Stephanie
Hogy őszinte legyek nagyon rosszul éreztem magam ebben a ruhában. Túl kihívó volt, én nem ilyen vagyok, ezt Jess észre is vette.
-Nyugi csajszi, csodásan festesz.-ölelt meg féloldalasan és mosolygott.
-De túl kihívó.
-És akkor? Mutasd meg mindenkinek, hogy te igenis tudsz jól kinézni. Nem sértésből mondom, de ritkán hordassz feszes ruhákat. Kell egy kis változatosság.
-Igazad van.-törődök bele, hogy most tényleg igaza van.Lily-nek hatalmas háza van, vagyis a szüleinek. A lány írtó kedves, mi is nagyon jóban vagyunk vele, de egy igazi pasifaló. Amint megérkeztünk a házhoz már mindenki szanaszét volt. Részeg emberek mindenhol, amilyen én is leszek nemsokára. Tipikus nyári bulik, Imádjuk ezeket Jess-el, bár nemsok bulira voltunk a nyár folyamán.
Jess-el a házba betérve egymásra néztünk és csak mosolyogtunk egymásra. Hangos zene, rengeteg ember, és pia. Eleinte csak táncoltunk és csak néha mentünk inni, azonban ez hamar megváltozott, és egyre többet jártunk a pulthoz, hogy valami ital kerüljön a szervezetünkben. Már éreztem a fejemben, és imádtam. Jess elhúzott magával, hogy táncoljunk tovább, és én mentem utána. Piros műanyag pohárral a kezünkbe ráztuk.
Az idő telt, és azt vettem észre, hogy a bátyámékkal iszunk. James, Cameron, Steve, Dylan, Jaden és Nolan-ék is már eléggé piásak voltak, azonban Cameron minden körből ki maradt. Már nem érdekelt semmi, nagyon részeg voltam, és élveztem, ha Cam nem iszik hát nem, mit érdekeljen.
-Jess én elmegyek a mosdóba, nem jössz velem?
-Menj csak nyugodtan, lent megvárlak.-mondta Jess. És felindultam az emeletre.Kicsit nehézkesen, de fel értem a fürdőszobához. Benyitottam, és egy srác épp végezte a dolgát.
-Uhh ne haragudj, nem tudtam hogy foglalt.-ezt elhadarva csuktam rá egyből az ajtót.
Vártam, hogy ki jöjjön. Lent is volt fürdő, azonban nem tudtam hol, és már nem bírtam volna lemenni, annyira pisi volt.
Rövid idő után a srác kijött, és én akkora sebességgel rohantam be a helyiségbe, hogy szegény srác jó, hogy fel nem esett.
Kiérve a fürdőből a fiú még mindig ott állt.
-Ne haragudj, hogy rád nyitottam, de nem láttam semmit eskü.-emeltem fel mentegetőzve a kezem.
-Nem haragszom.-mosolyodott el.-Stephanie, igaz?
-Igen, honnan tudod a nevem?
-Egy suliba járunk, és voltam már nálatok is.-mondta kezét a fejem mellett támasztva.
-Érdekes, én erről nem tudtam.-nevettem fel.-Téged hogy hívnak?
-Connor.-áltt normális távolságba tőlem.
-Nincs kedved inni valamit, Connor?
-Úgy látom te már eleget ittál.-kuncogott fel.
-Héé én még szinte józan vagyok.-dőlögetek.-Jó lehet nem, de nem vagyok még részeg.-teszem keresztbe a karom.
-Aranyos vagy.-nézett mélyen szemeimbe, amitől elpirultam.-Menjünk inkább táncolni ivás helyett.-közeledett felém.
-Ha iszunk egy kört.-tettem fel fenyegetően a mutató ujjam, és nevettem el magam.
-Rendben, legyen.-nevette el magát ő is, és elindultam lefelé.Connor-ral ahogy megbeszéltünk ittunk egy kört, egyre jobban szédelegtem, de jól éreztem magam. Connor megfogta a kezem, és húzott maga után a nagy területre táncolni. Egy ideig megtartva egymás között a távolságot, később pedig egymáshoz simulva táncoltunk. Derekam fogta és mozgatta az övével egyezően. Közel hajolt hozzám és a fülembe suttogott.
-Mond csak Stephanie, nincs kedved elmenni a tömegből?
Megfordultam, és bólogattam.
-De igyunk még egy utolsót.-néztem rá bociszemekkel.
-Legyen.-rám mosolygott és kézen fogva kivezetett a konyhába.Mivel utolsó ital volt, amit vele ittam, így jól meg töltöttem a poharam.
-Nem lesz ez kicsit sok?
-Dehogyiiis.-néztem Conorra, majd lehúztam elsőre.Egyre jobban éreztem ennek az italnak a hatását. Megindultunk felfelé, nem tudom mi történt, egyszercsak elhomályosodott minden, és úgy éreztem álmos vagyok, csak egy pillanatra szerettem volna lehunyni a szemem. Rá kényszerültem, hogy ezt tegyem.
Cameron
A buliba nem ittam, én fuvaroztam volna a srácokat haza, mivel én James-éknél lakom, ezért muszáj volt valakinek áldozatot hoznia, ha már James nem volt hajlandó nem inni, Steph-ről meg inkább ne is beszéljünk.
Sokszor egymás társaságaban voltunk, egyszerűen gyönyörű. Mármint szép lány, ahogy a barátnője is, ez csak baráti meglátás. Viszont egyre jobban kezdtem aggódni miatta. Túl sokat ivott, nagyon is sokat, nem ilyennek ismertem meg. Jess lelépett, azt mondta szóljunk Steph-nek, hogy haza kellett mennie, de senki nem találta őt. Egyszercsak megláttam őt és Connort táncolni, nagyon össze voltak melegedve, valamiért rossz volt ezt látni. Kis kora óta jóban vagyok vele is, és fura nekem, hogy hirtelen milyen nagylány lett, és most tele van pasikkal az élete lemerem fogadni. Nem mentem oda hozzá, nem akartam meg zavarni a csodálatos táncolásukat. Nemsokkal később a konyhában ittak Connor-ral. Észre sem vett hogy én is itt vagyok, ami valójában rosszul esett. Ahogy ki ürítette a pohár tartalmát elindultak felfelé. Ki akartam menni a kertbe kicsit levegőzni, mikor arra lettem figyelmes, hogy Steph a lépcsőn fekszik elájulva...
VOUS LISEZ
Furcsa egy barátság
Roman d'amour-Gyere menjünk be, hideg van. -De csak akkor ha velem alszol.-húzza huncut mosolyra száját. -Az én ágyam kényelmesebb.-kuncogok fel. -Tehát arra célzol aludjunk nálad?-felnevet, mire én a karjába boxolok. -Nem úgy értettem.-felállok, és beindulok. ...