-Nu-mi place când cineva mă ignoră fără motiv.
-Cum adică fără motiv? Tu chiar nu-ţi dai seama că mă scoţi din pepeni?
-Prea gălăgioasă!
Pe când să ripostez s-a apropiat de mine şi într-o cipă buzele noastre s-au lipit.Am vrut să mă zbat, dar nici o şansă.Toate puterile mă părăsiseră.Sărutul devenea tot mai pasional.După câteva secunde s-a tras înapoi şi a început să râdă.
-Ha ha ha ha...Uită-te la tine! Eşti roşie ca un rac...Ha ha ha...
-Tu...primul meu sărut...
-Nu-mi spune că...Scuze, dar e vina ta că eşti atât de interesantă.
Singurul motiv pentru care ma sărutat era acesta?Că sunt interesată? Băiatul ăsta nu avea limite. Acum chiar simţeam nevoia să-l strâng de gât.Dar în loc să fac asta, m-am ridicat şi m-am dus să dansez.Chiar atunci a început o melodie mai lenta şi Lucas m-a invitat la dans.M-am uitat la Leon. Părea nervos.Alice s-a dus la el,au discutat ceva după care a ieşit afară.Poate că pleca.Când m-am gândit la asta am simţit cum un pumnal îmi străpunge pieptul.Asta nu era bine.
Pe la 4 dimineaţa ne-am pregătit de plecare.Spre oroarea mea, maşina nu pornea nici cum.
-Ce mă fac acum?Daia mă poţi duce tu?
-Te duce Leon. Oricum voi mergeaţi în aceeaşi direcţie.
-Lucas nu mă poţi...
Nici nu am apucat să-mi termin întrebarea când Leon m-a luat în braţe şi m-a dus la el în maşină.
-Ce crezi că faci?
-Oare ?! Te duc acasă, normal.
-Vroiam să mă ducă Lucas.
-Nu e nevoie.
Eram aşa nervoasă.Am pornit muzica şi am dat volumul la maxim.Tot drumul nici unul din noi nu a mai zis nimic.După 20 de minute de chin am ajuns.I-am mulţumit şi m-am dat jos.
-Ai uitat asta?
-E o piesă pentru maşini.Nu e a mea.
-Dafapt e...adică e de la maşina ta.
-Te rog spune-mi că nu....
-Ba da.
Ăsta a fost clar ultimul picur ce a umplut paharul.Am luat piesa, l-am pleznit şi am fugit la mine în cameră.M-am dezbrăcat cât de repede am putut şi m-am băgat sub duş.Am dat drumul la apă fierbinte.Palma încă mă ustura după ce l-am pleznit.Şi ce era mai rău era că nu mă puteam opri din a mă gândii la el.
Mi-am petrecut toată noaptea gândindu-mă la faptul că m-am îndrăgostit de cel mai nepotrivit băiat.Mi-a stricat maşina doar ca să poată să mă aducă el acasă şi ce...nu am vorbit deloc tot drumul.
-De ce eu!!
-Elisa culcă-te!
-Ups!
Nici nu ştiu când am adormit.Era probabil vreo 8 dimineaţa.Pe la ora 14:00 m-am trezit(cu greu).Muream de foame.După ce am mâncat o omletă ,m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi albi lungi şi un maieu negru simplu şi am plecat la plimbare(Desigur ca pe jos).
Îmi plăcea să mă scald în razele soareleu care azi emanau o căldură foarte puternică.Din păcate nu eram singura care se bucura de această zi minunată.Ghici-ţi cu cine am dat nas în nas.Mda...cu Leon.
-Înafară de a mă urmării, nu ai altceva de făcut?
-Ai vrea tu să fac asta!
-Vezi să nu! Şi dacă nu mă urmăreşti ce cauţi aici?
-Stau la 3 case distanţă de tine....ce aş putea face aici?
Nu doar că trebuie să-l suport la şcoală, dar mai suntem şi vecini.Şi când mă gândeam ce zi grozavă urma să am.Vezi să nu! Dacă nu ar fi doar aspectul de el. Adică ( şi cred că am am zis asta) arăta bestial. Azi era îmbrăcat în nişte blugi nergri,ca de obicei,şi un tricou gri mulat.O doamne, cred că încep să salivz.
-Tu ce faci?
-Am ieşit la o plimbare? Dar cred că mai bine stăteam în casă.
-Tot timpul eşti aşa?Nu ar strica să-ţi laşi puţin garda jos.Nu muşc,cel puţin nu de la prima întâlnire.
Şi cum ar trebui să mă comport cu el.În nici un caz nu vroiam să-şi dea seama că-l plac.Puteţi să-i spuneţi orgoliu sau cum vreţi voi da nu o să fiu ca celelate fete care se topesc după el din cauză că arată bine.(Probabil am uitat să menţionez, dar tipu ăsta era cel unul din cei mai populari băieţi din şcoală).
-Ia stai puţin! Despre ce întâlnire vorbeşti?
-Destiunul ne vrea împreună draga mea.Tu ai fost aleasă să fi partenera mea.
CITEȘTI
Ortigo-Insula Îngerilor
RomanceCând Elisa este obligată de părinţi să se mute la bunica ei pe o insulă, vede totul în negru. Dar această insulă vine cu secretele ei care o catapultează într-o lume fantastică în care îngerii există. Mai mult ea chiar descoperă că e sufletul-perech...