Cameron
Érdekes egy este volt. Steph először elmesélte mi történt vele, azután pedig hirtelen az egyik percről a másikra egymás ajkát ízleltük. Isteni volt! Nemtudom igazából mi lesz most közöttünk.
Csak csókolóztunk, rajta az én pólóm volt és ahogy észre vettem, csak az. Nem volt rajta kis nadrág, csak a bugyi, amit én véletlenül láttam is, hogy fekete csipkés. Nem foglalkoztam semmivel, ahogy Stephanie megengedte, pontosabban ő is akarta a csókot, én rátapadtam az ajkaira, édes és puha volt, felemelő érzés. Közben öleltük egymást, néha fel-fel csúszott a pólója, amit én vissza húztam normál méretére, nem akartam, hogy Stephanie kellemetlenül érezze magát. Feküdtünk csendben, fáradtak voltunk.
-Cameron, most mi lesz? Mármint közöttünk.-néz rám csodaszép szemeivel.
-Mit szeretnél, mi legyen?-húzom mosolyra számat, bár nem voltam túlságosan magabiztos. Tudtam, hogy neki időre van szüksége, és egy barátra aki mindenben mellette áll.
-Őszintén nemtudom. Azt hiszem én tényleg kedvellek, de félek belevágni egy újabb kapcsolatba, annak ellenére is, hogy téged jobban ismerlek.
-Figyelj Steph, én teljesen megértem. Én várok, ha azt szeretnéd.-nyomok egy puszit a fejére.
-Nem akarok úgy tenni, mintha mi sem történt volna...
-Én nem is tudok úgy tenni.-húzom magamhoz közelebb és úgy ölelem át.
-Mit szólnál ahhoz, ha most csak lassú léptekben haladnánk?
-Fejtsd ki kicsit jobban.-nevetek fel.
-Arra gondolok, hogy mások nem tudnának arról, hogy köztünk több is van, mint barátság, de nem vagyunk együtt.
-Nem akarsz velem együtt lenni?
-Szó sincs róla, Cameron. Te vagy a legkedvesebb és megbízhatóbb ember a földön akit ismerek, csak úgy érzem nem kellene ilyen hirtelen belevágnunk. De azt meg nem bírom ki, hogy ne csókoljalak meg.-pirul el és néz el máshova.
-Steph baba.-felém fordítom a fejét és szájon csókolom.-Én sem bírom ki.-mosolyodunk el mindketten.-Szeretném, hogy a barátnőm legyél, és tudom, hogy te még nem állsz készen új kapcsolatra. Én viszont várok rád, ameddig csak szeretnéd, de egy idő után ne lepődj meg, ha mindenki előtt lekaplak, mert most minden srác azt hiszi szabad vagy.-kuncog.
-A tiéd vagyok, Cameron.-nyom egy lágy csókot az ajkamra.
-Helyes.-nevetünk fel.-Próbálj meg aludni, késő van.
Hamar el is nyomta az álom, azután engem is. Addig nem szerettem volna aludni, míg ő nem alszik el es tudja, hogy biztonságban van.
Stephanie
Az éjszaka rosszat álmodtam, levegőért kapkodtam, de Cameron megnyugtatott, ott volt mellettem, és segített. Rögtön megnyugodtam, biztonságban éreztem magam a karjaiban.
...
Reggel elég későn keltem fel, már fél 12 múlott.
-Cameron, Cameron ébredj! James megöl, ha megtudja, hogy velem aludtál.-próbálom ébreszteni.
-Ő mondta, hogy aludjak itt.-fordul csukott szemmel felém és próbál magához lehúzni az ágyra.-Aludjunk még.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Furcsa egy barátság
Romance-Gyere menjünk be, hideg van. -De csak akkor ha velem alszol.-húzza huncut mosolyra száját. -Az én ágyam kényelmesebb.-kuncogok fel. -Tehát arra célzol aludjunk nálad?-felnevet, mire én a karjába boxolok. -Nem úgy értettem.-felállok, és beindulok. ...