17.rész

2.6K 56 1
                                    

Stephanie

 Vasárnap reggel arra keltem fel, hogy csörög a mobilom. Még csak 8 óra de valaki már most nem bír magvál. Cameron is felébred és álmos fejjel kérdezi ki az, aki ilyenkor már zaklat. Connor. Valószinűleg érdekes pillantásom lehet, ha Cam kiveszi a kezemből a telefont. A szívem a torkomban dobog, ez nem lehet, miért nem hagy békén? Egyszerre elönt a pánik és a félelem, amit Cam is észrevesz.

-Steph baba, figyelj rám-kezei közé veszi az arcomat, és úgy próbál nyugtatni.-, nem hagyom, hogy bántson, érted? Nem hagyom, hogy bármi bajod essen!-annyira nyugtatóak a szavai.

-Mit csináljak, vegyem fel?

-Én felveszem.-így is tett.

A vonal végén Connor bocsánatot szeretett volna kérni, de semmi megbánást nem hallottam a hangjában, vagy már csak nem tudok hinni neki.

-Én tényleg sajnálom Stephanie, én nem akartam tőled semmi olyat, amit te ne akarnál, csak félre értetted a helyzetet.-Komolyan? Ezek után még képes rám fogni az egészet?

-Itt fogd be a mocskos pofádat, hagyd békén végleg, ha nem igy teszel, nemcsak hogy szét lesz rúgva a segged, még fel is leszel jelentve!-szinte ordítja a telefonba Cam, annyira mérges, én pedig még mindig pityergek.-Jobb lenne ha néznél magadnak egy másik iskolát is, látni nem akarlak, főleg nem Steph közelében!

-Na álljunk meg egy pillanatra-mondja Connor.-, komolyan azért utasítottál vissza, hogy vele keféltesd meg magad? Vagy mi a fenének nem te beszélsz vissza hozzám, Stephanie?

-Látni sem akarlak!-mondom már alig hallhatóan, és kinyomom a telefont. Letiltom Connort minden egyes oldalról, telefonszámát és mindent, ahol csak üzenni próbálna.

-Héé nyugodj meg Steph baba, itt vagyok neked, itt vagyok veled.-szorosan ölel, én pedig a vállán sírok, konkrétan a vállán sírok.

-Annyi baj van velem, ne haragudj, hogy rád terhelem az összes bajos dolgaimat.-ülök fel, hogy szembe nézzek vele, és megtöröljem a szemem.-Nem így terveztem a kapcsolatunkat.-szipogok.

-Steph, édesem,-magához fordítja az arcom, hogy a szemébe tudjak nézni.-én nem olyan vagyok mint ő. Nekem bármit elmondhatsz, és én szeretném is, hogy ha valami nyomja a lelked nekem mond el, elsőként, bármi is legyen az.-nyom egy apró csókot a számra.-Szeretnél még pihenni?

Megrázom a fejem.-Nem, megyek arcot mosok, és csinálok reggelit.

-Menj csak, lassan én is fel öltözök.-nyom egy puszit a homlokomra, ezzel fel is állok és be megyek a fürdőbe.

Nem kellene, de félek. Mit csinálok, ha Cameron nem lesz mellettem, vagy a bátyám? Már nem tudom megvédeni magam... 



Nagyon sajnálom, hogy sokáig nem hoztam új részt, de nekem is rengeteg dolgom van. Megpróbálok minél aktívabb lenni. Megértést köszönöm.

Furcsa egy barátságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora