4.rész

4K 76 0
                                    

Stephanie

Nemtudom mi történt a bulin, de másnap reggel a saját ágyamba ébredtem. Nagyon hányingerem volt, alig érkeztem ki szaladni, csak úgy jött belőlem a hányás, de hisz alig ittam az este folyamán a buliba. Magamra nézek és egy hatalmas fekete póló van rajtam. Nem az enyém, nekem ilyen nincs. Basszus, remélem nem csináltam semmi hülyeséget. Neki álltam fogat mosni és leindultam utána a konyhába.
A kávéfőző előtt ott áltt Cam félmeztelenül.

-Jóreggelt.-Cam.

-Jóreggelt.

-Hogy aludtál?-kérdezi Cam.

-Nem valami jól.

-Gondolom, a tegnap este után.-jajj ne. Ő is ott volt, és a bátyám is. Nem, ugye nem?! Nem vetkőztem le meztelenre, nem feküdtem le senkivel, ugye nem???

-Miért, mi történt? Azt hiszem túl részeg voltam és nem emlékszem a dolgokra.-nevetek fel kínosan.

-Jól áll a pólóm.-mondta Cameron mosolyra húzva a száját.

-Mi? Ez a te pólód?-kuncog.-ugye mi nem..

-Mi?Dehogyis.-neveti el magát.-Valóban ittál, és részeg is voltál. Egyszercsak arra lettem figyelmes, hogy össze estél a lépcsőn. Connor melletted nemtudta mi történt, így fogtalak és haza hoztalak. Azonban mikor a házba tartottunk befelé lehánytad magad és össze vissza beszéltél mindent, nem akartam a szekrényedbe turkálni, így a pólómat rád adtam.

-Jézusom-temetem a kezembe az arcom a széken ülve.-Nem így terveztem az estét.

-Mindenkivel előfordul.-mondta Cam édes mosolyát megcsillogtatva.

-Remélem nem mondtam semmi bántó dolgot.

-Ugyan, dehogyis.

-Köszönöm Cam, hogy nem hagytál ott.-halványam rámosolygok.

-Ugyan kislány, annak örülök, hogy már nem okádod szét a házat.-mosolyodott ő is el.

-Az előbb történt meg.-nevettünk fel mindketten egyszerre.

Cam adott fájdalom csillapítót a borzalmas fej fájásomra, meg is lepett, hogy így foglalkozik velem. A mai nap lezuhanyoztam, és feküdtem az ágyamban, továbbra is Cam pólójában. Olyan kényelmes volt, nem szerettem volna le venni.

Egyszer csak Jess ront be az ajtón.

-Hogy vagy Steph? Haragszol rám?-néz boci szemekkel
-Jól vagyok nyugi, miért haragudnák?

Leül mellém az ágyra és elkezd mesélni.

                                 ...

-Sajnálom, hogy nem voltam ott.-hajtja le a fejét.
-Ne sajnálkozz már, nincs semmi bajom, megértem, hogy el kellett menned.-intek felé egy mosolyt.

Azt a napot Jessel töltöttem, később Cameron feljött és kérdezte nem e megyünk le hozzájuk. Megleppet, hisz eddig nem hívtak le. Úgy döntöttünk lemegyünk, de előtte át öltözöm.

Leérve a nappaliba 4 fiú volt ott, Cam, James, Jaden és Connor

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Leérve a nappaliba 4 fiú volt ott, Cam, James, Jaden és Connor. Baszki, ő jóban van a bátyámmal. Hát meglepett, remélem a buli estéjén semmi nem történt köztünk. Köszöntünk a fiúknak, és lehuppantunk melléjük a kanapéra játszani.  A nagy játékok közepette elég sokat beszélgettünk, Connor egyszer csak felém fordult.

-Már jól vagy?-kérdezte halvány mosollyal.

-Igen, persze.-játszottam tovább.

-És még mindíg jól érzed magad a társaságomban?

-Talán nem itt kellene ezt megbeszélnünk Connor.-mondtam halkan, a többiek elvoltak foglalva de ha esetleg még történt is volna valami köztünk erről ne tudjon senki.

-Nem megyünk ki a kertbe?

-Szeretnél?-édesen bólogat.

-Legyen.-a kontrollert Jess kezébe nyomtam, és megindultunk kifelé a hátsó ajtón, James és Cam furán néztek minket, de nem szóltak semmit.

Leültünk a medence szélére, és néztük ahogy a víz hullámzik a gyenge szél miatt. Kis idő után Connor töri meg a csendet.

-Még mindíg jól érzed magad a társaságomban?-nem értem miért tesz fel ilyen kérdést.

-Connor, az a helyzet nem beszéltünk túl sok mindent, ezért nem tudok erre a kérdésre választ adni.

-És ezen miért nem változtatunk?

-Hirtelen hogy-hogy érdekellek? Mármint eddig ember számba sem vettetek, kivéve Cameron-t, ma pedig lehívtatok játszani is, aztán jössz ezzel a dumával. Nem emlékszem mi volt a bulin kettőnk között, arra sem hogy mit beszélgettünk vagy mit nem, csak hogy ittunk.

-Mikor elájultál próbáltalak felébreszteni, sikerült is, de csak 10 másodpercre, abban a 10 másodpercben hangzott el az a mondat, hogy szereted a társaságom, és hogy jól érzed magad velem.-mondta el maga felé fordítva a fejem, hogy a szemébe tudjak nézni. Komolyan, ez kiesett...Hirtelen csak egy csobbanásra lettem figyelmes..

Furcsa egy barátságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora