Cameron
Amikot Cat-tel a tengerparton voltunk Steph és Jess úgy tett, mintha nem is ismerne engem. Ami nem érdekelt, mert Cat-tel voltam, de mégis zavart. Én azonban egyszercsak megcsókoltam. Ez csak reflex volt, talán az is közre játszott, hogy Steph-ék akkor néztek. Hosszas beszélgetés után inkabb haza mentünk. Cat saját kocsival jött, így nem kellett haza vinnem, amit nem is bántam. Haza érve, vagyis Steph-ékhez érve egy néhány srác ült a kanapén, azonban Connor-on megállt a tekintetem. Egyre jobban kezdem megutálni, de ezt neki nem mondhatom el, hogy miért.
...
Steph beérve az ajtón csak felrohan, nem köszön, nem mond semmit, csak felmegy. Connor is felfelé tart, nem tetszik ez nekem. De mégsem mentem utána. Már nem vagyunk annyira jóban Steph-el, hogy csak úgy bármikor bemenjek hozzá. Nehezen, de a kanapén maradtam. Connor hamarabb lejött, később pedig Steph is.
-Hová mész?-James.
-El.-ennyit válaszolt Steph és elhagyta a házat.
-Tesó nem is aggódsz?-kérdezem, azonban ő csak a mobilját kémleli.
-Nem. Eléggé nagy már ahhoz, hogy ne csináljon hülyeséget.-ja persze, tegnap is azért itta magát ájulásig.
Annyiban hagytam, nem akartam vitatkozni, de aggódtam érte.
Elég késő volt amikor a fiúk elmentek, és én is végeztem a zuhanyzással.
Hajnali két óra, Steph még mindíg nem jött haza. Ott alszik valakinél? Miért nem mondott semmit?
Én:Steph nálad van?
Jess:Nem.-francba. Csak megnéztem az üzenetet.
Jess:Miért?
Én:Mert nincs itthon, nem mondott senkinek semmit, csak lelépett.
Jess:És ez téged miért érdekel?
Én:Mert bármi baja eshet késő éjszaka.
Jess:Írj rá, és kérdezd meg.
Hát így is tettem.
Én:Hol vagy?
Kislány:Semmi közöd hozzá. Nem alszok otthon.
Én:Kinél alszol?
Erre nem válaszolt, utána küldtem még kismillió üzenetet, hogy árulja el, de semmit nem írt, és később mégcsak meg sem nézte mit írtam.
Inkább elmentem kiszellőztetni a fejem, motorra ültem, és céltalanul csak motroztam. Végül a parkba ültem le egy padra, és gondolkodtam.
Ha ez tovább így folytatódik én megőrülök. Steph ha a közelembe van elvesztem az irányítást. Ha nem maradok vele egy házban, akkor nem lesz semmi probléma.
Ültem vissza a motorra, és James-ékhez tartottam.
Stephanie
Jess-el épp sorozatot néztünk, amikor üzenete jött, méghozzá Cameron-tól. Mindent láttam mit írt, azonban nem engedhettem, hogy tudja, hogy itt vagyok a szomszédban. Így nem árultuk el neki, később pedig rám is rám írt.
YOU ARE READING
Furcsa egy barátság
Romance-Gyere menjünk be, hideg van. -De csak akkor ha velem alszol.-húzza huncut mosolyra száját. -Az én ágyam kényelmesebb.-kuncogok fel. -Tehát arra célzol aludjunk nálad?-felnevet, mire én a karjába boxolok. -Nem úgy értettem.-felállok, és beindulok. ...