Capitolul 6 - În sfârşit e week-end

19.9K 1.1K 43
                                    

  -Gălăgioasă, auzi la el!

  -Uite-o pe frumoasa adormită!Cum te simţi?

  -Bine...Daia, sora ta e un Gardian, aşa-i?

  -La ultima verificare aşa era.

  -Atunci tu îi cunoşti pe majoritatea Gardienilor....

  -Mda...unde vrei să ajungi?

  -Păi nu şti un Gardian cu părul negru ca noaptea ce îi acoperă ochiul stâng?

  -Aaaa...ştiu la cine te referi.E un înger negru şi se numeşte Leon.Ce e cu el?

  -M-am întâlnit cu el în grădină...idiotul ăla m-a făcut gălăgioasă şi adormită.Dacă e frumos asta nu înseamnă că trebuie să fie şi nesimţit.

   -OK.Calmeză-te...Leon e mai dificil de felul lui.Alice e singura care se poate înţelege cu el.A uite cine vine!

   -Elisa cum te simţi?

   -Mai bine...deşi s-ar putea să rămân cu un cucui.Dar, Lucas ce faci tu acici?

   -Alice m-a rugat să-i aduc cartea asta Daianei.

   -Thanks.Şi cum a rămas cu ieşirea de mâine?

   -Mergem în Cristal Club.La 9 ne întâlnim în faţa parcului.Eli vi şi tu?

   -Unde?

   -Sigur că vine!Mâine e sâmbătă, deci vom ieşi în oraş.Va fi super...şi apoi chiar tu ai spus că îţi lipsesc ieşirile de sâmbătă seara.

    -Mda...Am să vin.

    -Ieii.Atunci ne vedem mâine Lucas.Bye!

    -Pa fetelor!

    În sfârşit o să am parte de distracţie.În N.Y. nu era sâmbătă în care să nu merg în club cu prietenii.

    Ziua de vineri a trecut foarte repede.Sâmbătă pe la 5 p.m. mi-am umplut camera de haine .Trebuia să găsesc ţinuta perfectă.În timp ce făceam baie mi-am amintit de nişte haine pe care nu am apucat să le port în N.Y.M-am dus la dulap şi mi-am scos rochia roşie ca sângele.Se potrivea perfect cu părul meu negru şi cu tenul puţin mai închis(de la bronz desigur). Peste mi-am luat un sacou negru.Pantofii şi geanta plic erau şi ele de aceeaşi culoare.

     La 9 fără un sfert am pornit spre parc,unde m-am întâlnit cu Alice,Daiana şi Lucas.

    -Vai ce bine arăţi!

    -Mersi Ali, dar nici tu nu eşti mai prejos.

    -Mersi!

    -Tocmai ce am primit un sms de la Jake.Ajung în 5 minute.

    -Cine mai vine?

    -Păi...Jake,Clara, Leon şi încă câţiva.

    -Daia spune-mi te rog că glumeşti.Leon!Serios!

    -Ce e cu mine?

    Asta era imposibil.Când în sfârşit aveam şansa să ies în club trebuia să vină el să-mi strice buna dispoziţie.

     -Eli,el e Leon.

     -Leon ea e prietena mea Elisa.

     Cu greu am schiţat un zâmbet şi l-am salutat.Am încercat să încep o conversaţie.

     -Mulţumesc că mi-ai returnat cartea ieri.E o carte importantă pentru mine.

     -Ieri?Hmmm....nu-mi amintesc să ne mai fi întâlnit.

     I-am aruncat o privire fulgerătoare Daianei.Acum eram chiar prost dispusă.

     -Ah...mi-am amintit! Miss Gălăgie...

     -Până aici!Alice ţinel departe de mine sau îl strâng de gât!

     -Eli...Hai să mergem înainte să ocupăm o masă.Ali,Lucas şi Leon îi vor aştepta pe restul.

     -Ali, chiar nu înţeleg care e problema ei.

    -Leon...

    -Wow e superb!

    -Ştiu. E clubul meu preferat.Hai să dansăm.

    De când am venit pe Insula Ortigo nu am ieşit nici unde să dansez aşa că în seara asta m-am dezlănţuit.După un timp i-am cunoscut şi pe restul găştii.Pe Leon l-am ignorat complet.

    Pe l-a miezul nopţii m-am oprit din dans şi m-am dus la masă după ce mi-am cumpărat alt suc.După ce m-am aşezat am simţit cum cineva mă ia în braţe.

    -Leon!Ce crezi că faci?

Ortigo-Insula ÎngerilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum