"Seç bakalım güzelim hangi filme girelim"
"Şuna girelim Jungkook lütfen"
"Güzelim romantik filmleri sevmediğimi biliyorsun"
"Sevgilim lütfen ya"
"Tamam girelim"
Jiyo Jungkook'un boynuna atlayıp dudağından öptü. Ve sinema salonuna girdiler. Daha filmin yarısına gelmeden Jungkook sıkılmış ve uyuya kalmıştı. Filme ara verildiğinde ise.
"Jungkookkk çok güzel değilmi- Jungkook! Uyan! Her seferinde aynı şeyi yapıyorsun uyuma yaa!! JUNGKOOK!"
"Hah noldu film bitti mi? Çok güzeldi hadi bize gidelim şimdi"
"Jungkook! Ara verildi ve sen uyumuşsun! Her zaman aynı şeyi yapıyorsun!"
"Sana romantik filmleri sevmediğimi her seferinde söylüyorum sevgilim. Ve sende her seferinde romantik filmleri seçiyorsun"
"Çünkü senin şu filmlerinden dizilerinden bir türlü bana vakit ayıramadığın için vakit geçirdiğimizde sevgilimle beğendiğim tarzda film izlemeyi istiyorum ama sen her seferinde uyuyorsun!"
"Güzelim hadi bana gidelim ve sana filmin âlasını göstereyim"
"Olmaz Jungkook benimle bu filmi izlemek zorundasın"
"Tamam aşkım tamam Jiyo'm izleyelim bakalım"
Film tekrar başladığı sırada Jiyo Jungkook'a sarıldı. Jungkooksa karşılık olarak Jiyo'nun beline sarıldı. Uyumamak için zor savaşlar veren Jungkook için sonunda film bitmişti. Asla romantik şeyleri sevmezdi. Vıcık vıcık ilişki gibi gelirdi. Aksine Jiyo'da öyle biri, sarmaş dolaş olmayı sürekli vakit geçirmeyi isterdi, fakat Jiyo onun lise aşkıydı. Yaklaşık 8 yıldır sevgiliydiler. Ve Jungkook, ilişkilerini sırf bu şey yüzünden bozmak istemiyordu. Jiyo ise bencil biriydi her zaman onun istedikleri hemen olsun isterdi.
Jiyo kafasını Jungkook'a kaldırıp baktı ve uyumadığı için mutlu olmuştu. Bir elini Jungkook'un boynuna atıp dudaklarını birleştirdi. Jungkook'unsa şuan istediği eve gidip Jiyo'nun bedenini tatmaktı. Bu öpüşme bile onu, şuan yapması için diretiyordu. Kısa bir öpüşmenin ardından Jungkook, Jiyo'yu eve geçmeye ikna etmişti.
Eve geçtiklerinde, Jungkook Jiyo'nun belinden tutup kendine bastırdı. Yüzündeki maskeyi olduğu gibi fırlatıp dudaklarını Jiyo'nun boynuna gömdü. Jiyo'nun elleri Jungkook'un dar boğazlı kazağının eteklerindeydi yavaşça yukarı sıyırıyordu. Jungkook ona yardım edip hızlıca üstünden çıkardı. Ve adımlarını yatak odasına ilerletti. Evdeki hiçbir hizmetli odalarından çıkmıyordu o sırada. Çünkü Jungkook'un Jiyo'yla olduğunu bilirlerdi.
Jungkook yavaşça Jiyo'yu yatırdı ve üstüne çıkıp üstündeki gömleğin düğmelerini tek tek açtı. Ve boynundan göğüslerinden doğru indi, sulu sulu öpücükler bırakırken bir anda Jungkook'un telefonu çaldı. Ve Jiyo'nun üstünden kalkacakken Jiyo kolundan tuttu.
"Bırak çalsın"
"Olmaz, önemli birşey olmalı"
Ve kalkıp telefonu açtı.
"Merhaba bay Jeon Jungkook izin gününüzde sizi rahatsız ettiğim için üzgünüm ama önemli bir bilgi vermem gerekiyor"
"Evet seni dinliyorum Nabi"
"Size bir teklif geldi ancak ceomuz bay Kwon teklifin eşcinsel konulu bir proje olmasından dolayı bu teklifi yok etmem için bana verdi. Bende bu projeyle ilgilenebileceğinizi düşündüm ve önce size haber vermek istedim"
"Jungkook şuan işin benden daha mı önemli gerçekten! Bari şimdi yapma!"
"Bir saniye hayatım"
"Ne farkeder ki! Ben gidiyorum!"
"Ji- Jiyo!-"
Ve Jiyo gömleğini alıp kapıyı çarparak çıktı.
"Ah neyse, proje ile ilgili bilgileri bana mailler misin Nabi?"
"Peki bay Jeon tekrar kusura bakmayın iyi günler"
Jungkook atılan mailleri hemen açıp baktı. Dizinin konusuna kısa bir göz gezdirdi. Dizi bir bl (boy's love) dizisiydi.
Konu: Üniversite okuyan oda arkadaşı iki genç. Gençlerden birisi homofobik diğeri ise gay. Gay oğlan arada bir eve, takıldığı erkek arkadaşlarını getirip tüm gece sevişir, homofobik oğlan bundan bir zaman sonra rahatsız olmaya başlar. Sürekli onlar evde olduğunda evden çıkıp gider. Çoğu zaman bu konuda gay oda arkadaşıyla tartışır. Bir zaman sonra homofobik oğlanın tavırları düşünceleri değişmeye başlar. Daha doğrusu gay oğlana karşı birşeyler hissetmeye başlar...
Dizide oynayacak kişiler: Jeon Jungkook, Kim Taehyung, Jung Minhyuk, Lee Seojun...
NV (Narrow View Entertainment) : Jeon Jungkook
NM (Nevermind Entertainment) : Kim Taehyung
...
"Ahh şimdi anladım bay Kwon'un bu diziyi neden kabul etmediğini"
Ve Jungkook Kim Taehyung'u biraz stalklamaya başlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like Us •|taekook|•
FanfictionÜnlü aktör Jeon Jungkook, eline geçen bir bl dizisi kontratını gözden geçirir. Ve çiftinin, düşmanı Kim Taehyung olduğunu bile bile kontratı imzalar. 15.11.22