir yetenek sayesinde yapmıştı. Bu yeteneğe sahip olabilmesi ise sahip olduğu "mentor" "class"'ına sahip olduğu için mümkündü. Ayrıca kısa bir süre önce bahsettiği seçim meselesi Fixi ablanın "mentor" "class"'ına sahip olmasından dolayı mümkündü.

Bu "class" meselesini bir süre konuştuktan sonra kahramanın kendi "class"larına ve özel yeteneklerine sahip olabilmesi için Baş Meleği görmeye gideceklerdi. Fixi abla sabah erkenden kalkmış ve baş meleğin nerede olduğunu bulmuştu. Hatta baş melek ile görüşme bile ayarlamıştı. Çünkü bu Baş melek denen kişi bu gezegendeki en önemli kişiydi. Öyle her önüne gelen onunla görüşemezdi. Önceden konuşup randevu almak gerekirdi.

Bir süre boş çimenlikte yürüdüler. Kısa bir süre sonra etrafta tek duran çadırlar, ikişerli ve daha kalabalık çadır grupları gördüler. Bunlar başka dünyalardan kahraman adayları, onların mentorları ve eşlikçileriydiler. Bu şekilde bir süre yürüdüler. Bu yürüyüş sırasında Fixi abla diğer gezegenlerden bahsetti bir süre. Burada tüm bu değişik gezegenlerden kahramanımız gibi özel insanlar toplanmıştı. Muhtemelen onlar da önce randevu alacak sonra da Baş melek ile görüşeceklerdi.

Sonra Fixi abla envanter yeteneğini aktif etti ve oradan değişik bir alet çıkardı. Bu aletin bir sürü özelliği vardı ve bu özelliklerden bir tanesi de zamanı göstermesiydi. "Baş melekle görüşmemize biraz zaman var" dedi Fixi abla "Acele etmemize gerek yok". Bir süre diğer kahraman adaylarının çadırlarının olduğu alanı gezdiler.

Zamanı geldiğinde baş melekle konuşmaya gittiler. Önce bir çift kanatları olan melekleri gördüler. Fixi ablanın dediğine göre bunlar düşük seviye melektiler. Bu gezegenin halkının çoğunluğunu bu tür melekler oluşturuyordu. Bir tanesi onlara yaklaştı ve kulağa melodi gibi gelen bir sesle konuştu. Bir konuda yardıma ihtiyaçları olup olmadığını sordu. Fixi abla da cevap olarak herhangi bir şeye ihtiyaç duymadıklarını sadece Baş Melek ile konuşmaya geldiklerini söyledi. Melek de kendisini takip ederlerse onları Baş Meleği görmeye gidebileceklerini söyledi.

Melekleri ilk gördüğünde kahramanın aklına ilk gelen şey çok güzel olduklarıydı. Bütün meleklerin açıklanamayacak bir güzellikleri vardı. Sonra insanlara kahramanın düşündüğünden daha fazla benzediklerini fark etti. İlk bakışta insanlardan tek farkları kanatları gibi duruyordu. Meleklerin bir tanesi kendilerine yaklaştığı zaman melek kulağının insan kulağından farklı olduğunu fark etti. Sonra gözlerinin rengi de değişikti.

Evren 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin