Stephanie
Connor-ral mikor felértünk a szobájába leültünk az ágyára. A zene tompán felhallatszódott mégis csend telepedett ránk.
-Cigizel?-Connor.
-Nem, de néha előfordul.
-Rá gyújtasz?-nyújtsa felém a dobozt.
-Rá.-veszek ki egy szálat.
-Gyere menjünk.-fogja meg a kezem és kivezet az erkélyre. Két szék volt ott, el is foglaltuk helyünket.
Nem beszéltünk, csak szívtuk a cigit.
-Tudod...nem gondoltam volna, hogy vissza csókolsz.-húzza kaján vigyorra száját, miközben fujja ki a füstöt.
-Én sem gondoltam volna.-kuncogok fel.
-És megbántad?
-Nem.-ennyit mondok. Csönd telepszik ránk, kis idő múlva újra megszólal.
-Steph, te eltudnál minket képzelni úgy, mint egy pár?-húha rögtön rá tért a lényegre.
-Igazából ezen még nem gondolkodtam, de ja, szerintem nem elképzelhetetlen.-nyomom el a cigim.-Te eltudnál?
-Én viszont gondolkodtam ezen. Fel keltetted a figyelmemet, olyan különleges lány vagy, én örülnék neki, ha közelebb engednél magadhoz.-meglepett, hogy miket mondott.
-Már megtettem.-mosolygok rá.-Nem is olyan vagy, aminek mondtak téged.
-Milyennek mondtak?
-Azt mondták vigyázzak veled, mert te a lányokat csak ágyba viszed.
-Ezt ki mondta?
-Miért? Igaz?
-Nem igaz, vagyis előfordult, de csak egy néhány lánnyal, aki nagyon nyomult rám. Ki mondta?
-Cameron.
-Sejtettem.
-Tényleg?
-Igen. Mióta közeledem feléd, ő inkább távolodik tőlem.
-Ez hülyeség.
-Nem Steph, ez tényleg így van. Marhára féltékeny, félt téged nyilván ezért is mondott neked ilyet, de én téged nem tudnálak megbántani.
-A Cameron dolgot nem hiszem el, de az aranyos, hogy ilyet mondasz.
-Miért nem hiszed?
-Nemrég olyan beszélgetés zajlott le közöttünk, hogy azt kivántam bárcsak ne is ismertem volna meg.
-Miért? Mit mondott?-tartunk befelé a szobába és leülünk az ágyra.
-Hogy én mennyire egy idegesítő személy vagyok, legalábbis őt idegesítem, és nem tudja, hogy James hogyan bír velem együtt élni. Aztán ezt amikor elmondta lelépett az éjszaka közepén.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Furcsa egy barátság
Romance-Gyere menjünk be, hideg van. -De csak akkor ha velem alszol.-húzza huncut mosolyra száját. -Az én ágyam kényelmesebb.-kuncogok fel. -Tehát arra célzol aludjunk nálad?-felnevet, mire én a karjába boxolok. -Nem úgy értettem.-felállok, és beindulok. ...