6. rész

3.7K 81 1
                                    

Cameron

Steph szobájából mikor ki mentem, a konyhát céloztam meg. Csalódott voltam, és úgy gondoltam egy üveg whiskey segíteni tud. Így hát elővettem, kiültem a medencéhez, és iszogattam. Hogy miért voltam csalódott? Mert úgy gondolom, hogy vagyunk annyira jóban Steph-el, hogy elmondja mi történt. Nem fogom rá erőltetni, de ha James nem nyit be, biztos vagyok benne, hogy elmondta volna. James és a hülye poénjai. Nem értem miért basztat Connor-ral és Steph-el. Nincs nekem Connor-ral bajom, de Stephanie-t nem érdemli meg. Connor a lányokat csak az ágyába viszi, Steph-el nem teheti meg.

Az üveg tartalma elfogyott, be indultam a konyhába egy újabb whiskey-ért. Ezt megfogva újra kimentem a medencéhez. Telt az idő, az üveg már csak félig volt. Egyre jobban éreztem a részegséget a fejemben, sőt már a gondolataimat sem tudtam irányitani.

Stephanie

Nagyon nehezen aludtam el, túl sok volt ez így nekem a napokban. Connor közeledése, Cam kedvessége, annyira furcsa.

Hajnali kettőkor még mindig nem ment az alvás. Leindultam, hogy iszok egy pohár vizet. Leérve a nappaliba kinéztem a kertbe, és egy kapucnis alak ült a medence szélén, ahogy látom egy whiskey társaságában. Valószinűleg James. Régen voltak szerelmi problémái, és úgy gondolta ez segít neki, de most nem tudok róla, hogy lenne.

Ittam egy pohár vizet, és megindultam a medencéhez.

-Hát te meg mit csinálsz itt?-kérdezem. Ekkor nem James fordul hátra, hanem Cameron.

-Szellőztetem a fejem.-Cameron.

-Aha, már a második üveggel nemigaz?-látom, ahogy egy üres üveg már van mellette, és ennek is lassan elfogy a tartalma.

-Téged mit érdekel?-alig bír beszélni, rám sem néz, úgy mondja ezeket. Leülök mellé, és felém fordítom a fejét.

-Cam, barátok vagyunk.-csillogó szemeivel az én szememet kémleli.

-Ennek ellenére mégis titkolózol előttem.-arca még mindig a kezembe van.

-Nem titkolózom, csak nehéz róla beszélnem bárkinek is.-veszem el a kezem az arcáról és melegítem meg magam, mert hűvös van.

-Nem erőltetem rád, hogy elmond.-és karol át az egyik kezével.-Csupán csak szeretnék melletted állni mindenben.

-Cam, nem vagy lázas?-teszem a kezem a homlokára, mint aki tényleg lázas lenne.

-Menj már, én komolyan beszélek.-veszi el a kezemet a homlokáról.

-Elmondom, ha te is, hogy miért ittál.

-Ezért.-és bele kortyol a whiskeybe.

-Fejezd már be az ivást!-veszem el tőle az üveget.

-Naaa kislány, add már vissza.-néz mélyen a szemembe.

-Hülye lennék vissza adni. Mit takar az, hogy "ezért"?

-Azért mert fájt, hogy nem mondtad el, olyan volt, mintha nem bíznál bennem.-mondja, és közelebb hajol.

-Mit akarsz?-gondolok a közeledésére.

Furcsa egy barátságOù les histoires vivent. Découvrez maintenant