În drum spre casă, mi-am creat tot felul de scenarii în cap despre ce s-ar putea întâmpla. Şi asta nu m-a ajutat ci m-a făcut să fiu tot mai tensionată. Eram la mine în cameră şi ne pregătisen să ne uităm la ceva film.
- Ce ai vrea să vedem? l-am întrebat eu.
- Ce zici de Fast Five?
- Super! Chiar îmi doream să-l văd.
- Ok, cât timp eu îl downloadez, tu poţi să faci nişte popcorn.
- Sigur, zicând eu după care am mers în bucătărie să fac popcorn la microundă. După ce s-au făcut le-am pus în două boluri şi m-am întors în cameră.
- Gata.
- Imediat termin şi eu.
Ne-am aranjat perinile astfel încât să stăm comod. Pe la jumătatea filmului, Leon mi-a luat mână într-a lui, trasându-mi linii în palmă. Simţeam cum mi se făcea pielea de găină, dar nu mi-am tras mâna. Mă simţeam atât de bine când mă atingea. Acum numai atentă la film nu mai eram. Un gând, însă, nu-mi dădea pace şi nu mă lăsa să mă bucur de toate astea.
- Leon?
- Da, dragă, ce te nelinişteşte?
- Daia vorbea despre noi ca un cuplu şi....
- Şi care e problema?
- Păi... tu nu ai zis nimic despre noi şi... şi nu eram sigură dacă suntem un cuplu sau nu.
Leon s-a întors, luându-mi faţa în palmele lui.
- Te-am aşteptat atâta timp. Chiar crezi că am să te las să-mi scapi? Dacă ar fi după mine, ne-am căsători chiar acum.
Leon pov :
Când i-am spus dacă ar fi după mine ne-am căsătorii chiar acum, îngeraşul meu a roşit şi şi-a acoperit faţa.
- Niciodată să nu te ascunzi de mine! am zis pe un ton care să-i arate cât de mult ţin la ea.
- Nu! Nici nu vreau să-mi imaginez cum arăt acum.
- Elisa, te iubesc! Chiar nu-mi pasă cum arăţi, deşi cred că eşti foarte frumoasă. Mult mai mult decât frumoasă.
Acum se uita la mine cu nişte ochi mari. Părea uimită de ce i-am zis. Dar e adevărat. O iubesc şi am mai zis o dată astfel încât sigur m-a auzit.
- Te iubesc!
- Mă iubeşti?
Chiar nu şi-a dat seama cât de mult ţin la ea?
- Da, te iubesc. Ştiu că tu poate nu simţi la fel, dar e în regulă. O să te fac să te îndrăgosteşti de mine.
- Ai făcut-o deja.
Tocmai a zis că e îndrăgostită de mine? Cred că visez. Am vrut să mă prefac că nu am auzit, dar nu am vrut să întind coarda. În schimb am luat-o în braţe şi i-am zis din nou şi din nou că o iubesc.
Elisa pov:
M-a luat în braţe şi mi-a spus încontinuu că mă iubeşte. Era atât de fericit! Mi-a dat drumul din îmbrăţişare ca să mă sărute. Ca de obicei sărutul a fost foarte pasional. M-am întis pe pat şi Leon era peste mine. Şi-a lăsat greutatea pe mâini care erau de-o parte şi de alta a capului meu. Când am realizat ce făceam, l-am împins şi m-am ridicat, Leon căzând jos din pat.
- Elisa, îmi pare rău! Nu trebuia să fac asta.
- E în regulă. Am realizat că ţin la tine, dar nu vreau să mergem mai departe. Am nişte reguli morale pe care nu vreau să le încalc.
- Nu-ţi fă griji. Ăsta e un motiv în plus pentru care te iubesc atât de mult.
CITEȘTI
Ortigo-Insula Îngerilor
RomanceCând Elisa este obligată de părinţi să se mute la bunica ei pe o insulă, vede totul în negru. Dar această insulă vine cu secretele ei care o catapultează într-o lume fantastică în care îngerii există. Mai mult ea chiar descoperă că e sufletul-perech...