2.rész

5.1K 85 3
                                    

STEPHANIE

Reggel fél 10 volt amikor felkeltem. Általában tovább alszom, de tegnap este elég hamar sikerült elaludnom. Rögtön a mobilomhoz nyúltam, és átnéztem az értesítéseimet. Amint azzal végeztem leindultam a konyhába meginni a reggeli kávémat, az a helyzet rá szoktam, vagy megiszom, vagy elalszok állva. A nappalin keresztül át sétaltam a pizsamámban a konyhába, ahol a bátyám és Cameron beszélgettek és kávéztak. Cameron eléggé furcsán nézett rám, valószinüleg a pizsamám miatt, nem látott még ilyen felszerelésben.

 Cameron eléggé furcsán nézett rám, valószinüleg a pizsamám miatt, nem látott még ilyen felszerelésben

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Hát ti? Hogy hogy ilyen korán fent vagytok?-mondtam a két fiúnak.
-Neked is jóreggelt.-mondta Cameron. Bátyám legjobb haverja, és én is elég jóban vagyok vele.
-Ja igen, jóreggelt, dee hogy hogy ilyen korán?
-Nincs korán.-mondta a bátyám.
-Valóban nincs, de ti is hétalvók vagytok mint én, mi történt?-néztem a fiúkra felváltva.
-Cam-nak a szülei egy hétre elutaztak, így most nálunk lesz.
-Nem mintha bajom lenne veled Cameron, de nem vagy te már túl... hogy is mondjam finoman-mondtam töprengve-öreg ahhoz, hogy kelljen rád vigyázni?-én és a bátyám nevetésben törtünk ki, ellenben Cam csak nézett rám unottan.
-Stephanie drágám csak azért tartózkodom nálatok ez idő alatt, mert a szüleim nem akarják, hogy bulikat rendezzek, és szétverjük a házat.-mosolygott rám gúnyosan. Akkor szólít a teljes nevemen ha nincs kedve hozzám.
-Jó rendben, csak érdekelt, vettem a célzást.
-Milyen célzást?-nézett rám kérdőn.
-Akkor szólítasz a teljes nevemen, ha nincs kedved hozzám.
-Ez hülyeség, csak felcsesztél.

Jobbnak láttam, ha közbe neki látok a kávémnak. Így elkezdtem készíteni, a fiúk továbbra is a konyhában beszélgettek.

-James egyébként hol vannak anyaék?
-Az éjszaka elutaztak, nem akartak fölkelteni téged, de mondták, hogy adjam át, hogy vigyázz magadra.
-Mennyi időre mentek?-kérdezem James-t, miközben öntöm kifelé a kávémat a bögrémbe.
-Két hétre, azt hiszem.

Bólintottam, majd elindultam a nappliba a tv-t nézni. Nekem is van saját tv-m, mégis jobban esett ott a nappaliban elfogyasztani a kávémat és mesézni. Később a fiúk is csatlakoztak hozzám.

-Na jó, nekem el kell készülnöm, ma este buliba megyek.
-Mi is ott leszünk.-mondta Cam.
-Nem gondolod, hogy túl korai még készülődnöd?-nevetett fel a két fiú.
-Ma még Jess is át jön, nem várhatom pizsamában.
-Valóban nem, de legközelebb ha van nálunk valaki ne ezt a pizsamát vedd fel, úgy látom Cam beindult.-az utolsó szavakat már alig tudta kimondani annyira nevetett.
-Állj már le, csak meglepett, hogy nem nagy pulcsiban látom a hugodat.-mondta Cam.
-Jézusom mind ketten álljatok le.-ezzel elhagytam a nappalit, és lépkedtem felfelé a lépcsőn.

A fürdőszobát vettem célba, megmostam az arcom és a fogam, a hajam gyors felfogtam egy copfba. Mikor ki léptem a fürdőből fel hallatszódott hogy Cam szidja a bátyámat. Nem illik hallgatóznom, de érdekelt miről beszélnek. Csendben bezártam az ajtót, és a szobám előtt megálltam, hogy ha esetleg felindulnak gyorsan betudjak térni.

-Miért kellett előtte ilyet mondanod?-Cam.
-Hát nem igazam van? Teso ismerlek már régóta, és észre veszem ha valami bejön neked.-nevette el magát James. Nagyon remélem nem rólam beszélnek.
-Faszfej vagy. Most kínos lesz vele élnem.-mondta Cam.

Ezután besurrantam a szobámba, valószinű, hogy rólam volt szó. Nem hat meg, mindíg hülyéskedtek, hogy majd Cam jó lesz nekem stb. azonban nem értem most miért érezte ezt kínosnak Cameron.

Mindegy, inkább átöltöztem kényelmesbe.

Mindegy, inkább átöltöztem kényelmesbe

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Írtam Jessnek, hogy mikor jön. Azt terveztük először sorozatozunk, majd készülődünk.

Én:Mikor tolod már át a segged?

Jessica:5 perc és ott vagyok.

Erre már nem válaszoltam. Nemsokkal később meghallottam a csengőt. Rohantam lefelé, azonban a nappaliban már több fiú is ült a kanapénkon.

-Sziasztok.-köszöntem a srácoknak mikor leértem a lépcsőn, és megindultam az ajtó felé, ők is köszöntek.
-Végre megjöttél.-mondtam Jess-nek, miközben be invitáltam a házba.
-Sziasztok.-köszönt a fiúknak, engem pedig megölelt.
-Kérsz valamit? Esetleg nem vagy szomjas?
-De igen, örülnék egy pohár víznek.-mondta Jess, és haladtunk is át a nappalin a konyhába vizért és nasiért a sorozathoz.

Mikor oda adtam Jessnek a vizet nagyon mosolygott és nem értettem mi van, de egy amolyan "fent elmondom" pillantást vetett rám, és csak bólintottam.

Épp hogy felértünk a szobámba Jess hangos nevetésben tört ki.

-Veled meg mi történt?-mosolyodtam én is el.
-Ember rólad beszéltek, hogy a faszba nem hallottad?!-mondta Jess. Micsoda?? Rólam??
-Mit mondtak rólam?
-Én tényleg nemtudom melyik mondta, de ott áradoztak halkan James-nek, hogy mennyire jó picsa lettél, legalábbis azt hitték hogy halkan, mert én mégis hallottam.-nevetett tovább.
-Ne nevess már, azt mondták rám picsaa.-dühöngtem Jessnek poénosan.
-Jolvan már jó picsa.-poénkodott tovább, mindketten hangos nevetésben törtünk ki.

Ezután sorozatoztunk, ettünk, és neki láttunk a készülődésnek, mert már 5 óra volt, és mégcsak ki sem vagyunk sminkelve. Így neki láttunk a készülődésnek. Jess ki sminkelt engem, és utána magát is. Én behullámosítottam a hajam, míg ő csak ki simította. Ezután elkezdtük nézegetni a ruhákat, vagyis csak nekem, mert Jess hozta magával. Egy fekete selyem ruhára esett a választás, amit tulajdonképen Jess erőltetett rám, mert hogy ő ugyanezt hozta el csak rózsaszinba. Túl kivágottnak és rövidnek gondoltam, de adtam egy esélyt ennek az egésznek, és Jess is megharagudott volna, ha nem veszem fel.

 Túl kivágottnak és rövidnek gondoltam, de adtam egy esélyt ennek az egésznek, és Jess is megharagudott volna, ha nem veszem fel

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Fekete magassarkút vettünk fel mindketten, és el is érkezett a 7 óra.
Le mentünk a konyhába, hogy még iszunk egy pohár vizet. Ezután be csuktam az ajtót, mert James és barátai már elmentek a bulira. Jess hívott egy taxit, és mi is már közeledtünk Lily háza felé. Nagyon izgultunk, az volt a cél, hogy minnél jobban berugjunk a mai este folyamán.

Furcsa egy barátságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora