Evet arkadaşlar normalde 3 bölümlük gruplar halinde hazırlamayı planlıyorum ara bölümleri ama bu bölüm 4 bölümlük olacak.
Yayınlanma tarihi
03.06.20204. Bölüm notları ---___
---
Bu bölüm için ana karakterimiz gizemli bir kişiBu arkadaşın bir sürü özel yeteneği var
Bu yeteneklerden bazıları
Sessizlik - yaptığı hareketler ses çıkarmaz
Görünmezlik - adı üstünde göze görünmez
Bilinmezlik - varlığı hissedilmez
Normalde her varlık etrafına değişik enerjiler yayar mesela ısı ve bu enerjileri hissetmek mümkündür. Bu sayede bir hedefi görmeden de yerini tespit edebilirsiniz.
Bilinmezlik yeteneği bu enerjilerden bazılarını büyük oranda baskılar.Bu yüzden bu yeteneği kullanan kişinin yerini tespit etmek zordur ama imkansız değildir.
Tabii bu gizemli karakterimiz bunlar gibi bir sürü yeteneğe sahip.
5. Bölüm notları ---___
Öncelikle bu bölüm ilk bölümün devamıdır.
Arkadaşlar ilk ara bölümde bahsettiğim gibi ilk bölüm ve bu bölüm Ütopya denen gezegende geçiyor. Burasının özelliği insanların konuşmadığı hatta hakkında düşünmediği bir sürü yasak var.Bu yasaklar içlerine o kadar işlemiş durumda ki onlar bu yasakları çiğnemeyi düşünmüyorlar bile.
Sadece ana karakterimiz yüksek iradesi ve anormal kişiliğinden dolayı 5. bölümde kahvaltıya katılmamayı düşünüyor ve ilk bölümde sabah egzersizine katılmıyor. Normalde herkes belli saatlerde yemeğe gidiyor ve hep baraber yemek yiyorlar.Bu topluluğu koskoca bir aile olarak düşüneblirsiniz. Vakit gelince ailecek kahvaltı ve diğer öğünler yeniyor . Ama ana karakter bile sabah egzersizine katılmadığı için bir nevi vicdan azabı çekiyor.
6. Bölüm notları ---___
Bu bölüm 2. bölümün devamıdır. Komşular denen varlıklar insan değil. Bunu söylemiş olayım.
Bu bölümdeki ana karakterin komşular dediği varlıklar o gezegenin yerlileri olan maymun benzeri zeki yaşam formlarıdırlar. düşük seviye psişik güçleri vardır. Belirli seviyeye kadar akıl ve niyet okuma yetenekleri vardır. akıl okuma adı üstünde en yüzeysel düşünceleri okumalarına izin verir.
Niyet okuma karşılarındaki iyi niyetli mi kötü niyetli mi onu anlamalarını sağlıyor. Aynı zamanda mesela ana karakter dalgınlıkla ağaca yaklaştığında komşular onun ağaca bilerek yaklaşmadığını farkediyorlar. O yüzden kafasına değil önüne nişan alıyyorlar ve uyarı atışı yapıyorlar.
Komşuları yaklaşık insan boyutlarında kuyruklarının ucunda üzeri dikenlerle kaplı küçük ir küre bulunan maymunlar gibi düşünebilirsiniz. Kuyrukarında buunan dikenleri fırlatmaktadırlar . kuruklarında bir tür fırlatma mekanizması bulunmaktadır. Ayrıca kuruklarını kırbaç gibi sallayarak dikenlerin yönünü ve hızını manupile edebilmektedirler. Uzmanlık telekinezi ile birleşince bu dikenleri mükkemmel derecede isabetle atabilmektedirler.
7. Bölüm notları ---___
Bu bölüm 3. bölümün devamıdır.
Evet arkadaşlar geçmişte büyük bir felaket yaşanmış ve normalde dünyamıza benzeyen (yeşillik açısından dünyamıza benziyor kıtaların dizilişinin bizim dünyamızla alakası yok) bu gezegen tamamen çöllerle kaplı bir hale gelmiştir. Bu bölümün geçtiği vaha eskiden bir köydü ve çölleşme sürecinden en az etkilenen bölgelerden bir tanesidir. Kahramanımızın öğlen uykusuna yatmasıyla bölüm bitmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evren 1
Fantasi3 kişi 3 kahraman ... Bir tanesi içinde bulunduğu ütopyanın farkında değil. İkincisi hiç görmediği halde memleketine hasret bir gurbetçi . Sonuncusu kıyameti görmüş merhametli bir yardımsever. Bedenleri birbirinden ışık yılı uzaklıkta olsada kaderle...