La ora 6:30 a sunat telefonul anunţăndu-mă că e timpul să mă trezesc. Nu ştiu cum am reuşit să mă opresc din a-l arunca pe geam. Am aprins televizorul pe MTV chiar când a început Ke$ha-Die Young. Am dat volumul la maxim şi m-am îndreptat către baie pentru a-mi face ritualul de dimineaţă. Am intrat în duş şi m-am spălat rapid pe corp şi pe păr. Am ieşit şi m-am înfăşurat într-un prosop moale şi roz. Ce bine era! M-am spălat repede pe dinţi şi m-am dus la dulap să-mi aleg nişte haine. Nu mi-a luat mult să pun ochii pe o pereche de pantaloni scurţi negri, un tricou roşu cu un umăr gol şi cu mesajul ‘Just Smile’ şi o pereche de sandale negre. Mi-am ondulat părul, am pus puţin machiaj şi am aruncat o ultimă privire în oglindă.
- Perfect! Am exclamat mulţumită de cum arătam.
M-am îndreptat către bucătărie de unde venea un miros mirif de clătite, preferatele mele. M-am grăbit să intru,doar ca să văd că un bărbat era cel care gătea. Bunica nu era niciunde la vedere.
- Bu-bună dimineaţa! am zis încă în şoc.
- Neaţa' ! Tu trebuie să fi Elisa, a zis bărbatul cu un zâmbet de te dădea pe spate.
- În persoană! Şi tu bănuiesc că eşti viitoarul meu bunic?
- Gabriel. Mă bucur să te cunosc în sfârşit!
- De asemenea. Dar când ai ajuns? Credeam că vi astăzi?
- Am ajuns aseară la timp să văd o domnişoară furisându-se pe geam.
- Ups!
- E în regulă! Şi eu am avut odată 16 ani. Şi cum e? Îţi place aici?
- Da, e super! Doar că sunt atât de multe chesti...'noi'.
- Cu timpul te vei obişnui. Oricum mai bine te grăbeşti sau o să întârzi.
- Oh, da... am plecat! Salut-o pe buni din partea mea!
- Ok.
Mi-am luat geanta şi am băgat viteză până la maşină.Nu mi-a luat mult să ajung la şcoală. Am parcat maşina şi m-am dus să mă întâlnesc cu Daiana.
- Uuuuh... ce sexi suntem noi astăzi!
- Cine vorbeşte!
Nu ştiu cum făcea, dar arăta tot timpul aşa de bine. Băieţii salivau după ea.
- L-am întâlnit pe Gabriel.
- Şi cum e?
- Să zicem că înţeleg de ce buni s-a mutat pe o insulă izolată.
Am râs amândouă. Am dat să intru în clasă când deodată m-am trezit la pământ cu cineva peste mine.
- În sfârşit ne întâlnim! a strigat ridicându-se de pe mine. M-am uitat la ea. Era puţin mai mică decât mine. Probabil avea vreo 14ani. Era brunetă cu părul puţin mai lung de umeri şi buclat. Era îmbrăcată într-o pereche de blugi albaşti şi un maieu roz. Mi se părea puţin cunoscută.
- Tara!!!! Ce crezi că faci?
- Hei, Daia, mă bucur să te văd. Am venit să o cunosc pe viitoarea mea cumnată.
- Cumnată?? am întrebat încă buimacă.
- Eli, ţi-o prezint pe sora mai mică a lui Leon, Tara.
M-am făcut roşie ca un rac. Prin cumnată se referea la mine.
- Mă bucur să te cunosc, am zis încercând să evit contactul vizual.
- Şi eu. Fratele meu a....nici nu a apucat să zică ce avea de zis că a apărut Leon astupându-i gura.
- Tu chiar nu şti când să taci?
- Leon, ce faci cu biata fată? L-am certat.
I-am dat drumul şi Tara s-a ascuns în spatele meu, da’ nu înainte de ai scoate limba.
- Biata fată?! Tu nu şti de ce e în stare puştoaica asta! Îmi face numai probleme.
- Asta e datoria mea de soră mai mică.
Nu mă puteam abţine să nu râd. Erau aşa drăguţi când se certau. Din păcate a trebuit să ne despărţim deoarece s-a sunat. Fiecare a mers la ora lui. La prânz am primit un mesaj de la buni cum că mergea la o întâlnire cu Gabriel şi azi o să fiu singură toată ziua şi nu era sigură dacă ajunge până mâine. Ce mă bucuram pentru ea.
- Deci azi eşti singură toată ziua? m-a întrebat Leon cu o sclipire în ochi.
- Da. De ce? am întrebat curioasă să aflu ce gândea.
- Mă gândeam să vin să-ţi ţin companie.
- Sună bine.
După ce s-au terminat orele ne-am întâlnit în parcare şi am plecat către casa mea. Naiva de mine nu s-a gândit că voi fi singură cu Leon şi se puteau întâmpla multe lucruri...
CITEȘTI
Ortigo-Insula Îngerilor
RomanceCând Elisa este obligată de părinţi să se mute la bunica ei pe o insulă, vede totul în negru. Dar această insulă vine cu secretele ei care o catapultează într-o lume fantastică în care îngerii există. Mai mult ea chiar descoperă că e sufletul-perech...